آیا داروهای بدتر خطر برای بیماران مسن تر با COVID-19?

توضیح برای اینکه چرا افراد مسن در جمع زندگی کرایه بدتر تحت این بیماری باید محور در نرخ بالاتر از شرایط اساسی م

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399

توضیح برای اینکه چرا افراد مسن در جمع زندگی کرایه بدتر تحت این بیماری باید محور در نرخ بالاتر از شرایط اساسی مانند فشار خون و دیابت و COPD در خانه سالمندان جمعیت اما مکانیسم ارتباط COVID-19 و در این شرایط باقی می ماند یک رمز و راز است.

یک بار پیش بینی به عنوان یک ساده سندرم زجر تنفسی حاد یا ARDS-مانند بیماری تئوری چگونه COVID-19 کشته شده اند که شامل یک-اصطلاح "سکوت هیپوکسی," افزایش لخته شدن خون و صدمه به قلب و کلیه و بیش فعال پاسخ ایمنی است.

یک متغیر و در عین حال برای کاوش است نقش بالقوه مشترک داروها در بالا بردن خطر مرگ ناشی از کروناویروس در میان آمریکایی های قدیمی تر.

نیمی از همه آمریکایی های قدیمی تر را چهار داروها روزانه. چهل درصد را پنج و خانه سالمندان و بیماران اغلب حتی بیشتر از آن. یک مطالعه از بیماران مدیکر ثبت شده به طور متوسط 14 داروها بر تخلیه به خانه سالمندان.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در حالی که نگرانی ها مطرح شد و بعد از آن رفت و برگشت بیش از اثرات مهارکننده های ACE آنتاگونیست های آنژیوتانسین و مسدود کننده های و ایبوپروفن در COVID-19, کمتر توجه شده است به بسیاری از مقوله های از مواد مخدر در استفاده گسترده در میان آمریکایی های قدیمی تر است که شناخته شده است به افزایش خطر ابتلا به ذات الریه.

"شده است وجود دارد برخی از بحث از آنتاگونیست های آنژیوتانسین و مسدود کننده ایبوپروفن می گوید:" دکتر جوآن-رامون LaPorte استاد بازنشسته فارماکولوژی بالینی در دانشگاه بارسلونا. "من احساس می کنم که مواد مخدر در گزارش ما بسیار مهم تر در حال حاضر به عنوان عوامل خطر است."

لاپورت است coauthor از "داروها به خطر انداختن Covid عفونت" کاغذ توصیف یک میزبان از ذات الریه-ترویج مواد مخدر است که می تواند به بدتر شدن نتایج در افراد مسن تر با COVID-19.

گزارش یک روایت بررسی ادبیات پزشکی ارسال شده در ماه گذشته در وب سایت دارو-ایمنی سازمان Rxisk.org (که نه کارشناسی), آدرس, افزایش خطر ابتلا به عفونت ریه ایجاد شده توسط داروهای ضد روان پریشی و داروهای ضد افسردگی و آنتی کولینرژیک ها, بنزودیازپین ها, قرص خواب, مصرف مواد مخدر, بازدارنده های پمپ پروتون و gabapentinoid داروها.

لاپورت می گوید: میزان این افزایش خطر "است بیشتر یا کمتر همان" برای متفاوت داروها "بین 1.7 و 4 برابر بالاتر است."

Dr. Joan-Ramon LaPorte. Photo: Rxisk.org

دکتر جوآن-رامون لاپورت. عکس: Rxisk.org

افزایش خطر ابتلا به ذات الریه

داروهای تجویزی می تواند ترویج پنومونی افسرده مصرف هوا در زیر سطح آگاهی باعث استنشاق پنومونی سرکوب سیستم ایمنی و بالا بردن سطح باکتری در بدن است.

"آنها می تواند باعث آسپیراسیون از یک جامد" لاپورت می گوید. "راه دیگر این است که افسردگی از تهویه و یا حجم هوا رد و بدل شده با هر نفس یک فرایند رخ می دهد که در ساقه مغز.

"این اتفاق می افتد با مواد مخدر و این اتفاق می افتد با دیگر CNS افسردگی مانند داروهای ضد روان پریشی, خواب آور, آرام بخش و مواد مخدر مانند pregabalin و گاباپنتین آن که از بالا به فروش مواد مخدر در ایالات متحده و غرب اروپا است."

آنتی سایکوتیک داروها مجوز برای اسکیزوفرنی اما به طور گسترده ای تجویز کردن برچسب به افراد مسن برای اضطراب و بی خوابی است که ربطی به جنون. این داروها به طور گسترده ای در نظر گرفته شده نامناسب برای سالمندان و استفاده شده است برای جبران کمبود نیروی انسانی.

"این آرام بخش ها که افسرده ما تنفس و دیگر رفلکس" لاپورت می گوید از مواد مخدر. "آنها می توانند در کاهش سرفه... آنها می تواند به نفع آرمان از برخی از مواد غذایی که می تواند باعث بدتر شدن و یا افزایش عفونت است." با توجه به تجزیه و تحلیل از دیده بان حقوق بشر در مینه سوتا استفاده از داروهای ضد روان پریشی در خانه های سالمندان محدوده به عنوان کم 5% در Nicollet شهرستان به عنوان بالا که 28 درصد در Grant County اما به طور متوسط در حدود 10-15 ٪ در سطح ایالت.

داروهای آنتی کولینرژیک نیز افزایش خطر ابتلا به ذات الریه. با توجه به تجزیه و تحلیل از سال 2013 بیش از یک پنجم آمریکایی ها بیش از 65 به تجویز مواد مخدر که با اتصال به گیرنده های استیل کولین, دستکاری کردن سیستم عصبی پاراسمپاتیک فعالیت است.

فهرست معمول گرفته شده آنتی کولینرژیک ها داروها شامل آنتی هیستامین های قدیمی تر و جدیدتر داروهای ضد افسردگی, داروهای آنتی سایکوتیک به عنوان به خوبی به عنوان قرص خواب پارکینسون و سندرم روده تحریک پذیر و سرگیجه و بی اختیاری و حتی COPD. داروهای اعتقاد به ترویج ذات الریه از طریق آرامبخشی و سردرگمی و سقوط ریه مکانیک.

داروهای ضد افسردگی نیز مشکل با COVID-19 با توجه به ارتباط آنها با افزایش عوارض و مرگ و میر ناشی از COPD. لاپورت معتقد است که این دارو تنفسی بدهی در بیماران مسن تر نتیجه از ظرفیت خود را برای آرامبخشی و ها نازوفارنکس اثر سفتی عضلانی است که می تواند شبیه به علائم پارکینسون.

Gabapentinoid استفاده از سه برابر شده است در ایالات متحده از سال 2002 برای یک میزبان از روانی و شرایط درد تشنج مواد مخدر شد و هرگز مورد تایید برای درمان. در ماه دسامبر FDA هشدار داد که مواد مخدر می تواند به افزایش خطر ابتلا به ذات الریه شدید و مشکلات تنفسی که گرفته با مصرف مواد مخدر, قرص خواب, خواب آور, آرام بخش, داروهای ضد افسردگی و آنتی هیستامین ها.

به ظاهر خوش خیم دسته از سوء هاضمه قرص های شناخته شده به عنوان بازدارنده های پمپ پروتون (یعنی امپرازول) نیز به نام در این گزارش به عنوان مواد مخدر از نگرانی با COVID-19 به لطف توانایی خود را برای تغییر باکتری های روده و افزایش خطر ابتلا به ذات الریه به میزان 50 درصد.

"با مهار ما اسیدیته معده آنها سرکوب یکی از مهم ترین موانع دفاعی در برابر عفونت های ما" لاپورت می گوید. "همه چیز را ما می خوریم بیشتر یا کمتر آلوده اما ما اسیدیته معده که جان اکثر موجودات ما با مصرف مواد غذایی است."

در حالی که استفاده از مواد مخدر کاهش یافته است و تا حدودی در سال های اخیر نزدیک به یک سوم از ساکنان خانه سالمندان تجویز شد مواد مخدر در یک مطالعه اخیر با 15 درصد با استفاده از این داروها در دراز مدت. در حالی که خطر مهلک تنفسی افسردگی با مواد مخدر است که به خوبی شناخته شده مواد مخدر نیز می تواند خفیف تنفسی تغییرات در زیر سطح آگاهی است.

"مواد مخدر را متمایز اثر در مرکز تنفسی مغز از نظر عمق تنفس و فرکانس" لاپورت می گوید. "آنها افسرده تهویه و در نتیجه می تواند افزایش خطر ابتلا به ذات الریه اگر شما سرایت از یک ویروس و یا باکتری است."

خطر در مقابل سود

خواسته به اظهار نظر در این مقاله مایو کلینیک ریه دکتر Phillipe بائر نیست مسابقه که مواد مخدر نام می تواند به افزایش خطر ابتلا به ذات الریه اما اظهار داشت که مواد مخدر' مزایای هرحال خطرات خود را.

"هر دارو آرام بخش, آیا آن را یک آنتی سایکوتیک کنترل درد و ضد افسردگی و خواب آور-همه کسانی که تمایل به افشای شما را به ذات الریه و آن را به طور خاص پنومونی آسپيراسيون می گوید:" Bauer. "این یک مکانیکی پنومونی است که در آن بزاق می رود به جای اشتباه...ما می دانیم که یک علت شایع از ورود به اتاق اورژانس و ICU."

بائر می گوید: این اثر است که با پیشرفت پارکینسون در مواد مخدر. لاپورت کاغذ شمارنده است که در حالی که پارکینسون یک خطر در اوایل آنتی سایکوتیک داروها به اصطلاح غیر معمول و یا نسل دوم داروهای ضد روان پریشی مشابه توانایی افزایش خطر ابتلا به ذات الریه نشان می دهد قرص ها ایجاد عفونت ریه از طریق میکنند.

همانطور که برای مواد مخدر منافع "این درمان ها اغلب بی اثر" در لاپورت کاغذ متحده "با توجه به بی ارزش طولانی در اشتباه دوز و یا به صورت غیر مصوب نشانه است."

لاپورت گفت: این مشکل به محاسبه چه مقدار از خطر ابتلا به افراد مسن از COVID-19 است با توجه به استفاده بیش از حد از داروها در خانه های پرستاری در مقابل مشکلات بهداشتی در شرایط خود را. اغلب در شرایط آستانه برای معرفی داروها به عنوان گسسته تغییرات فیزیولوژیکی. "افراد مسن بودن و داشتن بیماری های زمینه ای و به طور کامل دارو," لاپورت می گوید: "بسیار مرتبط با یکدیگر است."

مقاله خود را ندارد یک پیشنهاد است که بیماران باید قطع مواد مخدر — deprescribing یک پزشکی-کارگردانی فرایند نظارت تدریجی — تا آنجا که یک پیام برای پزشکان را به سمت عوارض جانبی جدی است.

"ما نیاز به شناسایی که داروهای افزایش خطر ابتلا به یک بیماری شدید اگر شما COVID," لاپورت می گوید: "و چه مواد مخدر از ما محافظت از بیشتر بیماری شدید.

"لیستی از مواد مخدر گرفته شده است به خصوص در میان افراد مسن که بیشتر در معرض COVID. ما نیاز به نگاهی که چرا ما به این داروها است. ما باید بررسی اگر آنها در حال انجام خوب یا بد برای این بیماری است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب