DemocracyWatch: مردم در حال سازماندهی در برابر حمله به دموکراسی در سراسر جهان

جرایم سازمان یافته قاچاقچیان کوکائین استفاده می شود انعطاف جهانی در شبکه های توزیع به کمک به کسب و کار خود را

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399

جرایم سازمان یافته قاچاقچیان کوکائین استفاده می شود انعطاف جهانی در شبکه های توزیع به کمک به کسب و کار خود را شکوفا به عنوان اقتصاد قانونی زمین را متوقف کند.

اروپا

فرانسه حداقل پنجاه بهداشت و درمان کارگران جریمه شد و سه نفر دستگیر و برای شکستن اجتماعی فاصله قوانین در طول یک تظاهرات خواستار پرداخت افزایش می یابد و شرایط کار بهتر است.

انگلستان صندلی مجلس علم و فناوری کمیته انتقاد نخست وزیر بوریس جانسون اعلام کرد که "نگرانی از شفافیت علمی مشاوره داده شده و ارتباط آن با تصمیم گیری های دولت".

انگلستان ایرلند دموکراتیک اتحادیه کارگری حزب و Sinn Féin تیمی را به بلوک آنلاین جلسات کمیته در شورای شهر بلفاست.

ایتالیا انتشار به بازداشت خانگی از 370 زندانیان محکوم به مافیا مربوط به جرائم زیر یک سری از ظاهرا هماهنگ زندان شورش وادار هشدار که جرایم سازمان یافته گروه شد بهره برداری از این بیماری همه گیر.

آلبانی مجلس باید جلوگیری از رئيس جمهور از برقراری ارتباط سیاسی و تصمیم گیری در مورد حقوق بشر و آزادی را از طریق رسانه های اجتماعی به جای کانال های رسمی مؤسسه مطالعات سیاسی گفت.

اسلواکی نگرانی مطرح شد در مورد تاخیر دولت coronavirus پیگیری برنامه پس از دولت را ندارد روشن است که در آن داده خواهد شد و چه کسی به آن دسترسی دارند.

روسیه قوانین جدید اجازه می دهد الکترونیکی و پستی رای گیری موجب ترس که تغییرات خواهد اجازه می دهد تا دستکاری و آن را مشکل تر برای ناظران به تشخیص بی نظمی.

اسپانیا تلاش برای اصلاحات در حال حاضر در تلاش سیستم قضایی می تواند مجموعه ای به عقب و حتی بیشتر با این بیماری همه گیر و یورش ویروس جدید مربوط به پرونده های حقوقی کارشناسان هشدار داده است.

گرجستان پیش نویس قرنطینه قانون است که محدود کردن حقوق و آزادی بدون اعلام وضعیت اضطراری خواهد بود خلاف قانون اساسی شفافیت بین المللی گفت.

آذربایجان محققان پزشکی در باکو گفت که آنها هدف قرار گرفته در یک کمپین دروغ توسط دولت روسیه است.

آسیا

چین هنگ کنگ پلیس با شلیک گاز اشک آور و با استفاده از coronavirus اجتماعی فاصله قوانین را خوب معترضان در برابر امن قانون است.

چین اویغوری گروه خواست سازمان بهداشت جهانی برای ارسال یک ماموریت حقیقت یاب برای 're-آموزش و پرورش' اردوگاه که در آن فقدان بهداشت ممکن است منجر به گزارش شیوع کروناویروس.

اندونزی یک coronavirus نیروی کار کارگر کشته و دیگری زخمی در حالی که ارائه لوازم پزشکی, پلیس گفت:.

هند یک دکتر معلق پس از افزایش نگرانی ها در مورد کمبود ماسک بود مورد ضرب و شتم توسط پلیس و متعهد به یک بیمارستان روانی.

هند میلیون ها دانش آموز مواجه با کمبود پد بهداشتی با توجه به تعطیلی مدارس.

سریلانکا دیوان عالی کشور شروع به شنیدن یک چالش به رئیس جمهور تصمیم به reconvene مجلس جلوتر از تاخیر انتخابات عمومی. سه نفر کشته شدند زمانی که آنها زیر پا گذاشته و در طول یک غیرمجاز جزوه پول نقد توسط یک تاجر در کلمبو.

میانمار Zaw یه Htet, editor-in-chief از این Dae Pyaw آنلاین اخبار آژانس محکوم شد و به دو سال زندان برای یک گزارش در مورد بیماری همه گیر.

قزاقستان رئیس جمهور امضا قانون جدید بیشتر محدود کردن آزادی اجتماعات.

قرقیزستان مجلس شروع بحث یک قانون است که اعمال طاقت فرسا گزارش مورد نیاز بر فعالان و غیر دولتی قرار گرفتند.

خاور میانه و آفریقای شمالی

عربستان سعودی در این کشور مبارزه با فساد گفت: اقتدار آن را آغاز کرده بود 117 coronavirus مربوط به تحقیقات در طول ماه گذشته ،

سوریه و عراق گیر کرده بود "به طور قابل توجهی کاهش می یابد" آموزش برای عراق و سوریه نیروهای آموزش دیده توسط آمریکا برای مبارزه با دولت اسلامی, ارتش ایالات متحده گفت.

مصر لینا Attalah سردبیر رسانه های مستقل خروجی Mada Masr دستگیر شد در حالی که گزارش اعتراضات علیه یک بیماری همه گیر مربوط به ممنوعیت زندان بازدید داشته است.

امارات متحده عربی سیاستمداران فلسطینی را رد کرد و کمک پرواز حمل 14 تن از تجهیزات پزشکی از امارات متحده عربی به دلیل آن بود که بدون هماهنگی با اسرائیل است.

یمن سازمان ملل متحد انصراف بیش از نیمی از آن کمک های خارجی کارکنان از پایتخت صنعا برای حفاظت از آنها در برابر ویروس. حوثی شورشی مقامات پوشش coronavirus موارد و سکوت مردم که صحبت کردن در مورد آن فکر می کنم تانک گزارش شده است.

لبنان کارگران مهاجر در ادامه اعتصاب خود دستمزد بودند کاهش داد. Bachir ابو Zeid سردبیر روزنامه اکتبر 17, مورد حمله قرار گرفت توسط حامیان حزب امل به ریاست مجلس Nabih Berri, فعالان گفت. یک گروه از سربازان برداری شده بود هل دادن و ضربه زدن به یک دکتر در یک بیمارستان در طرابلس.

آفریقا

تانزانیا "بیایید, پارتی, coronavirus به پایان رسیده است گفت:" منطقه ای کمیساریای از دارالسلام به عنوان دولت و مخالفان ادامه به اختلاف نرخ ابتلا به عفونت.

بوروندی حزب حاکم دریافت 69 درصد از آرا و برنده اعلام شد و به فساد آلوده به انتخابات ریاست جمهوری که از ناظران حذف شدند از طریق coronavirus قرنطینه.

رواندا روزنامه نگار Dieudonné Niyonsenga و رسانه های کارگر Fidèle Komezusenge همچنان در بازداشت دستگیر و برای مستند نقض حقوق بشر در اواسط ماه آوریل است.

سودان مقامات گفتند که ایجاد یک نیروی پلیس برای حفاظت از بهداشت و درمان کارگران پزشکان پس از تهدید به اعتصاب زیر حملات در کارکنان بهداشتی درمانی و امکانات.

اوگاندا مخالفت MP دستگیر شد و بنا به گزارش شکنجه پس از شکستن اجتماعی فاصله دستورالعمل به دست مواد غذایی به شمار می رود.

Democractic جمهوری کنگو دولت reimposed مالیات بر درآمد مجموعه هفته پس از اعلام تعلیق سه ماه به دلیل بیماری همه گیر.

سومالی وجود دارد افزایش در گزارش از ختنه زنان به عنوان برش رفت و درب به درب در طول مستند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب