دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به بستن رسانه های اجتماعی شرکت ها پس از توییتر واقعیت بررسی

توسط: تابناک | به روز شده: مه 27 سال 2020 9:01:58 pm توییتر سهام سقوط کرد 1.65% در اوایل معاملات در

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399
توسط: تابناک | به روز شده: مه 27 سال 2020 9:01:58 pm
US coronavirus cases, coronavirus vaccine, coronavirus cases US, Donald Trump, World news, Indian Express توییتر سهام سقوط کرد 1.65% در اوایل معاملات در نیویورک پس از مغلوب ساختن پیشی جستن را صدای جیر جیر. (عکس: AP)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به تنظیم و یا شاتر رسانه های اجتماعی شرکت ها — هشدار ظاهرا با هدف Twitter, Inc. پس از آن شروع واقعیت-چک کردن توییت خود.

در یک جفت توییتهایی صادر صبح روز چهارشنبه از آی فون خود را مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که سایت های رسانه های اجتماعی در حال تلاش برای به سکوت محافظه کارانه صداها و نیاز به تغییر دوره و یا در صورت عمل است.

همچنین به عنوان خوانده شده | بایدن تلفنی مغلوب ساختن پیشی جستن یک احمق برای تمسخر ماسک در طول همه گیر

هیچ شواهدی وجود ندارد که تهمت دارای قابلیت خاموش کردن شبکه های رسانه های اجتماعی که در حال اجرا توسط عموم شرکت های معامله و مورد استفاده توسط میلیاردها نفر از مردم در سراسر جهان است.

"جمهوری خواهان احساس می کنید که سیستم عامل رسانه های اجتماعی کاملا سکوت محافظه کاران صدای. ما به شدت تنظیم و یا نزدیک آنها را قبل از ما همیشه می تواند اجازه می دهد این اتفاق می افتد," او گفت:. در دومین توییت او اضافه کرد: "درست مثل ما نمی توانیم اجازه مقیاس بزرگ پست الکترونیکی-در برگه های رای را ریشه در کشور ما است."

او نمی استناد هر سیستم عامل با نام, اما آن را به سادگی یک پاسخ پس از توییتر اضافه شده یک واقعیت-بررسی برچسب زودتر به تهمت توییتهایی ساخته شده است که ادعاهای بی اساس در مورد پست الکترونیکی-در رای گیری. این اولین بار توییتر اقدام در مغلوب ساختن پیشی جستن پست برای اینکه گمراه کننده است.

همچنین به عنوان خوانده شده | ما آماده و مایل به واسطه: مغلوب ساختن پیشی جستن در مواج' هند-چین مرز اختلاف

این حرکت در آمد و پس از یک مرد زن مرده پرسید توییتر به حذف تهمت توييتها ادعا بدون شواهد یک تئوری توطئه است که همسر اواخر خود را تا به حال کشته شده توسط کابل, اخبار میزبان و جمهوریخواه سابق کنگره جو Scarborough. توییتر نشده و اقدام بر آن توییتهایی.

توییتر سهام سقوط کرد 1.65% در اوایل معاملات در نیویورک پس از مغلوب ساختن پیشی جستن را صدای جیر جیر. توییتر نمی بلافاصله در پاسخ به یک درخواست برای نظر سه شنبه ،

شرکت رسانه های اجتماعی مانند Twitter, Facebook, Inc. و گوگل یوتیوب را جاروب شده است تا در سال های اخیر در گسترده تر واکنش در برابر تکنولوژی در واشنگتن پایتخت دولت و حتی اروپا است.

تهمت قدرت کمی به بسته کسب و کار که همچنین مرکزی برای ناظران سیاسی و ارتباطات استراتژی ، اما آنها در حال حاضر به صورت یک طیف وسیعی از پتانسیل مقررات.

کاخ سفید مشاور کلیان کانوی صحبت با خبرنگاران در کاخ سفید در روز چهارشنبه جانبی-افزایش سوال از چه اقدامات خاص مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است. او گفت: رسانه های اجتماعی کمک می کند تا محافظه کاران در دامن جریان اصلی رسانه های خبری.

"رئیس جمهور گفت: لطفا توقف سرکوب محافظه کار صدای" او گفت: قبل از انتقاد توییتر واقعیت را بررسی کنید. "من فکر می کردم با استفاده از رسانه ها هستند که قاطعانه و با افتخار anti-تهمت تا واقعیت-بررسی رئيس جمهور بود و شاید ثروتمندترین قطعه ای از همه چیز است."

کنگره به دنبال توسعه یک قانون حفظ حریم خصوصی است که ایجاد محدودیت بیشتر در اطراف چگونه شرکت ها می توانند با استفاده از داده ها و چه مسئولیت آنها را به مصرف کنندگان در مورد آن اطلاعات. این شرکت در حال حاضر در حال تنظیم زیر در کالیفرنیا دقیق قانون جدید در حفظ حریم خصوصی داده ها.

قانونگذاران از هر دو حزب در واشنگتن و وزارت دادگستری نیز با وزن تغییرات پیشنهادی به بخش 230 قانون ارتباطات نجابت است که باارزش توسط سیستم عامل آنلاین به دلیل آن را محافظت می کند و آنها را از پرونده های حقوقی برای مطالب ارسال شده توسط اشخاص ثالث. برخی از محافظه کاران را مورد حمله قرار تامین برای فعال کردن آنچه آنها را به عنوان خاموش کردن کاربران اظهارات توسط شرکت. این اتهامات را یافت تا در طول مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به عنوان رئیس جمهور و حامیان او را گاهی اوقات با برخورد با سیستم عامل است که آنها با این وجود تکیه به گسترش پیام خود و رشد خود را در زیر.

در حالی که این شرکت ها تا حد زیادی انکار است که آنها مغرضانه و می گویند که آنها باید متمرکز بر خاموش کردن پست ها و کاربران درگیر فاحش انجام چنین به عنوان تهدید یا پخش مضر اطلاعات غلط آمریکایی ها حقوق اساسی به آزادی بیان به این معنی است که شرکت ها به طور کلی قادر به مجموعه ای از قوانین برای چه خود را خصوصی سیستم عامل در حال اجرا و انتشار نظرات بدون فشار دولت.

در علاوه بر این به سوالات در مورد حفظ حریم خصوصی و محتوای Facebook و Google نیز به اهداف گسترده ضد تراست پروب توسط فدرال و ایالتی مجریان قانون. تحت مغلوب ساختن پیشی جستن وزارت دادگستری است که در میان کسانی که بررسی هر دو شرکت مواجه شده است و این اتهام که اقدامات آن شده اند با انگیزه های سیاسی. مهم ترین نتیجه تحقیقات و چنین به عنوان پیشنهاد فروپاشی شرکت را باید تایید شده توسط دادگاه.

کنگره پانل نیز کاوش رقابت مسائل در بخش تکنولوژی تمرکز Facebook, Alphabet, Inc.'s, گوگل Amazon.com Inc. و Apple Inc., اما نه توییتر. هدف آن توصیه می شود قوانین جدید.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن