Black Lives Matter اعتراض رهبر خواستار دیدار با نخست وزیر بریتانیا

توسط: | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 2:02:10 pm انگلیسی فعالان شده است برگزاری تظاهرات پس از مر

توسط NEWSATROPAT در 1 تیر 1399
توسط: | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 2:02:10 pm
UK demonstrators hold fourth weekend of anti-racism protests انگلیسی فعالان شده است برگزاری تظاهرات پس از مرگ آفریقایی آمریکایی جورج فلوید به دست پلیس آمریکا در شهر مینیاپولیس در ماه گذشته. (AP)

صدها نفر از مردم پیوست Black Lives Matter تظاهرات در سراسر بریتانیا روز شنبه به مناسبت چهارم آخر هفته از ضد نژادپرستی تظاهرات در یک ردیف.

بزرگ تظاهرات بودند در جریان در گلاسکو و بیرمنگام و منچستر و ادینبورگ و پایتخت آن لندن که در آن فعالان جمع آوری شده در هاید پارک.

"همه ما امروز در اینجا چون ما می دانیم که زندگی موضوع" Imarn Bay یکی از اعتراض سازمان به جمعیت گفت. "و همه ما امروز در اینجا چون ما می دانیم که وقت آن است که برای رایت کردن نژادپرستی نهادی."

انگلیسی فعالان شده است برگزاری تظاهرات پس از مرگ آفریقایی آمریکایی جورج فلوید به دست پلیس آمریکا در شهر مینیاپولیس در ماه گذشته.

اگر چه این گردهمایی شده است تا حد زیادی صلح آمیز درگیری ها بین گروه های رقیب از جناح راست counterprotesters و ضد نژاد پرستی فعالان را گرفت در برخی از حوادث.

در اوایل این هفته اعضای راست حمله به یک پناهنده-حقوق جمع آوری در گلاسکو در حالی که در لندن دور از فعالان حقوق بشر و معترضان با پلیس درگیر شدند.

Coronavirus نگرانی

پلیس لندن در گزارش روز شنبه که آنها تا به حال ساخته شده و ده ها تن از بازداشت در تظاهرات اخیر و متهم 24 نفر با جرائم از جمله حمله صدمه جنایی و شکستن اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است.

مقامات اصرار دارند مردم را به ماندن در خانه و رعایت coronavirus محدودیت های که در حال حاضر جلوگیری از بیش از شش نفر از حضور در جمع.

"ما همچنان در سلامت همه گیر" Metropolitan Police فرمانده الکس موری گفت. "ما ارزش دموکراسی و حق را برای مردم به صدا اما می خواهیم مردم را به انجام این کار در یکی دیگر از راه و نه آمدن به لندن را نشان می دهد."

خواستار گفتگو

در میان فعالان' خواسته است که بریتانیا چهره به تاریخ خود از تجارت استعمار و نژادی و نابرابری. Black Lives Matter لندن رد تماس از پلیس برای پایان دادن به تظاهرات و گفت که بریتانیا شد و "به دور از گناه و در نتیجه ما باید ادامه با یادآوری این کشور و دولت است که سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

نخست وزیر بوریس جانسون متعهد شده است برای راه اندازی یک کمیسیون برای رسیدگی به نابرابری نژادی, اما منتقدان می گویند آنها می خواهند بیشتر اقدام فوری. اعتراض رهبر Imarn Bay که خواستار دیدار با نخست وزیر می گوید معترضان ادامه خواهد داد تا مارس تا زمانی که خواسته های خود را برای برابری و عدالت هستند دیدار کرد.

"من شده اند در اینجا هر روز من فرد است که منجر 20,000 مردم هر اعتراض" او گفت:. "هر کس دیگری به نظر می رسد در تماس با من به جز بوریس بنابراین من می خواهم یک مکالمه است."

تظاهرات در پاریس

همچنین در روز شنبه صدها نفر از تظاهرکنندگان با تجمع در پایتخت فرانسه پاریس در اعتراض به نژادپرستی و خشونت پلیس.

جمعیت تنظیم شد مارس به خانه سابق لامینه Dieng یک فرانسه و سنگال مردی که در بازداشت پلیس در سال 2007 قبل از پیوستن به با یکی دیگر از تظاهرات خواستار حقوق برای کارگران ثبت نشده.

در حالی که این دو گردهمایی تصویب شد, مقامات ممنوع دیگر تظاهرات از جمله تظاهرات برنامه ریزی شده توسط سیاه و سفید آفریقایی دفاع لیگ در نزدیکی سفارت آمریکا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن