DemocracyWatch: رم ضربه سخت coronavirus سرکوب

پیوستن به ما زندگی می کنند بحثچرا COVID-19 ساخت انگلستان بیشتر نابرابر ؟ مستاجران سقوط در اجاره. مهاجران قادر

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399

پیوستن به ما زندگی می کنند بحث

چرا COVID-19 ساخت انگلستان بیشتر نابرابر ؟

مستاجران سقوط در اجاره. مهاجران قادر به ادعا می کنند مزایای. خانواده ها در حال حاضر در بدهی. دستمزد پایین کارگران رو به کاهش دستمزد و یا زیان کار است.

آنچه که ما می توانید انجام دهید برای جلوگیری از توقف شکاف و راه حل های حفاظت از مردم را از فقر و هر دو در حال حاضر و در آینده ؟

به ما بپیوندید در روز پنج شنبه 7 مارس در 5pm BST/6pm CET.

شنیدن از: کارولین Molloy سردبیر openDemocracyUK, سارا آرنولد ارشد اقتصاددان اقتصاد جدید بنیاد کیت Belgrave روزنامه نگار و نویسنده از یک آینده کتاب در انگلستان مزایای سیستم صندلی: مریم فیتزجرالد Editor-in-Chief, # teamnigel

آسیا

چین پکن پلیس دستگیر و دو داوطلب برای Terminus2049 یک وب سایت است که republishes اخبار و رسانه های اجتماعی پست های سانسور توسط دولت است.

هند یک قانونگذار از حکم Bharatiya Janata Party (BJP) فیلم برداری شده بود هشدار به مردم در برابر خرید از مسلمانان "آلوده کردن سبزیجات با بزاق". پلیس در هند-کنترل کشمیر متهم به پاکستان ارسال آلوده شبه نظامیان به گسترش این ویروس در خاک است. مقامات ساخته شده Aarogya Setu پیگیری برنامه اجباری برای همه, عمومی - کارمندان بخش خصوصی و افزایش نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی و نظارت است.

پاکستان نخست وزیر عمران خان گفت یک سیستم است که استخبارات استفاده برای ردیابی تروریست ها مورد استفاده قرار گرفت برای مقابله با کروناویروس. دولت حذف حدود 1,800 نام از آن تروریستی سازمان دیده بان لیست بدون هیچ گونه توضیح عمومی با توجه به داده های جمع آوری شده توسط نیویورک-بر اساس مقررات شرکت فناوری Castellum.هوش مصنوعی که گفت: حذف سوالات مطرح شده در مورد دولت انگیزه.

مالزی پلیس گفت: یک عملیات برای دستگیری صدها نفر از مهاجران بدون در کوالالامپور بود با هدف کاهش گسترش ویروس.;

ازبکستان قرنطینه بیماران محروم بودند تلفن های همراه و لپ تاپ ها و روزنامه نگاران ممنوع از مراکز قرنطینه.

قرقیزستان قوانین اضطراری ظاهر شده اند به کپی و جا به جا از همسایه قزاقستان, یک نماینده مجلس گفت.

ترکمنستان مقامات marshalled تماشاگران به استادیوم های بسته بندی شده به جشن اسب بعد.

سریلانکا دولت را رد کرد و خواستار بازگشایی مجلس پس از انتخابات به دلیل در 25 مارس به تعویق افتاد در حالی که یک رای موکول برای 20 ژوئن باقی مانده تردید. یک سرباز آمریکا برای قتل عام هشت غیر نظامی شد و اولین زندانی به عفو در عفو برای جلوگیری از گسترش ویروس در زندان است.

ایران دو روزنامه نگار بازداشت شدند و بیش از یک کاریکاتور مسخره داروهای سنتی برای coronavirus گزارشگران بدون مرز گفت.

بنگلادش یک خبرنگار مورد ضرب و شتم شد ناخودآگاه در حالی که تلاش برای گزارش سوء استفاده از برنج اختصاص داده شده برای محروم.

فیلیپین ارتباطات از راه دور تنظیم دستور داد این کشور را پیشرو پخش به توقف عملیات بلافاصله گفت: آن مجوز منقضی شده بود.

استرالیا یک بومی سالمند دستگیر شد اعتراض مستند اقدامات که ساکنان گفت: آنها مانع از بازدید از سوپر مارکت ها و درمانگاه ها. مقامات خواست بیشتر مردم برای دانلود این دولت بحث COVIDSafe ردیابی نرم افزار. دولت گفت: این برنامه نیاز به 10 میلیون کاربر به آن را موثر تنها با 4.25 میلیون دانلود تا کنون.

خاور میانه و آفریقای شمالی

اسرائیل افرادی که مایل به ورود به بازار و مراکز خواهد شد به احتمال زیاد نیاز به دانلود یک coronavirus برنامه ردیابی. یک کمیته پارلمانی حکومت برای پایان دادن به تلفن همراه محل سکونت پیگیری توسط پلیس گفت: آسیب به حریم خصوصی هرحال مزایای.

کویت پلیس اخراج teargas برای متفرق کردن آنچه که آنها به عنوان یک شورش رشته مصریان قادر به بازگشت به خانه در میان همه گیر.

لبنان یک نفر کشته شد و ده ها تن مجروح شدند که آتش به روی تظاهرکنندگان هجوم مستند, اعتراض به سرعت رو به وخامت استانداردهای زندگی.

لیبی اصلی بیمارستان در طرابلس تحت خمپاره از نیروهای مخالف در این کشور در جریان جنگ داخلی.

مراکش از وزیر دادگستری نقل مکان کرد و به تاخیر پیش نویس رسانه های اجتماعی قانون انتقاد برای مهار آزادی بیان.

آفریقا

نیجر یک شیوع بیماری فلج اطفال به دنبال تعلیق واکسیناسیون فرزندتان در طول بیماری همه گیر کوروناویروس سازمان بهداشت جهانی گفت.

زیمبابوه مردم با پوشیدن ماسک در فضاهای عمومی مواجه بازداشت.

سومالی مقامات بازداشت سه روزنامه نگار و ممنوع یک ایستگاه رادیویی محلی از رادیو و تلویزیون در گویش محلی.

سودان جنوبی به یک توافق صلح را تهدید شد که به عنوان درآمدهای نفتی اختصاص داده شده برای ترتیبات امنیتی بودند منحرف برای مبارزه با ویروس.

سیرالئون زندانیان همچنین در یک زندان به سر می برند در فریتاون در میان نگرانی این ویروس و ترس است که زندانیان را کمبود مواد غذایی پس از ممنوعیت از بازدیدکننده داشته است.

اوگاندا ملی کمیسیون حقوق بشر گفت: آن را تا به حال دریافت 128 شکایت در مورد نقض حقوق بشر توسط نیروهای امنیتی اجرای کشور را مستند. یک دادگاه حاضر با قرار وثیقه به نوزده نفر دستگیر و برای مستند نقض در یک پناهگاه برای اقلیت های جنسی.

ماداگاسکار نیروهای مسلح توزیع یک درمان برای این بیماری اختراع توسط این کشور رئیس جمهور است.

لسوتو دولت مجبور شد به تعلیق یک حرکت اعلام کرد در شش ماه وضعیت اضطراری پس از مخالفت اعضای خواستار رایزنی های گسترده تر. نیروهای مسلح مستقر شدند به "برقراری نظم" و اجرای مستند.

جیبوتی نیروهای ایالات متحده اعلام اضطراری برای بهداشت عمومی در خود دائم تنها پایگاه نظامی در آفریقا پس از یک پیمانکار آزمایش مثبت برای ویروس.

اروپا

اسلواکی محاصره پلیس پنج رم شهرک بدون اطلاع ساکنان در مورد مدت و یا شرایط زندان و بدون ارائه کافی مواد غذایی یا لوازم پزشکی. در یک حل و فصل پنج فرزند بودند مورد ضرب و شتم توسط یک افسر پلیس است.

رومانی رم گروه های حقوق بشر خواستار برکناری وزیر کشور با اشاره به حوادث متعدد پلیس از ورود مردم رم در خانه, ضرب و شتم کودکان و با استفاده از teargas در داخل خانه.

انگلستان نمایندگان مجلس مورد انتقاد قرار Google, Twitter و Facebook برای عدم پاسخ به سوالات در مورد چگونه آنها مقابله با اطلاعات غلط در ویروس. Onfido یک شرکت متخصص در صورت به رسمیت شناختن گفت که در مذاکرات با وزیران در مورد ایجاد دیجیتال گواهی سلامت برای کمک به مردم به کار بازگشت. چند مقامات محلی در انگلستان و اسکاتلند بودند انتقاد برای مسدود کردن مردم از جلسات آنلاین. این سازمان جاسوسی GCHQ به دست آورد قدرت برای تشخیص سوء استفاده از بیمه خدمات درمانی جدید تماس با ردیابی برنامه انتقاد برای استفاده از یک مدل متمرکز است که باعث ایجاد "غیر ضروری عظیم از اطلاعات حساس".

بوسنی باز پلیس مبارزه با فساد مالی پس از تمشک مزرعه متعلق به یک مجری تلویزیونی دریافت یک قرارداد دولت به واردات 100 دستگاه تهویه مصنوعی از چین است.

لهستان شک و تردید باقی مانده در مورد اینکه آیا یک انتخابات عمومی برای برنامه ریزی 10 مارس را پیش بروید.

فرانسه دو حقوق مدنی گروه در زمان قانونی اقدام به متوقف مستند نظارت با هواپیماهای بدون سرنشین توسط پلیس پاریس ادعا عمل تا به حال هیچ قانونی پایه و اساس است.

بلغارستان مقامات نقض شهروندان داده حقوق خودداری نتایج coronavirus آزمون با توجه به تحقیقات توسط Euractiv. چند شهرداران خاموش رم شهرک سازی با بلوک های جاده و پست های بازرسی پلیس ادعا کمبود آب شیرین ساخته شده ساکنان قادر به حفظ بهداشت.

مجارستان نخست وزیر ویکتور وزیر پاسخ تماس به اخراج خود از حزب فیدز از آن پارلمان اروپا رای گیری بلوک توسط متهم هر دو مخالفان و متحدان پخش اخبار جعلی در مورد کوروناویروس قانون اجازه می دهد دولت به قانون توسط فرمان به طور نامحدود.

آمریکا

برزیل جمهور Jair Bolsonaro عنوان یک تجمع در این کشور خواستار تعلیق دادگاه و مجلس است.

ما آمازون خریداری گزارش گرما-سنجش از دوربین برای نظارت بر کارگران درجه حرارت از یک شرکت در لیست سیاه برای کمک به چین بازداشت مسلمان اقلیت. فلوریدا قاضی انتقاد مهاجرت و گمرک برای "عمدی بی تفاوتی" به شرایط بازداشت شدگان در طول pandemic, سفارش صدها منتشر خواهد شد. Clearview AI صورت به رسمیت شناختن شرکت گزارش شده انباشته بیش از 3 میلیارد عکس گفت که در مذاکرات با نام سازمان های فدرال و سه ایالت آمریکا درباره تماس با ردیابی. اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در زمینه موارد در گرجستان, مونتانا, اوهایو و تگزاس و ویرجینیا در ایالت میسوری و کارولینای جنوبی خواستار پستی رای برای همه در ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری.

ونزوئلا ده روزنامه نگاران بازداشت شده و بیش از دو دوجین تهدید در شش هفته پس از اولین coronavirus مورد شناسایی شده در کشور است.

کلمبیا مقامات باز یک تحقیق به نقش این کشور وزیر کشاورزی شش مقامات دیگر و دو سازمان های دولتی برای سوء استفاده از اورژانس coronavirus بودجه.

آرژانتین بیش از 100 غیر قانونی کشتی های ماهیگیری بودند گزارش شده در آمریکای جنوبی آب به عنوان coronavirus ضعیف دریایی حمایت.

شیلی یک همه پرسی در قانون اساسی به تعویق افتاد به دلیل همه گیر به عنوان ضد دولتی معترضان دستگیر شدند در سانتیاگو پس از هجوم مستند سفارشات.

پرو Coronavirus محدودیت های بیشتر مانع آند گروه های جامعه ملل در اعتراض به ادعای مالکیت نقض توسط شرکت های استخراج معدن.

آب و هوا و محیط زیست

ما سوخت های فسیلی شرکت گرفته اند حداقل 50 میلیون دلار پول مالیات دهندگان آنها احتمالا مجبور به پرداخت با دلار 28 میلیون رفتن به سه زغال سنگ شرکت های مرتبط با مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات با توجه به بررسی coronavirus کمک های مستند و نگهبان.سرمایه گذار وارن بافت به فروش شرکت خود را به کل منابع در چهار اصلی ما شرکت های هواپیمایی هشدار داد که "جهان تغییر کرده است" برای صنعت حمل و نقل هوایی.

خبر خوب

آب و هوا برق تجدید پذیر خواهد بود تنها منبع انعطاف پذیر به بحران حاضر است که باعث بزرگترین جهانی انرژی شوک در هفتاد سال آژانس بین المللی انرژی گفت.

ما اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا منتشر شد راهنمای حذف: چگونه برای اعتراض در حالی که حفظ فاصله اجتماعی.

گامبیا از Gambian فشار اتحادیه اروپا که رئیس جمهور و زندگی در تبعید در سنگال تحت قبلی رژیم گفت: این مدیریت برای محافظت از آزادی مطبوعات تحت این کشور رئیس جمهور فعلی.

فیلیپین گیر و اعتراض به سرکوب آن به ارمغان آورده اند منجر به موجی از همبستگی و سخاوت در فیلیپین.

انسان از COVID-19

"من بیشتر ترس از آلبانی پلیس از ویروس" – ما را از دست ندهید مجموعه ای از داستان های شخصی در مورد چگونه مردم در سراسر جهان در حال تجربه بحران است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب