منطقه جمعیت به تشریح ثبت نام پیش بینی در گرند فرک جلسه هیئت مدیره مدرسه

چه تاثیر COVID-19 همه گیر خواهد شد که در مدارس دشوار است برای پیش بینی در حال حاضر گفت: رابرت شوارتز از RSP و

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399

چه تاثیر COVID-19 همه گیر خواهد شد که در مدارس دشوار است برای پیش بینی در حال حاضر گفت: رابرت شوارتز از RSP و همکاران مستقر در شهر کانزاس.

پیش بینی از جمعیت شهرستان را توسعه و مدرسه ثبت نام "همه روابط به شغل" شوارتز گفت. "چه کار چشم انداز در گرند فرک منطقه چیست؟"

این متخصص پروژه هایی که در مدرسه ثبت نام پایدار باقی خواهد ماند و در حال رشد از 7,456 این سال به 7,657 در 2024-25 مدرسه, او گفت:.

در پنج سال آینده مدرسه ابتدایی ثبت نام باقی خواهد ماند و در مورد همان مدارس, را ببینید, کاهش حدود 90 دانش آموزان و دبیرستان ثبت نام باید صعود نزدیک به 300, او گفت:.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

فارغ التحصیلی برنامه

چنگال بزرگ مرکزی و رودخانه سرخ مدارس برگزار خواهد شد شبیه "درایو-از طریق" فارغ التحصیلی با هر خانواده مجاز بیش از دو وسایل نقلیه گفت: کاترین Gillach دستیار سرپرست آموزش متوسطه.

دانش آموزان را به پوشیدن سنتی کلاه و لباس شب, خروج, خود, خودرو, رویکرد مرحله و در حال حاضر نام خود را بر روی کاغذ به صورت شفاهی اعلام و راه رفتن در سراسر مرحله. آنها هر یک از دریافت یک "پوسته" دیپلم و واقعی دیپلم ارسال خواهد شد به خانه Gillach گفت.

دانش آموزان داده خواهد شد یک زمان خاص برای رسیدن به اجازه می دهد به صورت تقریبی اما نه صرفا به ترتیب حروف الفبا. وسایل نقلیه خواهد شد ورود "در امواج" او توضیح داد.

ممکن است عکسهای گرفته شده توسط اعضای خانواده در یک منطقه و فراتر از مرحله. مقامات درخواست خانواده ها برای تعیین "کسی دیگر از فارغ التحصیل و یا تصویر برداری" به عنوان راننده به نگه داشتن وسیله نقلیه اقدام Gillach گفت.

چنگال بزرگ مرکزی فارغ التحصیلی برای ظهر و قرمز رودخانه است که برنامه ریزی شده برای 4 بعد از ظهر هر دو در سهشنبه, مارس 31.

جامعه ای که در انتظار فارغ التحصیل در حدود 20 تا 25 دانش آموزان در حال برنامه ریزی یک "پارکینگ" مراسم در 7 p. m. روز شنبه, مارس 28 در ساختمان خود را در دانشگاه استنفورد جاده ها است. فارغ التحصیلان خواهد بود نشسته فاصله از هم جدا به عنوان در هر اجتماعی فاصله دستورالعمل در نزدیکی یک مرحله است.

اعضای خانواده را رعایت و خود را از خودرو پارک شده.

بودجه فدرال برای COVID امداد

تحت فدرال مراقبت در قانون در نظر گرفته شده به خار بهبودی از اثرات COVID-19 گیر مدرسه منطقه انتظار برای دریافت $2.1 میلیون خواهد شد که تا حد زیادی استفاده می شود برای جبران این منطقه برای فن آوری هزینه های مربوط به آموزش از راه دور در انتخابات گفت: اعضای هیئت مدیره مدرسه.

هدف این است که به ارائه دستگاه برای هر دانش آموز در مدرسه منطقه از جمله iPads برای دانش آموزان در کلاس های 1 و 2 و Chromebook برای دانش آموزان در کلاس های 3 تا 12 و همچنین به عنوان به روز رسانی لپ تاپ و رایانه برای معلمان گفت: Eric ریپلی مدیر حرفه ای و ویژگی های آموزش و پرورش است.

اسکات برگ منطقه کسب و کار, مدیر توصیه می شود فروش اوراق قرضه در حال حاضر که "نرخ بهره معکوس و البته بسیار مطلوب" او گفت:.

برگ آورده این درخواست به هیئت مدیره چند ماه پیش اما پس از هیئت مدیره تصویب و قبل از تاریخ بالقوه از فروش نرخ بهره شروع به پریدن کرد به طوری که عمل نمی شد.

با فروش این دو نوع اوراق قرضه گفت: این منطقه ضبط خواهد شد در مورد $420,000 بهره صرفه جویی در هزینه بیش از 13 به 14 سال, او گفت:.

برگ این پیشنهاد تصویب شد و به اتفاق آرا توسط هیئت مدیره.

هیئت مدیره مدرسه نیز مورد تایید و ادامه قرارداد اجاره برای فضای اشغال شده توسط جامعه دبیرستان در همان نرخ به عنوان در سال گذشته $160,673. فعلی اجاره منقضی ژوئن 30. تجدید اجاره باقی مانده است در اثر برای چندین سال.

هیئت مدیره جبران

در اقدام دیگر هیئت مدیره رای به تصویب خواندن اولین بار از یک سیاست است که افزایش یک عضو هیئت مدیره سالانه غرامت از 4000 $به $5,000; هیئت مدیره رئیس جمهور سالانه جبران افزایش خواهد داد از $4000 به 6000$. سیاست خواهد بود رای دادند دوباره پس از خواندن دوم در هیئت مدیره جلسه بعدی 8 ژوئن.

رای گیری به نفع بودند داگ نجار, کهربا, فلین, جف مانلی سینتیا Shabb و مت Spivey; رای مخالف بودند اریک Lunn شانون در شرایط معمولی و لایحه Palmiscno. ژاکلین Hoffarth غایب بود.

Grand Forks اعضای هیئت مدیره مدرسه کمتر دریافت غرامت از همتایان خود در خدمت تخته در دیگر عمده داکوتای شمالی شهرستانها.

"ما به طور قابل توجهی undercompensated" گفت: Lunn یک دیرین عضو هیئت مدیره. "اگر ما نگه داشتن رفتن مثل این, ما را تا پایان با نیمه بازنشسته مردان مثل من و ما که نمی خواهیم."

Lunn حمایت برای بالا بردن جبران اما به دلیل COVID-19 و شرایط اقتصادی کنونی انجام این کار در آینده.

"وجود دارد هرگز یک زمان خوبی برای انجام این کار" نجار گفت. هیئت مدیره "در زمان یک گام به عقب چند سال پیش و برش جبران که ما هرگز باید انجام شود."

دیگران اشاره کرد که بالا بردن جبران خسارت می تواند جذب اعضای که منعکس کننده تنوع و طیف وسیع تری از سنین.

در صورت تصویب در خواندن دوم این سیاست خواهد اثر را با دریافتی اعضای هیئت مدیره است که به طور رسمی شروع نظر خود را در ماه جولای.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب