نمی خرید مستند دروغ – این است که یک دولت از کسب و کار به عنوان معمول

همه موافق ما در مستند. Coronavirus است "تعطیل کردن کل اقتصاد" BBC Coronavirus خبر گفت: ما در هفته گذشته.بی بی

توسط NEWSATROPAT در 12 اردیبهشت 1399

همه موافق ما در مستند. Coronavirus است "تعطیل کردن کل اقتصاد" BBC Coronavirus خبر گفت: ما در هفته گذشته.

بی بی سی جهانی در یک تضاد این وضعیت در انگلستان است که از یک "رویکرد متفاوت" در سوئد که در آن "همه کسب و کار بسته اند". تنها بحث در حال حاضر بین بازها و کبوترها در زمانی که ما اجازه می دهد تا "بخشی از بازگشایی کسب و کار" ملی پخش روزانه اخبار در ایمیل به من گفت در روز دوشنبه.

در همین حال به نظر می رسد بریتانیا رهبری نسبت به بدترین مرگ و میر در اروپا است.

بدون شک بخشی از دلیل این است که ما نقل مکان کرد بیش از حد دیر به اجرای یک "مستند".

اما دلیل دیگر این است که ما در واقع نمی باید یک مستند. دولت اجازه داده است مردم را به ادامه برای رفتن به محل کار – و اجازه کارفرمایان به را مردم همچنان به رفتن به محل کار – به مراتب بیشتر از ما منجر به این باور است و به مراتب بیشتر از بسیاری از رسانه ها به نظر می رسد متوجه شده اند.

و به عنوان # teamnigel فقط در معرض سراسر بخش های زیادی از اقتصاد بسیاری از کارگران غیر ضروری' مشاغل هستند که مجبور به نشان می دهد تا به طور بالقوه خطرناک در محل کار. و برخی از در حال حاضر مریض شدم. و برخی از در حال حاضر مرده است.

"ماندن صفحه اصلی" بوریس جانسون گفت: ما زمانی که او اعلام کرد این مستند یک ماه پیش. تنها سفر به کار "که در آن این است که کاملا ضروری است و نمی تواند از خانه انجام می شود."

که قوانین ؟

اما چه کسی تعریف می کند آنچه را "مطلقا ضروری"? مگر اینکه شما برای کار غیر ضروری مغازه و یا اوقات فراغت تسهیلات (که بسته شد) را در مارس 23) پاسخ این است که همیشه خود را "رئیس".

دفاتر و کارخانه ها و انبارها و (در انگلستان) سایت های ساخت و ساز ممکن است همه باز باقی می ماند. هیچ کدام تعیین شده به عنوان "غیر ضروری'. آن هم در سمت چپ به طور کامل به کارفرمایان به تصمیم می گیرید که آیا آن را "ممکن" برای انجام یک کار از خانه و این که آیا به دولت نقد کردند و یا برخی از کارگران خود را. و یا اینکه آیا آن را "مطلقا ضروری" برای همه یا تعدادی از کارگران آن به در آمده است. مرکز تماس کارگران و بسیاری از گروه های دیگر از کارگران در همین حال شده اند دارای برچسب "کلید کارگران" در سکته مغزی از وزرا قلم صرف نظر از آنچه که آنها در واقع انجام پیشرو, به گزارش از مرگ و میر ناشی از مشکوک COVID-19.

آن را حتی واقعا دقیق به بحث درباره 'ضعف' که کارفرمایان در حال بهره برداری. بیشتر شبیه به یک قانونی از درجه اعتبار ساقط است که دولت امیدوار است رسانه ها کلاس متوجه نیست. این baristas و کتابفروشیها وجود ندارد و کسی که واقعا می داند که هر کسی که با این نسخهها کار در یک مرکز تماس کارخانه یا انبار ؟ هنگامی که پاتریک blue palace hotel را اسلاید در پنجشنبه گذشته Covid کنفرانس مطبوعاتی نشان داد که 49 درصد از کسانی که هنوز هم کار در حال کار از خانه هیچ کس با لوله کشی تا در زوم به درخواست که در آن دیگر 51 درصد و یا چرا دولت رسمی بررسی نشده بود که سوال.

در اوایل این هفته یک دانشگاهی در دانشگاه Strathclyde به من داد پیشبرد نزد یک نظرسنجی بزرگ او انجام داده از مرکز تماس کارگران است. به عنوان همکار من و من دیروز گزارش داد, آن را می سازد دلخراش برای خواندن. بسیاری به خصوص پایین, پرداخت, کارگران هنوز در حال ساخته شده برای رفتن به محل کار. و آن را نه تنها مراکز تماس. وجود دارد, پاک کننده ماموران امنیتی در دفتر ستاد ساخت و ساز و کارگران انبار.

به عنوان این بررسی نشان داد بسیاری از آنها عمیقا نگران ابتلا به کروناویروس یا در محل کار و یا در سفر خود در. برخی از آنها به ویژه مربوط به آنها یا اعضای خانواده خود را در حال طبقه بندی شده به عنوان "آسیب پذیر" و توصیه می شود مراقب اجتماعی را حفظ فاصله و یا حتی یکی از 1.5 میلیون طبقه بندی شده به عنوان "بسیار آسیب پذیر" و به دستور خود "سپر" به طور کامل برای 12 هفته است.

اما دولت به آنها داده کمی و یا بدون حفاظت اضافی را از کارفرمایان بی وجدان. من به نام به دفتر هیئت دولت, وزارت, کسب و کار انرژی و استراتژی صنعتی (BEIS) وزارت کار و حقوق بازنشستگی و وزارت دادگستری سعی کنید برای رسیدن به پایین از این ماده است. چه تحریم های قانونی وجود دارد در مقابل کارفرمایان که تهدید به خودداری از پرداخت تمام و یا حتی گونی غیر ضروری کارکنان اگر آنها خواسته نمی آیند به دلیل نگرانی در مورد ابتلا به این ویروس ؟

از جمله کارفرمایان "برنده دقیقا نمی توان شکستن قانون" یک BEIS سخنگو به من گفت. "هیچ چیز وجود دارد [کارکنان] می تواند به تعقیب مردم با, اما شما می توانید نقطه به هدایت است."

حتی اگر کسی در کارمند خانوار تعریف شده به عنوان "آسیب پذیر" یا "بسیار آسیب پذیر"?

وجود نداشت جدید حمایت های حقوقی, سخنگوی تایید کرد. اما کارگران می تواند به اتحادیه خود را به شهروندان مشاوره و یا به مصالحه, خدمات, ACAS, او پیشنهاد شده است. "بسیاری وجود دارد که در رفتن".

اگر یک کارگر خود بودند و طبقه بندی شده به عنوان "آسیب پذیر" یا "بسیار آسیب پذیر"?

حتی در اینجا BEIS سخنگوی ارائه شده کمی اطمینان. "وجود دارد بسیاری از شرایط تخفیف در این چیزها."

نامرئی حقوق

در واقع اگر چه نه BEIS و نه هیچ یک از بخش های دیگر صحبت کردم که آماده شد به من بگویید حتی وقتی که من آنها را وادار درخواست در مورد ایمنی و بهداشت وجود دارد این است که برخی از حمایت قانونی برای کارکنان در این نوع از شرایط. در زیر موجود قوانین ایمنی و بهداشت کارکنان بر این باورند که سلامت خود یا در واقع است که از خانواده خود خواهد بود قرار داده و در قریب الوقوع و خطر جدی ممکن است ترک یا حاضر به حضور در محل کار. و اشتغال وکلا مانند استوارت Brittenden نوشتن در وب سایت موسسه حقوق اشتغال نشان می دهد که اگر به عنوان یک نتیجه از ترک و یا امتناع از شرکت در تحت این شرایط فعلی کسی اخراج شد و یا به حال خود پرداخت نکردن آنها می خواهم یک فرصت مناسب و معقول از موفقیت در اشتغال دادگاه.

مشکل این است که حتی اگر کارکنان در مورد این حقوق چگونه بسیاری از شما جرات ورزش آنها را زمانی که هر گونه درمان های قانونی ممکن است ماه ها یا حتی سال مبارزه و آنها می توانند در صورت بودن اخراج و پرتاب به ناکافی ایمنی خالص در عین حال? نه به ذکر است کسانی که شل تر روابط اشتغال است که آنها لازم نیست که این حقوق در همه ؟ اتحادیه های کارگری در حال تلاش برای کمک به, البته – اما hobbled توسط برخی از مهمترین محدود کننده ضد اتحادیه قوانین در جهان توسعه یافته است.

هیچ قوانین جدید

و از آن بدتر می شود. در انگلستان بر خلاف در اسکاتلند و ولز دولت است و نه حتی معرفی هر قانونی جدید تحریم اگر دفاتر تماس با مراکز و کارخانه ها و سایت های ساخت و ساز انبارها و غيره را قادر می سازد اجتماعی فاصله در محل کار. انگلیسی کارفرمایان انتظار می رود که "هر تلاش برای رعایت" اجتماعی فاصله اما نه از نظر قانونی موظف به انجام هر کاری است. در واقع به عنوان "مستند" پیشرفت غیر الزام آور هدایت شده است سیراب طوری که به عنوان مثال کارفرمایان که نمی تواند فعال کارگران ساختمانی برای اقامت 2 متر از هم جدا توصیه می شود به آنها را به کار "پهلو به پهلو" و یا "بازگشت به عقب" به جای. اگر حتی که ممکن است آنها خواسته به حد نزدیک و چهره به چهره کار برای 15 دقیقه.

مخالفان نظر می رسد که کاهش تقاضا در آن سایه اشتغال وزیر راشل Maskell در 31 مارس برای "دقیق و قابل اجرا بسته شدن" از غیر ضروری در محل کار, اما همچنان به تماس برای هدایت جریان در اطراف ایمنی در محل کار می شود "به شدت اجرا و اجرا" با کمک اتحادیه های کارگری.

در ضمن جناح راست شاهین خاص به نظر می رسد که کشف جدید نگرانی در مورد سوء استفاده محرومیت و شرایط بد که در واقعیت بسیاری از مردم را خانه زندگی می کند – و با استناد به آن به عنوان یک دلیل برای پایان دادن به مستند. اما آسیب پذیری و بهره برداری است که در واقعیت بسیاری از مردم کار و زندگی داده است اندک توجه است.

رسانه ها بحث زمانی که مردم احساس خواهد شد آماده به "تصمیم گیری" به "بازگشت" به کار و وزارت دادگستری به من می گوید که مردم می توانند به سادگی "به دنبال راهنمایی در سایت" به "مذاکره با کارفرمایان خود را" اگر وجود دارد هر گونه اختلاف نظر در این موضوع. به نظر می رسد علاقه فانتزی از یک جهان که در آن وجود دارد هیچ چیز مانند روابط نابرابر قدرت. یک جهان که در آن ما نیست و تحمل 40 سال از حمله به حقوق کارگران اتحادیه های کارگری و تامین اجتماعی.

کلید کارگر باهم

و اگر فشارهای مالی در بسیاری از کارگران به اندازه کافی بد نیست دولت نیز با توجه به برخی از کارفرمایان دستی اخلاقی فشار برای اضافه کردن به مخلوط.

شرایط "کلید کارگران", "بحرانی کارگران" و "کارگران ضروری" هستند که در اطراف پرتاب مانند شیرینی کارگران گزارش – اگر وجود دارد هیچ پایه و اساس قانونی برای استفاده از این شرایط برای وادار کردن مردم برای رسیدن به محل کار. حداقل هیچ پایه و اساس قانونی که چهار مربوطه دولت در بخش مطبوعات دفاتر می تواند به من بگویید در مورد زمانی که من از آنها پرسیدم.

به عنوان # teamnigel گزارش دیروز این باعث شده است که خاص خشم در میان بسیاری از جمله کارگران است. "من کم ارزش شخصی آسیب و صدمه به اموال ادعا می کند - چگونه می توانم احتمالا ضروری کارگر؟! به نظر می رسد مانند آنها در حال بهره برداری از سیستم من بیزارند" بود و به نوعی از پاسخ های ما دیده می شود.

BEIS تایید کرد که اشاره به "کلید کارگران" که کارفرمایان بودند با تکیه بر بود و غیر الزام آور با عجله ارشاد از دفتر کابینه در مورد کودکان که می تواند در حفظ و رفتن به مدرسه و به نظر می رسد که شامل کل مالی و مخابراتی در بخش های, و بسیاری دیگر. اعلام این لیست به عنوان پایه ای برای کلید "کارگر" تست دولت هفته گذشته در جریان است که وجود دارد 10 میلیون نفر از کارگران که می خواهم مشخص شده است به عنوان "ضروری", "کلید کارگران" که در واقعیت بین نصف و یک سوم از همه کارگران است.

یک BEIS سخنگوی # teamnigel گفت: "من تصور کنید که وجود خواهد داشت تعدادی از موارد قانونی در زمانی که این است که بیش از همه در مورد اینکه آیا یک کار ضروری بود و یا اگر آن را مناسب برای یک شرکت به باز باقی می ماند."

اما "هنگامی که این است که بیش از همه" خیلی دیر خواهد بود برای کارگران در حال حاضر وحشت زده از کارفرمایان "بازی رولت روسی با ما زندگی می کند" این کارگران که در حال حاضر بیمار و کارگران که در حال حاضر مرده است.

"کاهش" این مستند?

و بیشتر برای آمدن وجود دارد. در حالی که شرکت های اعمال کردند 3.2 میلیون نفر با توجه به آمار و ارقام منتشر شده در هفته گذشته برخی از کارفرمایان به نظر می رسد تفسیر 3 هفته و حداقل به عنوان یک حداکثر و در حال حاضر کارگران خواستار بازگشت.

یک حسابدار به ما گفت:

"آنها به معنای واقعی کلمه به ما داده حداقل سه هفته در دولت طرح شده است. هیچ بحث و یا مشاوره. من ابراز نگرانی اما نادیده گرفته شد." او پس از به حال یک متن او گفتن "من کردند لغو شده است. من انتظار می رود در هفته آینده...."

"من آسم شده اند و در بیمارستان بستری و دو بار در چند سال گذشته با مشکلات...اگر من هر نوع قفسه سینه یا ریه, عفونت, من همیشه بسیار بیمار است. من هم یک لرزش بیماری شبیه به Parkinsons که ساخته شده است بسیار بدتر استرس...من کارفرمایان [در حال] من نادیده گرفتن نگرانی ها و مسائل مربوط به سلامت و نادیده گرفتن این واقعیت من به راحتی می تواند کار از خانه... هیچ شرکت پرداخت بیمار در طول همه گیر...من نمی می توانید ببینید و به هیچ وجه از آن در حال حاضر..."

آیا این چیزی است که "گرفتن انگلیس پشت پا" به نظر می رسد مانند ؟



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن