"آیا از من بپرسید بپرسید چین': دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به طور ناگهانی به پایان می رسد نشست خبری در coronavirus

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 12 سال 2020 10:43:16 am رئیس جمهور دونالد مغلوب ساخ

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 12 سال 2020 10:43:16 am
رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت می کند در مورد کوروناویروس در یک نشست خبری در باغ گل رز کاخ سفید روز شنبه, مارس 11 سال 2020 در واشنگتن است. (AP Photo/الکس Brandon)

"آیا از من بپرسید. درخواست چین است." این چیزی است که ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفته یک روزنامه نگار آمریکایی قبل از unceremoniously پایان کنفرانس مطبوعاتی در کاخ سفید باغ گل رز در روز دوشنبه.

Weijia جیانگ که با این نسخهها کار برای CBS news, به چالش کشیده بود رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان به همین دلیل او views coronavirus تست به عنوان یک رقابت جهانی با توجه به این که بیش از 80 ، 000 شهروندان ایالات متحده از دست داده اند و زندگی خود را به همه گیر تا کنون پس از آن شیوع.

این بود که تهمت اولین جلسه رسانه پس از 27 آوریل در کاخ سفید به باغ گل رز با نشانه پشت سر او که به عنوان خوانده شده "امریکا منجر جهان در تست."

جیانگ خواسته مغلوب ساختن پیشی جستن بود که با پوشیدن ماسک "چرا این رقابت جهانی به شما اگر هر روز آمریکایی ها هنوز هم از دست دادن زندگی خود را و ما هنوز هم از دیدن بیشتر موارد هر روز؟" تهمت به یک مختصر و مفید پاسخ: "آنها در حال از دست دادن زندگی خود را در همه جا در جهان است. شاید این سوال شما باید بخواهید چین است. آیا از من بپرسید. درخواست چین که سوال. زمانی که شما بخواهید چین که سوال شما ممکن است بسیار غیر معمول پاسخ دهد."

روزنامه نگار آمریکایی Weijia جیانگ از رادیو فردا. (منبع: Screengrab از رویترز)

پس از مغلوب ساختن پیشی جستن به نام پس از دیگری روزنامه نگار Kaitlan کالینز از سی ان ان برای پرسیدن سوال خود را. اما جیانگ فشرده جلو با پرس و جو و interjected رئیس جمهور: "آقا چرا شما گفت که به من به طور خاص؟"

به این تهمت گفت: "من نمی گویم آن را به طور خاص برای هر کسی است. من می گویم آن را به هر کسی که بپرسید یک سوال مانند آن."

مغلوب ساختن پیشی جستن دوباره پرسید: برای یکی دیگر از سوال و سپس گفت: "Nah که OK" و دست تکان داد آف سی ان ان Collins زمانی که او با نزدیک شدن میکروفون.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت می کند در مورد کوروناویروس در یک نشست خبری در باغ گل رز کاخ سفید روز شنبه, مارس 11 سال 2020 در واشنگتن است. (AP Photo/الکس Brandon)

جیانگ و کالینز عینک ماسک به اخبار کنفرانس آیا به عنوان بسیاری از خبرنگاران پس از گزارش های اخیر که دو کارکنان کاخ سفید – مشاور معاون رئیس جمهور مایک پنس و یک نوکر به رئیس جمهور – تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب