Dem قانونگذاران می گویند تهمت یخ برای کسانی که به صدمه زدن به ونزوئلا

توسط: AP | میامی | منتشر شده در تاریخ: 1 مه 2020 1:34:30 pm در حال حاضر ایالات متحده مدیون PAHO 0 می

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399
توسط: AP | میامی | منتشر شده در تاریخ: 1 مه 2020 1:34:30 pm
Dem lawmakers say Trump's freeze for WHO to hurt Venezuelans در حال حاضر ایالات متحده مدیون PAHO 0 میلیون در ارزیابی سهم برای سال 2019 و 2020. (Imag برای نمایندگی)

تا آنجا که دلار 10 میلیون دلار در آمریکا سرمایه گذاری برای پیشگیری از بیماری در آمریکای لاتین و همچنین ایالات متحده برای حمایت از ونزوئلا مهاجران پرتاب شده به شک به عنوان بخشی از رئيس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به توقف کمک های مالی به سازمان بهداشت جهانی بیش از آن در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

تشکر. الیوت انگل دموکرات و رئیس کمیته روابط خارجی مجلس با ارسال نامه ای روز شنبه به, وزیر امور خارجه مایک Pompeo شکایت که انجماد بودجه برای سازمان بهداشت پان آمریکا را تهدید به بدتر شدن وضعیت از ونزوئلا درد و رنج در دست Nicol را بگیرند.

"اعتقاد ما آن است که خطرناک و کوته بینانه از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای توقف ایالات متحده بودجه برای این کار صرفه جویی در زندگی" توسط PAHO در ونزوئلا نیویورک از حزب دموکرات نوشت: در این نامه که به امضا رسید با تشکر.

Albio سیلمی رئیس کمیته فرعی متمرکز در آمریکای لاتین است. PAHO این هفته گفت که ایالات متحده آمریکا به حال تعلیق مشارکت خود را به عنوان یک فرمت از مغلوب ساختن پیشی جستن بودجه یخ برای که.

اما دو مقامات ایالات متحده هشدار داد که هیچ تصمیم نهایی ساخته شده بود. یکی گفت: بعد از آمریکا پرداخت نیست با توجه تا اواخر مارس و محرومیت برای PAHO است که مورد بحث قرار گرفت. هر دو مقامات اصرار بر گمنامی به بحث داخلی مذاکرات. واشنگتن-بر اساس PAHO منحصر به فرد است که در آن هر دو دفتر منطقه ای در آمریکا که اما همچنین به طور جداگانه به اجرا نهاد که predates تقریبا نیم قرن از ایجاد سازمان ملل متحد.

تنها حدود یک سوم از بودجه خود را می آید از این که با بقیه ارائه شده توسط آن 35 عضو که ایالات متحده تا کنون بزرگترین نویسندگان مسئول 60 درصد از آن به طور کلی بودجه است. در حال حاضر ایالات متحده مدیون PAHO $110 میلیون در ارزیابی سهم برای سال 2019 و 2020.

وزارت امور خارجه و سازمان توسعه بین المللی آمریکا خواهد نظر نیست. انگل در نامه خود گفت که او با تاسف به یاد بگیرند که 12 میلیون دلار در آمریکا سرمایه گذاری برای PAHO برای انجام تشخیص و ردیابی برای coronavirus در ونزوئلا و در میان ونزوئلا مهاجران در کلمبیا بود و در خود نگه دارد.

او گفت ایالات متحده-پشتیبانی از تلاش های داخل ونزوئلا ذخیره کرده بود زندگی می کند و مانع از گسترش COVID-19 بیماری ناشی از ویروس است. او گفت: PAHO-حمایت واکسیناسیون سرخک برنامه های پشتیبانی شده توسط 3.4 میلیون دلار در USAID بودجه را فعال کنید 9 میلیون ونزوئلا کودکان برای گرفتن عکس و هموار راه را برای 90 درصد کاهش در موارد سرخک از 5800 در سال 2018 به کمتر از 600 در سال 2019.

او اشاره کرد مطالعات نشان می دهد به عنوان بسیاری از 94 درصد از ونزوئلا در حال زندگی در فقر و 7 میلیون نفر نیاز به کمک های انسان دوستانه. PAHO نیز کاهش یافته است به نظر با اشاره به جای دیدگاه توسط دکتر Carissa اتین که سران این سازمان گفت که مغلوب ساختن پیشی جستن یخ در بودجه برای این که "تمدید" شامل ایالات متحده بودجه برای PAHO.

"در طول سال ما لذت می برد بسیار شرکت همکاری و پشتیبانی فنی از دولت ایالات متحده" دکتر Carissa اتین گفت: در اظهارات به روزنامه نگاران روز سه شنبه.

"این همکاری متقابل بین ایالات متحده و PAHO ایستاده بود تا در این آزمون بسیاری از سال های بسیاری است و ما امیدواریم که ما می تواند همچنان به کار در این راستا تا مطمئن شویم که سلامت و رفاه آمده برای اکثریت مردم در آمریکا."

مغلوب ساختن پیشی جستن از دو هفته پیش متوقف بودجه به ژنو-که بر اساس این استدلال که آن را به حال تقلید چینی اطمینان در مورد coronvairus' گسترش غلط مخالف محدودیت های مسافرتی در آغاز شیوع و آهسته به اعلام شیوع جهانی یک بیماری همه گیر.

بسیاری از خیر مانند بیل گیتس و مایکل بلومبرگ پیوست اروپایی و آفریقایی رهبران و کارشناسان بهداشت و درمان در انتقاد از این تصمیم خواستار آن موقع. PAHO یکی از معدود راه های ایالات متحده قادر به کانال کمک به ونزوئلا پس از آن را به رسمیت نمی شناسد مادورو و هیچ عملکرد سفارت در کاراکاس.

در روزهای اولیه از coronavirus شیوع PAHO نیز کلید در مبادله تماس بین ونزوئلا بهداشت مقامات و همتایان خود در کلمبیا به بحث در مورد راه هایی برای جلوگیری از ویروس' گسترش در میان میلیون ها فقیر ونزوئلا کشور حضور دارند در سالهای اخیر که انتظار می رود به بیش از حد کلمبیا در حال حاضر سبب سلامت سیستم در صورتی که همه گیر بدتر.

مانند آمریکا و کلمبیا به رسمیت نمی شناسد Maduro. مادورو همواره رد ایالات متحده ارائه می دهد کمک های انسان دوستانه آنها خواستار یک underhanded تلاش برای بی ثبات کردن حکومت خود را.

مخالف بوده و به طور مشابه تمایلی به کار با مادورو مقامات برای توزیع کمک های که trickled در از کمیته بین المللی صلیب سرخ کلیسای کاتولیک روم و دیگر منابع و دیدن آن را به عنوان یک ابزار اجبار.

اما در سال گذشته به عنوان تلاش برای سرنگون کردن رئیس جمهوری ونزوئلا متوقف شده و شرایط اجتماعی را بدتر مخالفان بی سر و صدا کاسته اعتراض خود را به کار را از طریق دولت سوسیالیستی در اعتقاد به این که به طور منظم ونزوئلا بهره مند خواهد شد و برای آماده شدن برای در نهایت با فرض اینکه قدرت خود را یک روز. یکی از مخالفان رسمی به نام همکاری "شر لازم است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن