دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید از Ghislaine ماکسول 'من او را آرزو'

توسط: AP | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 7:37:06 am رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن د

توسط NEWSATROPAT در 1 مرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 7:37:06 am
Donald Trump, Ghislaine Maxwell, Trump on Ghislaine Maxwell, Ghislaine Maxwell charges, Ghislaine Maxwell bail, Ghislaine Maxwell prison, Indian Express رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال سخنرانی در یک کنفرانس خبری در باغ گل رز کاخ سفید, سه شنبه, جولای 14, 2020, در واشنگتن است. (AP Photo/اوان Vucci)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه ارائه دلسوز کلمات به Ghislaine ماکسولهای دیرین همراه جفری اپستاین که می ایستد متهم به تسهیل سوء استفاده از دختران در حال حاضر-مرحوم مجرم جنسی.

"من فقط آرزو می کنم او به خوبی رک و پوست کنده" مغلوب ساختن پیشی جستن از وی خواست تا در مورد ماکسول در طول یک کنفرانس خبری.

Maxwell, 58 بود را تکذیب کرد به قید وثیقه در هفته گذشته و باقی ماندن در پشت میله های زندان به عنوان او در انتظار محاکمه به اتهام او استخدام دختران برای سرمایه گذار به سوء استفاده جنسی از بیش از دو دهه پیش.

انگلیسی ها مقتدر بود یک شریک رمانتیک از اپستاین که خودش را کشته بود در زندان چند هفته پس از اینکه به اتهام قاچاق جنسی.

کیفرخواست ادعایی که ماکسول مرتب قربانیان به تحمل سوء استفاده جنسی و گاهی اوقات وجود دارد که اپستاین آزار آنها.

همچنین گفته او دروغ گفته در طول یک سال 2016 رسوب در پرونده های مدنی.

اپستاین مرتبط در طول سال ها با بسیاری از مشخصات بالا و ارقام در سیاست و کسب و کار از جمله مغلوب ساختن پیشی جستن, رئیس جمهور سابق بیل کلینتون شاهزاده اندرو از بریتانیا و خرده فروشی مغول لسلی Wexner.

"من او را ملاقات کرد چندین بار در طول سال به خصوص از آنجایی که من زندگی می کردند در پالم بیچ و من حدس می زنم آنها زندگی می کردند در پالم بیچ" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت ماکسول.

اپستاین گناه التماس کرد در سال 2008 به اتهامات عنوان شده علیه دولت در فلوریدا از گرداندن مراکز فساد یک فرد زیر 18 سال برای فحشا و جنایت درخواست از فحشا.

او در خدمت 13 ماه بیشتر از آن را در کار انتشار برنامه در یک زندان شهرستان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن