دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به بان کی مون, چینی, شرکت های هواپیمایی از پرواز به آمریکا از ژوئن 16

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 8:56:29 pm رئیس جمهور ایالات متحده د

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 8:56:29 pm
US China relations, US Chinese companies, Chinese companies in US, Uighur Muslims, World news, Indian Express رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در دیدار با رئیس جمهور چین شی جینپینگ. (رویترز)

در میان افزایش تجارت و سفر تنش دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت روز چهارشنبه به نقل مکان به بلوک چینی شرکت های هواپیمایی از پرواز به ما.

حمل و نقل بخش گفت: این امر تعلیق پروازهای مسافری از چهار چینی شرکت های هواپیمایی و از ایالات متحده شروع ژوئن 16, AP گزارش شده است.

تصمیم می آید در این زمینه از چین اجازه نمی ایالات هواپیمایی و خطوط هوایی دلتا از سرگیری پروازهای این هفته به این کشور پس از عملیات متوقف شد در اوایل سال جاری با توجه به Covid-19 بیماری همه گیر.

حمل و نقل اداره گفت که چین به نقض توافق بین دو کشور پوشش پروازهای توسط هر یک از دیگر شرکت های هواپیمایی. به منظور اجازه می دهد تا چینی حامل به کار یک پرواز به ما برای هر پرواز این کشور کمک های مالی به آمریکایی حامل آژانس گفت.

"این بخش ادامه خواهد داد به تعامل ما با همتایان چینی بنابراین هر دو ایالات متحده و چین حامل به طور کامل می تواند خود را به ورزش دو جانبه حقوق" آژانس در بیانیه ای گفت.

"در ضمن ما اجازه خواهد داد که چینی حامل به کار به همان تعداد از برنامه ریزی پروازهای مسافری به دولت چین اجازه می دهد تا ما" آن را بیشتر گفت. گروه گفت: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است قرار دادن سفارش به اثر قبل از ژوئن 16.

این حرکت آخرین تشدید تنش بین دو کشور پس اختلاف بر سر تجارت coronavirus همه گیر و درمان از هنگ کنگ.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب