فاجعه سرمایه داری یا سبز جدید مقابله

ترقی خواهان و همه مردم نجیب بنابراین در صورت ضرورت در سه سطح. این اولین بار است که به مبارزه برای مدیریت صالح

توسط NEWSATROPAT در 28 خرداد 1399

ترقی خواهان و همه مردم نجیب بنابراین در صورت ضرورت در سه سطح. این اولین بار است که به مبارزه برای مدیریت صالح از مهار فاز در هر کشوری شرایط خود را دارد اما بالاتر از همه در ایالات متحده در حال حاضر کانون همه گیر و اصل سیاست میدان نبرد.

لازم است برای مبارزه با آن را در این خط به عنوان طولانی به عنوان آن را ممکن است برنده و یا از دست دادن. لازم است به سیاسی قیمت بی پروا بازگشایی به عنوان بالا به عنوان امکان پذیر است و به پاداش هر تلاش در سطوح محلی و ایالتی به مدیریت عواقب به طوری که برای به حداقل رساندن آسیب به عنوان یکی از بهترین می توانید. برای این همه حمایت باید با توجه به اختصاص داده شده و صالح مقامات محاصره و برتری دارند هر چند آنها در حالی که مخالفت و افشای عمدی بی کفایتی به مقدار خرابکاری از شکارچیان در سطح فدرال و در برخی از statehouses.

همه چیز متفاوت خواهد بود

دوم ضروری است به درایو صفحه اصلی این واقعیت است که پس از همه گیر آینده نمی تواند شبیه فوری گذشته است. در هر حوزه از زندگی اقتصادی, همه چیز متفاوت خواهد بود. برخی از صنایع – خطوط هوایی و هتل ها و اقامتگاههای تفریحی کروز کشتی – کوچک خواهد شد چرا که مشتریان خود را خواهد بود فقیرتر بیشتر مراقب باشید در مورد خطر و کمتر علاقه مند به دور از انحرافات. رویدادی که قبلا نیاز به جمعیت زیادی – رویدادهای ورزشی و کنسرت و فیلم و نمایشنامه – خواهد شد تا حد زیادی بر روی خط و یا ناپدید می شوند.

بسیاری از بخش های دیگر – رستوران ها و کافه کافه های موسسات خدمات را از طریق انطباق جدید سلامت پروتکل های اجتماعی فاصله و یا آنها بیش از حد خواهد شد ناپدید می شوند. شاید مهم ترین, مهم آب و برق و خدمات عمومی مانند آموزش و پرورش و بهداشت و امنیت عمومی را نمی توان مالی پایدار در ارائه بودجه ،

بنابراین ما آمده ایم تا سوم و فراگیر ضروری است.

دو مسیرهای ممکن

این است که به قاب انتخاب خواهد شد که حاکم بر شخصیت جهان آمده است. وجود مسیرهای ممکن. آنها به عنوان های مختلف به عنوان فاشیسم اروپایی و آمریکایی معامله جدید است. آنها به عنوان های مختلف به عنوان وحشیانه سرکوب سازمان یافته مخالفان و اجتماعی بازسازی کل سیستم بر اساس هدف عمومی, جلسه, چالش های سلامت محیط و امنیت برای کل جمعیت.

یک مسیر را حفظ سلسله مراتب موجود و بار قراردادهای موجود. در طول این مسیر بدهی خواهد بود اجرا صندوق های کرکس خواهد پرسه زدن برای ارزان دارایی تبدیل مالکان به اجاره و اجاره به بی خانمان ها. سلب حق مالکیت و اخراج را کوه به میلیون ها نفر از ارتش بیکاری خواهد پرسه زدن در خیابان encampments جدید تبدیل خواهد شد Hoovervilles. قادر به زنده ماندن در بودجه عمومی, عمومی, مدارس و دانشگاه های دولتی و خدمات عمومی به بخش خصوصی واگذار خواهد شد; آنها را تبدیل به گران قیمت منحصر به فرد و در دسترس نیست به اکثریت است. مراقبت های بهداشتی تا حد زیادی خواهد شد بیمه و حتی کمتر در دسترس تر از قبل. انتخابات خواهد بود به طوری مختل و بنابراین تحت سلطه monied تبلیغات به عنوان به از دست دادن معنای خود را. برای ثروتمندترین چند زندگی را به عنوان قبل از. اما هیچ کس به غیر از خوبی مسلح و به خوبی جدا امن خواهد بود.

در راه وجود خواهد داشت به طور کلی رهایی از unpayable بدهی. خانواده ها خواهد بود امن و ایمن در خانه های خود را اجاره و رهن خواهد بود نوشته شده و مراقبت های بهداشتی و در نهایت تبدیل به یک کالای عمومی جهانی آب و برق خواهد شد و دولت فدرال را به حمایت مالی از مدارس و خدمات عمومی از دولت, شهرستانها و شهرهای کوچک.

در این جهان میلیون ها نفر استخدام خواهد شد و آموزش دیده برای ارائه خدمات بهداشت عمومی – مانیتورینگ دما, تماس, ردیابی, مایع – که لازم است برای حفظ این ویروس در خلیج و برای مقابله با جانشینان به عنوان آنها بوجود می آیند. میلیون ها نفر بیشتر قرار داده خواهد شد برای کار در خدمات مهم حفظ زنجیره تامین برای مواد غذایی و دیگر ملزومات در شرایطی است که به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است و پرداخت دستمزد زندگی می کنند. در این جهان وجود خواهد داشت استراتژیک جهت به سمت اجتماعی و زیست محیطی اهداف رهبری توسط دولت تعیین می شود و قادر به اطمینان حاصل شود که بخش های کلیدی و شرکت های خدمت عمومی است. از طریق سرمایه گذاری عمومی در آزمایشگاه های ملی و حمایت از غیر انتفاعی, مراکز پژوهشی, علم و فن آوری خواهد کرد و دوباره تبدیل به بندگان هدف است.

مشترک خوب

این اقدامات موثر است که می تواند اجازه به ما برای زنده ماندن. در عمل وجود دارد نیاز به مبارزه و پیروزی در یک جنگ سیاسی. برای این ترقی خواهان باید به مقابله با هسته ای از نئولیبرالی تقدیر. اقتصادی نئولیبرالیسم و فرقه بازار آزاد نه بوجود می آیند و به شدت خود را; آنها buttressed در غرب واقعی دستاوردهای شخصی و اجتماعی و آزادی. درنده مدل اقتصادی بود و قابل تحمل برای بسیاری از مردم دقیقا به این دلیل که تمرکز بر فردگرایی برداشته موانع سرکوب و انطباق و ایجاد حداقل برداشت از فرصت های از آزادی قبلا تکذیب کرد اما در حال حاضر مجاز و واسطه های بازار است.

این اتحاد در حال حاضر قابل دفاع و لازم است به حرکت فراتر از آن است. آنچه به نظر می رسد بازار به ارائه یک پایه مواد برای تنوع فرهنگی فروپاشی بازارهای yanked دور. پس از آن لازم خواهد بود برای کسانی که به آن جذب داد برای به رسمیت شناختن آن از رد حقوق برای جدا کردن خود برای پیوستن به, به عنوان یک ماده مشترک بقای اقتصادی برنامه تاسیس دو نقاط بحرانی. تنوع فرهنگی می تواند حفظ شود و آن را می توان توسعه یافته – اما در این مقطع تنها از طریق یک اتحاد جدید برای رادیکال و مترقی اصلاحات اقتصادی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن