دموکراتیک دیجیتال زیرساخت باید در مرکز فقط بازیابی

گسترش Covid-19 است درخشید یک نورافکن روشن در هر دو نیاز حیاتی و قابل اعتماد برای اینترنت با سرعت بالا و بیآنکه

توسط NEWSATROPAT در 29 اردیبهشت 1399

گسترش Covid-19 است درخشید یک نورافکن روشن در هر دو نیاز حیاتی و قابل اعتماد برای اینترنت با سرعت بالا و بیآنکه از برای سود شرکت ها در ارائه جهانی اتصال.

با بریتانیا صدمه زدن به شکاف دیجیتال کاملا در معرض در طول مستند و بریتانیا در زمان underwhelming رویکرد به ارائه کامل فیبر آینده به طور مشابه توپر پاسخ مورد نیاز است برای ساخت یک قرن 21 دیجیتال زیرساخت ها است. اتصال کشور باید در مرکز فقط بازیابی مبتنی بر معماری جدید دموکراتیک مالکیت و حکومت از انگلستان دیجیتال اطلاعات و دانش زیرساخت.

رویکرد فعلی ما به ایجاد زیرساخت های دیجیتال – بازار-چراغ رقابت با پیش فرض های یارانه به صورت تجاری قابل دوام محل که در آن لازم است – عدم تحویل. تقریبا نیمی از این کشور دسترسی به اینترنت خود را از طریق اوایل قرن 20th سیم مسی زیرساخت. انگلستان در رتبه 35 را از 37 کشور مورد بررسی توسط سازمان همکاری اقتصادی و توسعه برای بسیاری از اتصالات فیبر در آن مجموع ثابت پهنای باند زیرساخت با تنها 13 درصد از خانواده ها داشتن فیبر اتصال و فقط 47 درصد از کسانی که زندگی کم درآمد با استفاده از اینترنت پهن باند در خانه.

ساختمان و تعمیر و نگهداری کامل شبکه فیبر بیمار است-مناسب برای تماما بازار-چراغ انتفاعی مدل ارائه. این رویکرد به ایجاد زیرساخت های حیاتی است که با بالا هزینه های ثابت و اقتصاد مقیاس است که آن استقرار سود در مناطق روستایی و یا مناطق فقیر و منجر به underprovision فقیر اتصال افزایش شکاف دیجیتال و تقویت استارک نابرابری های منطقه ای. استقرار کامل-فیبر نمایشگاه کلاسیک بازار شکست: عدم ارائه خدمات جهانی بدون یارانه و هماهنگی ضعیف از سرمایه گذاری با هزینه و بیش از حد تکراری در برخی از مناطق و شدید زیر ارائه در دیگران است.

چه تر است و به ویژه در جهانی همه گیر حیاتی دیجیتال زیرساخت به احتمال زیاد توسعه یافته برای دیدار با نیازهای "نظارت سرمایهداری" با تمرکز بر تولید رفتاری داده است که می تواند ترجمه به بینش مداخله و سود – یک مدل کسب و کار است که بشود به تحویل پایدار, حفظ حریم خصوصی-افزایش حقوق-حفظ نوآورانه و دموکراتیک دیجیتال چشم انداز.

یکی دیگر از دنیای دیجیتال امکان پذیر است. اما ارائه آن نیاز به حرکت فراتر از "قانونی" دولت و بازار گرا رویکرد که تحت سلطه توسعه زیرساخت های دیجیتال در دهه های اخیر – و که در حالی که ارائه یک غنی جریان سود سهام برای سرمایه گذاران خصوصی را منجر به آهسته رول از فیبر/پهنای باند افزایش یافته و شرکت های بزرگ تمرکز و عمیق شکاف دیجیتال. به جای آن فقط به عنوان سرمایه گذاری های عمومی ساخته شده است این زیرساخت است که بیمه های قرن بیستم رفاه ما نیاز به یک جدید ماموریت برای اتصال این کشور برای قرن 21 است.

انتقال دور از انتفاعی مدل ارائه می دهد فرصت برای تغییر شکل هسته اهداف و اصول دیجیتال زیرساخت از ریشه سیاست ها و برنامه های در دسترسی جهانی و توانمند سازی شهروندان و کارگران از طریق مشارکت شفافیت و پاسخگویی به کاهش شرکت غلظت و ارتباط دیجیتال زیرساخت های سبز جدید مقابله با رهبری و بازیابی.

به عنوان شتاب رشد می کند برای یک تحول برنامه محرک های اقتصادی, ایجاد یک اقتصاد جدید نه فقط reinflating قدیمی و مرکزی تقاضا باید درمان اتصال دیجیتال به عنوان یک حق و سازماندهی دیجیتال زیرساخت ها از جمله بی سیم طیف ابر زیرساخت و اجرای و نگهداری فیبر نوری اتصالات و 5G – به عنوان حیاتی قرن 21 عمومی خوب است.

مهار این باید یک جدید عمومی شرکت زیرساخت با یک ماموریت برای ساخت 100 درصد کامل شبکه فیبر درون یک دهه در کنار اقداماتی مانند گسترش طرح های جامعه. دولت انگلستان خود را تجزیه و تحلیل نشان می دهد در انحصار ارائه خواهد تحویل در سراسر کشور کامل شبکه فیبر سریع تر و به طور قابل توجهی کاهش هزینه ها از طریق "افزایش رقابت" میان یک oligopoly از شرکت های خصوصی. با شایعات که Openreach – یک تقسیم بندی کاربردی از BT که متصل اکثر محوطه به ملی پهن باند و تلفن به فروش می رسد در حال حاضر زمان است. یک ماموریت برای اتصال کشور باید مرکزی برای یک پست-Covid بازیابی که مرفه است و فقط با یک 'مقاوم سازی انقلاب" ساختمان یک قرن 21 دیجیتال زیرساخت ها است.

حتی قبل از به بهداشت عمومی اورژانس با full-فیبر استقرار در حال حرکت در یک dial-up سرعت جسورانه عمل لازم بود. به مراتب از پهنای باند کمونیسم " هر چند این ساختمان واقعا جهانی شبکه متعلق به و به صورت عمومی است که حس مشترک در بخش ارتباطات ، هر دو ویلیام گلدستون که ملى تلگراف صنعت و هربرت Asquith که در زمان تلفن بخش را به مالکیت عمومی پس از عمل بازار-چراغ رقابت شکست خورده بود برای تحویل در سراسر کشور شبکه ارتباطات راه دور.

سیاست های عمومی باید بیشتر به دنبال تغییر شکل چگونه دیجیتال زیرساخت مستقر است و متعلق به و همچنین به عنوان چگونه داده های تولید شده و توزیع شده در حال حرکت از شرایط خصوصی محوطه به دیجیتال عوام. این Covid-19 اپیدمی و فروپاشی اقتصادی است که منجر به از آن به ارمغان آورده است این سوالات را در جلو و مرکز. مثلا مایک دیویس به تازگی مطرح شده در این چشم انداز است که این بحران را eviscerate کسب و کارهای کوچک و بیشتر افزایش آمازون وضعیت به عنوان "بزرگترین انحصار در تاریخ جهان است." در این چشم انداز ویرانگر دیویس نشان می دهد که ما باید "ملی زیرساخت های عصر دیجیتال...و آن عمل به عنوان یک سری از دموکراتیک اداره خدمات عمومی."

دیجیتال زیرساخت می کند به مراتب بیشتر از فقط به ما اجازه می دهد برای دسترسی به اینترنت از طریق تلفن و یا کامپیوتر. این زیرساخت است که تعداد فزاینده ای از خدمات ضروری ساخته شده است از جمله فای عمومی, پزشکی از راه دور, شهری, حمل و نقل و تحرک سیستم های هوشمند و شبکه های انرژی و برق خودرو شارژ. آن است که به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به بیشتر قابل توجه با فناوری 5G را قادر می سازد که بیشتر به هم پیوسته سیستم سنسور. نیاز به یک جایگزین مدل استقرار است که سریع تر و عادلانه تر است در نتیجه از اهمیت حیاتی: بدون کنترل زیربنایی پایه های عصر دیجیتال انتقال به کمتر سود محور, اجتماعی بیشتر مدل های مفید در این بخش های دیگر نیز ممکن غیر ممکن است. با نیاز به بازسازی اقتصاد ما در پیگیری فقط انتقال به عنوان بخشی از یک گسترده تر سبز جدید مقابله با این فن آوری قابلیت ها حیاتی تر از همیشه است.

دموکراتیک قرن 21 دیجیتال زیرساخت همچنین می توانید باز کردن یک مطلب ابتکاری و تجربی آینده از ایجاد ملی اطلاعات بودجه و جمعی از بانک اطلاعات برای مداخله در اطراف الگوریتمی سیستم; از تغییر شکل پلت فرم کار به معاشرت "بازخورد زیرساخت"; به کاوش چگونه زیرساخت داده می شود تعمیرشده به عنوان سایت های مشارکت در اطراف هر دو محلی و فراملی مسائل.

راه ما سازماندهی دیجیتال ما زیرساخت اساسا اشکال چگونه ثروت و قدرت و توزیع در جامعه. وضعیت موجود بازار محور روش برای ساخت انگلستان را کامل شبکه فیبر شکست خورده اند برای ارائه دسترسی و استفاده برای همه, در حالی که فن آوری های جدید – چپ بدون کنترل – خطر تقویت نابرابری های موجود و انواع آسیب های اجتماعی و بی عدالتی است.

با دولتی کامل شبکه فیبر – تحویل در کاهش کل هزینه و با سرعت بیشتری نسبت به جایگزین – مهار انگلستان زیرساخت های دیجیتال افق های جدیدی ظهور: این decommodification از اتصال از طریق یک گزینه ISP; از حفظ دسترسی به اینترنت به عنوان یک قرن 21 بشر right; زیرساخت قادر به حمایت از یک decarbonised اقتصاد و استراتژی های به اطمینان حاصل شود همه ما به اشتراک گذاری مزایای دیجیتال آینده.

ثروت مشترک, گزارش جدید, 'دموکراتیک دیجیتال زیرساخت' را می توان به عنوان خوانده شده اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن