جمهوری دومینیکن ویروس-زخم رای می بیند مخالفت با ادعای پیروزی

توسط: رویترز | سانتو دمینگو | به روز شده: ژوئیه 6 2020 11:48:20 am نامزد انتخابات ریاست جمهوری لوئیس

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399
توسط: رویترز | سانتو دمینگو | به روز شده: ژوئیه 6 2020 11:48:20 am
نامزد انتخابات ریاست جمهوری لوئیس Abinader از مخالفان مدرن حزب انقلابی (PRM), کست رای خود را در این کشور انتخابات عمومی. (منبع: رویترز)

جمهوری دومینیکن مخالفت نامزد ریاست جمهوری لوئیس Abinader اعلام پیروزی اواخر روز یکشنبه به عنوان نتایج اولیه در یک نظرسنجی مشخص شده توسط coronavirus همه گیر نشان داد و او آماده برای پایان دادن به حزب حاکم را 16 سال گرفتن در قدرت است.

در نتایج اولیه حسابداری برای 22 درصد از آراء بازیگران Abinader, 52, مخالفان, مدرن, حزب انقلابی (PRM) برنده 53.3 درصد آرا که در صورتی پایدار خواهد بود به اندازه کافی برای جلوگیری از انتخابات.

گونزالو Castillo, 59, از حاکم دومینیکن حزب آزادی (PLD) که نامزدی تایید شد توسط رئیس جمهور دانیلو مدینه شد و در جایگاه دوم در 37.1 درصد آرا. هر دو طرف میانه رو و طرفدار کسب و کار.

مدینه 68 که در خدمت دو دوره متوالی چهار سال شرایط بود واجد شرایط به دنبال انتخاب مجدد پس از شکست به پیروزی کافی در حمایت از تغییر قانون اساسی برای اجرای دوباره.

"امروز ما مغلوب ترس و امید و شک با تعيين" Abinader گفت: حامیان در ستاد.

رای دهندگان تا به حال وظیفه او گفت: با پرداختن به "سخت ترین چالش های تاریخ ما" یعنی کشور شیوع کروناویروس یکی از بدترین ها در آمریکای لاتین و تاثیر اقتصادی آن.

U. S. تحصیل اقتصاد و صنعت گردشگری رهبر با هیچ تجربه قبلی در دولت تا به حال به طور خلاصه به حالت تعلیق در حضور ماه گذشته پس از خود را آزمایش مثبت برای ویروس. او می گوید که او پس از بهبود و آزمایش منفی است.

Abinader گفت که به دنبال راه اندازی مجدد رشد در کشور 10.4 میلیون که سهام کارائیب جزیره هیسپانیولا با هائیتی, صدمه دیده, به ویژه ضربه گیر رسیدگی به کلید آن صنعت گردشگری است.

این PLD قوی اقتصادی ضبط نمی کند نگاه به شده است به اندازه کافی برای جبران نارضایتی رای دهندگان بیش از آن مدیریت از شیوع دنده نابرابری و فساد.

کارائیب بزرگترین اقتصاد است زمانی 7 درصد رشد سالانه بیش از دهه گذشته است اما کاهش 38 مکان در شفافیت بین المللی را در شاخص ادراک فساد در آن زمان به 137th از 180 کشور جهان است.

این PLD نیز به طور جدی تضعیف شده پس از رئیس جمهور سابق Leonel فرناندز 66 شکست دور به شکل یک متلاشی شدن حزب در ماه اکتبر. در نتایج اولیه قرار داده و او را در دور سوم با 8.6 درصد آرا.

ریاست جمهوری و انتخابات پارلمانی صورت گرفت به عنوان coronavirus موارد در ادامه به آمار ثبت روزانه اوج چهار ماه پس از اولین موارد گزارش شده. این کشور گزارش کرده است 37,425 موارد و 794 مرگ و میر.

منتقدان می گویند دولت عمل نمی کند به سرعت به اندازه کافی بازگشایی اقتصاد بیش از حد به زودی در ماه گذشته و خیلی آهسته با تست.

در همین حال سازمان کشورهای آمریکایی روز یکشنبه گفت: یکی از نه نفر از اعضای خود را در انتخابات مشاهده ماموریت تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus و قرنطینه شده.

OAS ماموریت در گفت و گو با شناسایی ساقط اجتماعی فاصله در طول روز با وجود تلاش های مقامات که همچنین اعمال اقدامات مانند نیاز به رای دهندگان به پوشیدن ماسک صورت و ضد عفونی کردن دست های خود را قبل از مصاحبه خود را رای.

دولت تا به حال به تعویق افتاد انتخابات از مه می باشد که تا به حال به اصلاح قانون اساسی برای به تعویق انداختن آنها را دوباره.

برخی از جمهوری دومینیکن در خارج از کشور نمی تواند رای به دلیل coronavirus مستند محدودیت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب