دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رفت و آمد دوست دیرین راجر سنگ حکم زندان

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 9:17:19 am راجر سنگ گفت: دونالد مغلوب ساختن پی

توسط NEWSATROPAT در 21 تیر 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 9:17:19 am
Donald Trump, Roger Stone, Roger Stone's prison sentence, US house investigation, راجر سنگ گفت: دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به حال نام او را در اوایل روز شنبه به او اطلاع از تخفیف. (AP/فایل)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تبدیل حکم دیرین خود را سیاسی محرم راجر سنگ در جمعه تنها چند روز قبل از او راه اندازی شد به گزارش به زندان است.

دموکرات محکوم کرد و این حرکت به عنوان دیگر فقط در یک سری از بی سابقه مداخلات توسط رئیس جمهور در این کشور سیستم عدالت.

سنگ محکوم شده اند در ماه فوریه به مدت سه سال و چهار ماه زندان برای دروغ گفتن به کنگره شاهد دستکاری و مانع خانه بررسی اینکه آیا تهمت کمپین تبانی با روسیه برای پیروزی در انتخابات 2016. او راه اندازی شد به گزارش, به, زندان, سه شنبه.

سنگ آسوشیتدپرس گفت که مغلوب ساختن پیشی جستن به حال نام او را در اوایل روز شنبه به او اطلاع از تخفیف.

سنگ بود جشن در فورت لادردیل فلوریدا با محافظه دوستان و گفت که او تا به حال به تغییر اتاق به دلیل وجود دارد "بیش از حد بسیاری از مردم باز کردن بطری شامپاین در اینجا."

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany به نام سنگ "قربانی از روسیه جعل که چپ و متحدان آن در رسانه ها است."

"نه تنها آقای سنگ شارژ شده توسط overzealous دادستان جمع کردن یک مورد که هرگز نباید وجود داشته است و پلیس در یک عملیات که هرگز نباید تایید شده اند اما وجود دارد نیز پرسش های جدی در مورد داوران در مورد" او در بیانیه ای گفت.

یک تخفیف نیست پاک کردن سنگ را در محکومیت جنایت در همان راه عفو خواهد اما این امر محافظت از او را از خدمت زمان زندان به عنوان یک نتیجه.

دموکرات ها بودند خشمگین تهمت تصمیم با خانه هوش کمیته صندلی آدام شیف خواستار آن را "توهین آمیز به حاکمیت قانون و اصول عدالت" و کمیته ملی حزب دموکرات صندلی تام پرز خواسته است که قدرت تهمت نمی سوء استفاده؟"

که مغلوب ساختن پیشی جستن به حال آن پیش بینی کرد در روزهای اخیر بازتاب خود را طولانی خشم بیش از روسیه بررسی و عهد به اعتقاد خود را که او و همکارانش بودند بدرفتاری توسط عوامل و دادستان.

دولت او بوده است مشتاق به بازنویسی روایت مشاور ویژه رابرت مولر روسیه تحقیقات با مغلوب ساختن پیشی جستن خود در وزارت دادگستری در حال حرکت ممکن است به اخراج این پرونده جنایی علیه سابق مشاور امنیت ملی, مایکل فلین.

سنگ گفت: AP که رئیس جمهور اشاره نمی کند وضعیت فلین یا سابق خود, انتخابات ریاست جمهوری, پل Manafort نیز نیرنگ در روسیه شد.

سنگ برای خود باز شده بود در مورد تمایل خود را برای عفو یا تخفیف جذاب برای رئیس جمهور در یک سری از Instagram پست های که او در آن نگهداری می شود که زندگی خود را می تواند در معرض خطر اگر زندانی در طول یک بیماری همه گیر.

او به تازگی به دنبال به تعویق انداختن تسلیم خود در تاریخ ماه پس از گرفتن مختصر فرمت از قاضی.

مغلوب ساختن پیشی جستن به حال بارها و بارها علنا وارد شده خود را به سنگ مورد از جمله فقط قبل از سنگ صدور حکم زمانی که او پیشنهاد کرد در یک صدای جیر جیر که سنگ شد معرض بودن استاندارد های مختلف از چندین برجسته دموکرات.

او برافراشته است که به اعتقاد "باید پرتاب کردن" و به نام وزارت دادگستری صدور حکم اولیه توصیه "وحشتناک و بسیار ناعادلانه است." "نمی توانیم اجازه این سقط جنین از عدالت!," او نوشت.

شیف گفت: تخفیف نشان داد که فساد از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

"با این تخفیف تهمت روشن می سازد که وجود دارد دو سیستم دادگستری در امریکا: یکی برای خود و جنایی و یکی برای همه چیز," او گفت:.

"دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن لایحه Barr و همه کسانی که آنها را قادر می سازد مطرح بدترین تهدید برای حکومت قانون است.?

سنگ های بزرگ تر از زندگی سیاسی شخصیت که در آغوش شهرت خود را به عنوان یک شیاد ششم بود مغلوب ساختن پیشی جستن دستیار یا مشاور محکوم شده اند از اتهامات عنوان شده به عنوان بخشی از مولر بررسی به دخالت در انتخابات 2016.

دیرین تهمت و غیر رسمی مشاور سنگ تا به حال افتخار در طول مبارزات انتخاباتی است که او در تماس با بنیانگذار ویکی لیکس جولیان آسانژ از طریق یک واسطه اعتماد و اشاره در داخل دانش ویکی لیکس' قصد دارد به انتشار بیش از 19,000 ایمیل های هک شده از سرورهای کمیته ملی حزب دموکرات.

اما سنگ هرگونه تخلف و همواره با انتقاد پرونده او را به عنوان انگیزه های سیاسی.

او را ایستاده در طول محاکمه او صحبت نمی کنم در صدور حکم و وکلای او نیست تماس شاهدین در دفاع از خود.

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین هدفمند کسانی که در مورد. او را بازتوییت کرد نظر توسط Fox News مفسر Andrew Napolitano که هیئت منصفه به نظر می رسد شده اند مغرضانه در برابر تهمت و نام قاضی امی برمن Jackson با نام گفت: "تقریبا هر قاضی در کشور" خواهد پرتاب کردن محکومیت خود است.

توییت ادامه داد: حتی پس از مغلوب ساختن پیشی جستن به دست آورده عمومی ملامت از خود دادستان کل ویلیام Barr که گفت: رئیس جمهور نظر شد "ساختن آن غیر ممکن است" برای او را به انجام کار خود را. بر شد به طوری که خشم او به مردم گفت او با توجه به استعفا بیش از ماده است.

دادستان بود در اصل توصیه می شود سنگ خدمت به هفت تا نه سال در زندان فدرال. اما در بسیار غیر معمول حرکت بر معکوس که تصمیم پس از مغلوب ساختن پیشی جستن جیر و توصیه می شود بیشتر ملایم مجازات باعث یک مینی شورش در داخل وزارت دادگستری با دادستان کل تیم استعفا از این مورد است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب