دنور هوا ارتباط طول می کشد پرواز در تیف ریور فالز

دنور هوایی اتصال ساخته شده اولین پرواز در تیف ریور فالز در ژوئن 1, برای اولین بار بعد از آن دو سال ضروری هوایی

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399

دنور هوایی اتصال ساخته شده اولین پرواز در تیف ریور فالز در ژوئن 1, برای اولین بار بعد از آن دو سال ضروری هوایی خدمات قرارداد. هواپیمایی در زمان طی مسیر از بوتیک که تا به حال عمل پرواز بین دو فرودگاه از سال 2016. نگرانی در مورد تعداد زیادی از لغو بوتیک درخواست مدیر فرودگاه به ارسال نامه ای از نگرانی به وزارت ترابری ایالات متحده در ماه سپتامبر. به عنوان قرارداد-تمدید دوره به خود جلب کرد در نزدیکی سه اضافی هواپیمایی ارائه پیشنهادات را در طول مسیر.

"من بسیار هیجان زده به دنور هوایی اتصال در اینجا گفت:" لورا Stengrim مدیر اجرایی بازدید تیف ریور فالز. "من بسیار امیدوار است که آنها را بازگرداند خدمات قابل اعتماد و از مینیاپولیس-سنت پل در منطقه است."

ساکنان و بازدید کنندگان ابراز احساسات مثبت در مورد شرکت هواپیمایی به خصوص این واقعیت است که DAC با استفاده از یک بزرگتر جت در آن عملیات با توجه به Stengrim. شرکت هواپیمایی قرارداد برای استفاده از هر یک از 50-صندلی امبرائر EMB-145 یا 30-صندلی ● 328. بوتیک ارائه خدمات با سطح اجرایی احساس می کنید به آن با هشت صندلی Pilatus PC 12.

زمان پرواز بین تیف ریور فالز و مینیاپولیس طول می کشد یک ساعت و DAC ارائه می دهد 12 پرواز در هفته دو هر روز در روزهای هفته با یکی هر روز در تعطیلات آخر هفته. بوتیک قبلا ارائه شده 21 پرواز در هفته است. مسافران هوایی می توانید انتظار برای دیدن نرخ بالاتر با DAC بیش از بوتیک که در مناسبت ارائه نرخ به عنوان کم به عنوان $39 به شهرهای دوقلو. DAC را کرایه به نظر می رسد به طور مرتب بر روی یک سطح محکم اما تمایل به شناور در اطراف $100, گاهی اوقات بالا رفتن دلار تا 120 دلار و فرو بردن را به $84.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Kevin Brown, معاون رئیس جمهور از نام تجاری و ارتباطات در Digi-Key, الکترونیک, این منطقه بزرگترین کارفرما اشاره کرد DAC را بزرگتر جت به نفع مسافران کسب و کار در شرکت خود را -- هنگامی که آنها در واقع قادر به سفر. الکترونیک تامین کننده قرار داده شده در محل بدون سفر قانون برای کارکنان.

"ما خوشحال هستیم که دنور هوا و مصرف بیش از ارائه خدمات" براون گفت. "ما انتظار داریم که بیش از دراز مدت خواهد شد که یک دارایی به مردم آمدن و رفتن برای اهداف کسب و کار."

بوتیک آغاز شده قوی است که آن را آغاز کرد و در سال 2016 با تقریبا کامل مسافری بارهای. شرکت هواپیمایی مجموعه جدید مسافر سوابق فرودگاه در آن چهار ماه اول عملیات با 4,789 مسافران از جولای تا اکتبر آن سال دو برابر آنچه در فرودگاه دیدم سال قبل است.

شرکت هواپیمایی زد به مشکلات با بالا بودن تعداد پروازها در طول سال گذشته. هواپیمایی امتیاز قابلیت اطمینان فرار از درصدهای بالا در 90s به بالا 70s. شاون سیمپسون مدیر عامل شرکت سان-فرانسیسکو بر اساس بوتیک, سفر به تیف ریور فالز در ماه اکتبر برای رسیدگی به این مشکلات است. در آن زمان سیمپسون گفت هرالد لغو ناشی از کمبود خلبانان به مشکل قطعات یا لوازم یدکی هواپیما به فرودگاه مینیاپولیس, زمانی که تعمیرات لازم بودند.

به تیف ریور فالز فرودگاه مدیره در نهایت تصمیم به بازگشت دنور هوایی اتصال پیشنهاد را در طول مسیر بر اساس آن 99.6% امتیاز قابلیت اطمینان و همچنین افزایش اشغال آن به ارمغان می آورد. اگر فرودگاه می بیند بیش از 10000 enplanements در یک سال اضافی $1 میلیون دلار بودجه فدرال می تواند باعث. که کمی به احتمال زیاد در این سال به عنوان enplanements در فرودگاه ها در سراسر کشور در حال پایین. با توجه به همه گیر تنها 73 مسافر سوار پرواز در تیف ریور فالز در ماه آوریل از 532 در ماه مارس, ساخت ژوئن شوم یک زمان برای دنور هوا به سر می برد.

وزارت حمل و نقل را ضروری خدمات هوایی برنامه فراهم می کند یارانه به شرکت های هواپیمایی برای ارائه خدمات در بازارهای کوچکتر. این برنامه اجازه می دهد تا مردم ساکن در این مناطق دسترسی به ملی حمل و نقل هوایی سیستم. شرکت های هواپیمایی پیشنهاد با نقطه برای دو سال قرارداد. دنور هوایی اتصال پیشنهاد حدود 4 میلیون دلار برای مسیر $400,000 بیش از بوتیک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن