دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توییتهایی که روسیه فضل اتهامات هستند 'خبر جعلی'

توسط: AP | واشنگتن | انتشار: 1 جولای سال 2020 7:59:44 pm دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی شنبه که

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399
توسط: AP | واشنگتن | انتشار: 1 جولای سال 2020 7:59:44 pm
Donald Trump, Trump Russia bounty, Russia Afghanistan Bounty, US Soldier Bounty Russia, Russia Donald Trump دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی شنبه که او تا به حال نشده است با همتایان هوش ارزیابی که روسیه پیشنهاد نعمت به دلیل نبود شواهد همخوانی.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه را رد کرد و به عنوان "خبر جعلی" این اتهام که روسیه ارائه شده نعمت برای کشتن سربازان آمریکایی در افغانستان است. او گفت: خبرها در مورد اتهامات ساخته شد تا به "آسیب و حزب جمهوری خواه."

قانونگذاران بوده است خواستار پاسخ بیش از اتهامات و دموکرات ها را متهم به تهمت رکوع به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در خطر از سربازان ایالات متحده زندگی می کند.

مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی شنبه که او تا به حال نشده است با همتایان هوش ارزیابی که روسیه پیشنهاد نعمت به دلیل نبود شواهد همخوانی. کسانی که هوش ارزیابی شد و برای اولین بار منتشر شده توسط نیویورک تایمز و سپس تایید به آسوشیتد پرس آمریکا و مقامات اطلاعاتی و دیگران با آگاهی از این موضوع است.

"روسیه فضل داستان است که فقط یکی ساخته شده توسط Fake اخبار داستان که گفته است تنها برای صدمه زدن به من و حزب جمهوریخواه" مغلوب ساختن پیشی جستن است. "راز منبع احتمالا حتی نمی وجود داشته باشد درست مثل داستان خود را."

رئيس جمهور در, مشاور امنیت ملی, رابرت اوبراین گفت: هوش نیست آورده به رئیس جمهور توجه در ابتدا به خاطر آن بود که تایید نشده و هیچ اجماع و توافقی در میان جامعه اطلاعاتی. اما این که یک بار این نادر است برای هوش به تایید بدون سایه ای از شک قبل از آن ارائه شده است به ارشد دولت تصمیم گیرندگان.

اوبراین اصرار داشت که سازمان سیا و پنتاگون را دنبال سرب و جریان بین المللی متحدان. اما او تکرار اخیر کاخ سفید صحبت کردن نقطه اشتباه روسیه است اما دولت leakers و رسانه ها برای ساخت این ماده ،

او گفت: "فاکس و دوستان" که او آماده کرده بود یک لیست از گزینه های تلافی جویانه برای مغلوب ساختن پیشی جستن اگر هوش تایید شد.

"ما تا به حال گزینه های آماده برای رفتن گفت:" اوبراین. "این غیر ممکن است برای رسیدن به انتهای آن است."

مغلوب ساختن پیشی جستن تحت فشار بوده است از قانونگذاران در کنگره به نشانی گزارش.

گروهی از دموکرات ها بودند که جریان در کاخ سفید در روز سه شنبه سوال چرا تهمت نمی توانست توجیه دیر تحت فشار قرار دادند و مقامات کاخ سفید به رئیس جمهور را یک بیانیه قوی.

خانه هوش رئیس کمیته Adam Schiff, یکی از دموکرات ها که با حضور در این جلسه گفت: آن را "غیر قابل توضیح" چرا تهمت نمی علنا می گویند که او در حال کار برای رسیدن به پایین از این موضوع و به همین دلیل او نمی خواهد تماس پوتین. او گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دفاع است که او تا به حال شده است در جریان بود و غیر قابل توجیه.

"بسیاری از ما درک نمی کنم میل خود را برای آن استبدادی حاکم که به معنی ملت ما بیمار" شیف گفت: از تهمت و پوتین.

تشکر. Mikie Sherrill D-N. J., یک دانشجوی سال اول و سابق نیروی دریایی خلبان هلی کوپتر و روسیه مسئول سیاست گفت: دموکرات ها گفت: کاخ سفید briefers که رئیس جمهور باید یک بیانیه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن