DemocracyWatch: زندانیان سیاسی صورت همه گیر در پشت میله های زندان

پیوستن به ما زندگی می کنند بحثپس از مستند: ما چگونه رفع بریتانیا پول کثیف صنعت ؟ از پول شویی به اسلحه قاچاق به

توسط NEWSATROPAT در 24 اردیبهشت 1399

پیوستن به ما زندگی می کنند بحث

پس از مستند: ما چگونه رفع بریتانیا پول کثیف صنعت ؟

از پول شویی به اسلحه قاچاق به مالیات بر ارزش افزوده تقلب بزرگ مجرمان با استفاده از یک ابزار بالاتر از همه دیگران به خود را پنهان آهنگ: انگلیسی, شرکت سازه.

انگلستان محترم به دنبال ثبت نام از شرکت های منحرف کردن توجه از یک فقدان کامل از چک در مردم ایجاد آنها. این باعث می شود این کشور و لوازم جانبی به متناوب حجم جرایم مالی. چه خواهد شد آن را به این بهتر ؟

# teamnigel به ارمغان می آورد با هم بالا کارشناسان در انگلیسی فساد به ترش کردن یک مسیر رو به جلو است. ما در تاریخ 14 مارس در 5 بعد از ظهر زمان انگلستان/6pm CET.

شنیدن از: سوزان هاولیمدیر کانون توجه در فساد و یکی از محترم ترین ضد فساد صداهای; Heather Marquette, استاد, توسعه, سیاست, دانشگاه بیرمنگام و یک همکار در موسسه نوآوری جهانی را در قرن بیست و یکم جرایم سازمان یافته فراملی پژوهش خوشه; Peter Geogheganو تحقیقات و سردبیر openDemocracyUK و نویسنده کتاب "دموکراسی برای فروش: Dark پول و سیاست کثیف'; و الیور Bulloughروزنامه نگار و نویسنده " Moneyland: چرا سارقان و کلاهبرداران در حال حاضر حکومت بر جهان و چگونه به آن را'.

آفریقا

اوگاندا عضو مجلس دستگیر شد و شکنجه به مدت ده روز به عنوان دولت و تراز وسط قرار دارد گروه های شبه نظامی مورد آزار و اذیت مخالفان سیاسی به نام توقف ویروس.

لیبریا پخش قاشق FM بسته اتاق خبر خود را پس از آن مدیر کل یکی از چندین روزنامه نگاران متوقف شده توسط پلیس. مطبوعات تصویب مسائل مورد جلوگیری از روزنامه نگاران از اطلاع رسانی به جوامع در حفاظت در برابر ویروس او گفت: در حالی که وزیر هشدار داد روزنامه نگاران که آنها خواهد بود "خجالت" در محل بازرسی صورت مطابق با قوانین جدید.

کامرون به عنوان جنگ با جدایی طلبان ادامه داد: دولت ممنوع بشردوستانه پرواز به عنوان بخشی از تلاش های خود برای جلوگیری از گسترش ویروس.

تانزانیا رئیس جمهور جان Magufuli محکوم کرد coronavirus آمار از مقامات بهداشت به عنوان جعلی و "امپریالیستی خرابکاری" توقف انتشار بیشتر, نتایج تعلیق مدیر ملی سلامت آزمایشگاهی و سازماندهی تحقیق و تفحص است.

ماداگاسکار چندین کشور آفریقایی دریافت محموله از ماداگاسکار از یک گیاه بر اساس 'درمان' به صورت coronavirus ترویج شده توسط رئیس جمهور Andry Rajoelina با وجود هشدارهای از سازمان بهداشت جهانی است که اثر بخشی آن اثبات نشده است.

اتیوپی دولت متهم شده است که با استفاده از یک وضعیت اضطراری برای سرکوب آزادی بیان است.

صحرای غربی از Saharawi فعال نامیده می شود در اشغال مراکش به رایگان از زندانیان سیاسی این کشور جنبش رهایی به عنوان COVID-19 اسپرد را از طریق این کشور برگزار شود.

اروپا

روسیه الکساندر Shulepov شد سوم دکتر به سقوط از پنجره پس از نخوری دولت coronavirus پاسخ. در 7 مه او هنوز هم در کما بود.

بلاروس دولت لغو دو روزنامه نگار' اعتباربخشی پس از آنها گزارش کردند که نرخ ابتلا به عفونت ممکن است بیش از آمار رسمی.

انگلستان پس محاکمه در جزیره موجود زنده بیمه خدمات درمانی ممکن است در انطباق با آن تماس-ردیابی نرم افزار و یا رها کردن آن به نفع یک غیر متمرکز مدل که اطلاعات فروشگاه در مورد حرکات بر روی گوشی کاربر است و نه با دولت های جوامع وزیر گفت.

بریتانیا دولت اعطا Randox آزمایشگاه بهداشت و درمان شرکت که استخدام برجسته سیاستمدار محافظه کار اوون پاترسون به عنوان یک پرداخت می شود مشاور £133 میلیون قرارداد بدون مناقصه عمومی. # teamnigel و Foxglove یک تکنولوژی عدالت, راه اندازی, ارسال نامه های حقوقی خواستار دولت انگلستان به فوریت انتشار جزئیات اطلاعات بیمار معاملات رخ داد با شرکت های فن آوری در اوج بحران است.

آلمان چهار نفر از اعضای یک ZDF گیری تیم شد و به بیمارستان منتقل شد و پس از پانزده افراد ناشناس مورد حمله آنها. به طور جداگانه یک تظاهرکننده لگد ARD روزنامه نگار در طول یک راهپیمایی اعتراض علیه این مستند.

آلمان راست گروه Pegida راه اندازی یک سری از 'مجازی پیاده روی' در یوتیوب.

مجارستان مجلس مانع تصویب استانبول کنوانسیون مبارزه با خشونت علیه زنان است. به تخت بیمارستان برای COVID-19 افراد مبتلا به دولت گفته مرخص بیماران آسیب پذیر و بدون ترتیبات برای مراقبت یا درمان. آن را نیز اعلام کرد قصد دارد به حالت تعلیق خاص اتحادیه اروپا برای حفاظت از داده ها اقدامات تا زمانی نامعلوم وضعیت اضطراری برداشته شده است.

لهستان انتخابات ریاست جمهوری برنامه ریزی شده برای 10 مارس برگزار نشد هر چند به طور رسمی آن را نه به تعویق افتاده و یا لغو.

فرانسه دولت در زمان پایین خود را coronavirus دروغ متلاشیکننده Desinfox صفحه بعد از روزنامه نگاران و سردبیران' سازمان انتقاد وب سایت گفت: دولت "است و نه داور از اطلاعات".

اوکراین پلیس حمله روزنامه نگار Bohdan Koutepov در حالی که او بادوست شوهرم تظاهرات در برابر مهار اقدامات است.

روسیه مرز تعطیلی به دام افتاده صدها هزار نفر از مهاجران در این کشور بدون وضوح خود را در اشتغال و حقوق و یا دسترسی به مراقبت های بهداشتی.

روسیه دولت متهم شد که co-امید بستن داوطلب تلاش در پی این بیماری همه گیر.

روسیه خشونت علیه سالمندان تحت مستند گزارش شده است که در حال افزایش است. در چهار نفر از پنج مورد مهاجمان اعضای خانواده دارد.

آلبانی کارشناسان می ترسید افزایش سقط جنین ناامن به عنوان coronavirus محدودیت دسترسی به تنظیم خانواده درمانگاه.

آمریکا

ما یک زن 57 ساله از ال سالوادور که تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus درگذشت در بازداشت اداره مهاجرت و گمرک که "حاضر به آزادی او را زمانی که او هنوز هم یک شانس برای زنده ماندن", اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا گفت.

ما یک قاضی فدرال را تایید کرد یک سیاست در آرکانزاس نیاز زنان برای به دست آوردن یک تست منفی برای coronavirus قبل از انجام سقط جنین.

ما نه coronavirus تست سایت های اجرا شده توسط گوگل ممکن است مطابق با کالیفرنیا حفظ حریم خصوصی جدید قانون طرفداران و قانونگذاران هشدار داد.

ما مردم سیاه و سفید ساخته شده 68 درصد از کسانی که دستگیر اجتماعی فاصله نقض با هیسپانیک مردم ساخت تا 24 درصد به گفته اداره پلیس نیویورک.

ما یک تعداد متحده را مورد انتقاد قرار گرفته است برای اصلاح قوانین خود را برای محدود کردن دسترسی به اطلاعات عمومی است.

ما آمازون خریداری شده گرما-سنجش از دوربین برای نظارت بر کارگران خود را از یک شرکت است که قبلا در لیست سیاه در آمریکا به دلیل اتهام مشارکت در زندانی کردن و نظارت از Uighurs و دیگر اقلیت مسلمان.

بولیوی رئیس جمهور موقت جانین Añez رد یک قانون تصویب شده در مجلس نیاز به یک انتخابات برگزار می شود توسط 2 اوت است.

کلمبیا یک نما زن در بوگوتا شد چاقو توسط یک مرد که گفت: او باید در خانه به دلیل قوانین قانع کننده زنان و مردان ترک خانه در روز متناوب است.

ال سالوادور رئیس جمهور نایب Bukele شد متهم با استفاده از یک مستند برای از بین بردن نهادهای دموکراتیک در یک حرکت به توانمند سازی خانواده اش.

گویان ارشد کنگره آمریکا را متهم به تهمت رژیم از دخالت در انتخابات در گویان.

آسیا

سنگاپور یک سگ ربات فیلم برداری شده بود در سنگاپور پارک آموزش مردم برای حفظ اجتماعی فاصله.

تایلند حداقل 65 تن از بازداشت شدگان در سونگخلا مهاجرت بازداشتگاه از جمله هجده قومی Rohingya زنان و کودکان آزمایش مثبت برای کوروناویروس.

بنگلادش مقامات بازداشت چهار نفر به اتهام هفت نفر دیگر با "گسترش شایعات و اطلاعات غلط در Facebook" پس از آنها انتقاد دولت همه گیر پاسخ.

هنگ کنگ پلیس بازداشت حداقل ده نفر و اخراج 'فلفل توپ برای متفرق کردن معترضان طرفدار دموکراسی پس از هشدار آنها که نقض اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است.

دلار هنگ کنگ, چین, هنگ کنگ, دفتر امور توصیف معترضان طرفدار دموکراسی به عنوان یک سیاسی "ویروس" است که تا به حال برداشته شود.

مالزی یک South China Morning Post خبرنگار دستور داده شد به گزارش پلیس به دلیل یک داستان در مورد دستگیری صدها نفر از کارگران مهاجر در کوالا لامپور coronavirus 'red مناطق که در آن عفونت نرخ بالا گفته می شود.

آذربایجان مقامات مقامات محلی در اتهامات نادرست از دادن مجوز به ترک خانه در میان سخت مستند.

قرقیزستان فعالان حقوق نگرانی که یک برنامه گوشی های هوشمند توسعه یافته توسط دولت انجام نمی به اندازه کافی برای محافظت از اطلاعات خصوصی.

تاجیکستان پس از پاسخ کند (کشور اذعان اول آن موارد در 30 آوریل) رئیس جمهور تاجیکستان اخراج وزیر بهداشت و درمان تحت شرایطی نامشخص.

ترکمنستان که یک هیئت در حال حاضر در کشور همسایه تاجیکستان گزارش کرده است موانع اداری برای ورود به ترکمنستان. اگر چه تمام کشور همسایه باید موارد گزارش شده دولت هنوز اصرار دارد که ترکمنستان به طور کامل رایگان از COVID-19.

فیلیپین یک کمیته پارلمانی تهدید مخابراتی تنظیم با یک اتهام اهانت بعد از تنظیم کننده reneged در تعهد خود را به اجازه می دهد ABS-CBN این کشور بزرگترین گوینده به ادامه عملیات فراتر از آن منقضی حق رای دادن.

افغانستان حداقل شش نفر کشته شدند که پلیس اخراج معترضان عصبانی است که مواد غذایی جزوات به فقرا در طول coronavirus مستند ظاهرا در حال توزیع ناعادلانه.

هند گروه های حقوق بشر انتقاد از دولت برای ادامه به زندان دانشجو معترضان با وجود زندان بودن کانون از coronavirus در کشور است.

هند محققان دریافتند عمده نقض امنیتی در یک علامت-پیگیری برنامه اجازه می دهد آنها را برای دانلود اصلی پایگاه داده بدون رمز عبور.

پاکستان نگرانی های مطرح شده بیش از امنیت داده ها پس از جزئیات تعداد زیادی از مردم با کروناویروس به بیرون درز کرد.

پاکستان زنان و زایمان بخش تعطیل شد, پس از مقامات گفت: اعضای هیات تشخیص داده شده بود با کوروناویروس.

ژاپن و تعدادی از شرکت های جدید را معرفی محل کار فن آوری نظارت منجر به بی سابقه نظارت بر کارکنان.

کره جنوبی مقامات پزشکی نگران هستند که LGBTQI coronavirus بیماران ممکن است تمایلی به دنبال درمان پس از یک موج هوموفوبیا به دنبال اخبار از افزایش موارد در سئول این منطقه است.

خاور میانه و آفریقای شمالی

عراق داعش در زمان استفاده از این بیماری همه گیر به سطح شیب دار تا حملات.

سوریه و رئیس جمهور بشار اسد با صدور حکمی به تعویق انداختن این کشور در انتخابات پارلمانی تا ماه جولای به تاخیر در اعمال محدودیت برای مبارزه با ویروس.

فلسطین مقامات جنبش فتح در کرانه باختری و حماس در غزه بازداشت پنج نفر به صورت مسالمت آمیز بیان دیدگاه های خود در مورد این بیماری همه گیر.

فلسطین اشغالی نیروهای تخریب خانه خانواده های زندانی سیاسی قسام Al Barghouthi.

اسرائیل اسرائیل cyber-هوش شرکت شده است تبادل تلفن-تکنولوژی ردیابی برای تعدادی از دولتها در سراسر جهان است.

یمن سازمان جهانی بهداشت دستور داد کارکنان آن از مناطق برگزار شده توسط حوثی ها, بنا به گزارش به فشار آنها را به صورت شفاف تر در مورد مشکوک coronavirus موارد است.

مصر اصلاحات به دولت اضطراری اعطا اوضاع وخیم و سازمان های امنیتی قدرت های اضافی را به حالت تعلیق در مدارس و دانشگاه های قرنطینه مردم از بازگشت از خارج از کشور و ممنوعیت های عمومی و جلسات خصوصی تظاهرات و جشن و دیگر فرم های از مونتاژ.

مصر یک دادگاه در مصر خودسرانه تمدید بازداشت پیش از محاکمه از بیش از 1600 متهمان.

الجزایر یک طنز meme creator دستگیر شد نخوری رئیس جمهور در یک coronavirus كردم.

لبنان ارتش هوش و دیگر سازمان های امنیتی درگیر شدند و در بازداشت خودسرانه و شکنجه فعالان و روزنامه نگاران.

لبنان و پناهندگان فلسطینی ممنوع شد از بازگشت به لبنان در خارج از کشور بازگشت پرواز.

مراکش یک کمپین آنلاین آزار و اذیت پایمال حریم خصوصی فرض گی و تعویض زن و شوهر, احتمالا در معرض آنها را به آسیب فیزیکی پیگرد قانونی و اقدامات تبعیض آمیز.

آب و هوا و محیط زیست

کره جنوبی دولت حمایت $2 میلیارد دلار کمک مالی از این کشور بزرگترین زغال سنگ کارخانه تولید کننده با وجود وعده به پایان زغال سنگ تامین مالی است.

ما شرکت های چند میلیون دلاری در بخش نفت و گاز دریافت حداقل 72 میلیون دلار در دولت تضمین وام در نظر گرفته شده برای کسب و کارهای کوچک.

ما در صنعت پلاستیک تشدید لابی درایو به چند متحده به حالت تعلیق و یا با تاخیر ممنوعیت تک-استفاده از پلاستیک است.

ما مغلوب ساختن پیشی جستن دولت چشم پوشی نیاز به نظارت بر میانه آبراه برای حضور weedkiller مربوط به توسعه بیماری های تنفسی.

هند فعالان را محکوم کرد دولت برای هل دادن از طریق مخرب زیست محیطی پروژه ها در زمانی که شهروندان قادر به اعتراض.

خبر خوب

تایوان دولت را رد کرد و درخواست از فیلیپین به اخراج فیلیپینی مراقبت کارگر برای ساخت "تند و زننده و بدخواه" اظهارات Facebook علیه رئیس جمهور رودریگو Duterte.

برزیل روزنامه نگاران در محله های فقیر نشین ریو دو ژانیرو کمک به بالا بردن آگاهی از ویروس و چگونگی در امان ماندن از آن.

ارمنستان و آذربایجان و میر در خط مقدم در این سرزمین مورد مناقشه قره باغ کوهستانی به نظر می رسد کاهش یافته است در مقایسه با سال های گذشته; بهار است که معمولا مشخص شده توسط سنبله در گیری مسلحانه.

روسیه برای حمایت از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور کاهش یافت و به رکورد پایین: 59%.

کنیا شده است وجود دارد یک جرم آزادی زندانیان, کمک به زندانیان جلوگیری از ویروس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب