پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس پال خواستار قطع بودجه دولت نظامی

در ژوئن 1, رئیس جمهور تهمت و تهدید به اعزام فعال-وظیفه ما نیروهای نظامی در برابر صلح آمیز Black Lives Matter م

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399

در ژوئن 1, رئیس جمهور تهمت و تهدید به اعزام فعال-وظیفه ما نیروهای نظامی در برابر صلح آمیز Black Lives Matter معترضان در شهرستانها در سراسر امریکا است. مغلوب ساختن پیشی جستن و دولت فرمانداران در نهایت مستقر حداقل 17,000 سرباز گارد ملی در سراسر کشور است. در پایتخت کشور مغلوب ساختن پیشی جستن مستقر نه Blackhawk حمله هلیکوپتر و هزاران سرباز گارد ملی از شش ایالت و حداقل از 1600 نظامی پلیس و فعال وظیفه نیروهای نظامی از 82nd Airborne Division, با دستور نوشته شده است به بسته سرنیزه.

پس از یک هفته متضاد سفارشات طی آن تهمت خواستار 10,000 سرباز در پایتخت فعال-سربازان وظیفه بودند و در نهایت دستور بازگشت به پایگاه های خود را در کارولینای شمالی و نیویورک در ژوئن 5, به عنوان ماهیت صلح آمیز تظاهرات ساخته شده با استفاده از نیروی نظامی بسیار بدیهی است که برکنار خطرناک و غیر مسئولانه است. اما آمریکایی ها شدند پوسته-شوکه توسط نیروهای مسلح به گاز اشک آور ، گلوله های لاستیکی و مخازن که ما در خیابان ها به مناطق جنگی. آنها همچنین شوکه به درک که چگونه از آن آسان بود برای رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به تنهایی به جمع اوری چنین سرد آرایه از زور.

اما ما نباید شگفت زده کرد. ما اجازه داده اند ما فاسد طبقه حاکم برای ساخت مخرب ترین جنگ در تاریخ و به جای آن در دست یک نامنظم و غیر قابل پیش بینی رئیس جمهور. به عنوان اعتراض به خشونت پلیس آب گرفتگی ملت ما خیابان مغلوب ساختن پیشی جستن احساس جسارت به نوبه خود این ماشین جنگی علیه ما و به خوبی ممکن است مایل به انجام دوباره آن را در صورت وجود رقابت در انتخابات ماه نوامبر است.

آمریکایی ها در حال گرفتن یک طعم کمی از آتش و خشم که ارتش آمریکا و متحدان آن تحمیل بر مردم خارج از کشور به صورت منظم از عراق و افغانستان به یمن و فلسطین و ارعاب احساس مردم ایران و ونزوئلا و کره شمالی و کشورهای دیگر که به مدت طولانی زندگی می کردند ما را تهدید به حمله و یا حمله به آنها را.

برای آفریقایی-آمریکایی در آخرین دور از خشم انداخته توسط پلیس و نظامی است که تنها یک تشدید درجه پایین جنگ که امریکا حاکمان را برپا برابر آنها را برای قرن ها. از وحشت از برده داری به پس از جنگ های داخلی محکوم لیزینگ به آپارتاید Jim Crow سیستم به امروز توده جرم, جرم, حبس و نظامی پلیس آمریکا همواره تحت درمان آفریقایی-آمریکایی به عنوان یک دائم طبقه به بهره برداری می شود و "نگه داشته شود در جای خود" با حد به زور و خشونت است که به عنوان طول می کشد.

امروز سیاه آمریکایی ها حداقل چهار بار به احتمال زیاد به ضرب گلوله پلیس سفید آمریکایی و شش بار به عنوان به احتمال زیاد به پرتاب در زندان است. سیاه رانندگان هستند سه برابر بیشتر احتمال دارد به جستجو و دو بار به عنوان به احتمال زیاد دستگیر و ترافیک متوقف می شود حتی اگر پلیس شانس بهتری برای پیدا کردن کالای قاچاق در اتومبیل های مردم. این همه اضافه می کند تا به یک نژادپرستانه پلیس و سیستم زندان با مردان آفریقایی-آمریکایی به عنوان نخست اهداف حتی به عنوان ما نیروهای پلیس به طور فزاینده نظامی و مسلح توسط پنتاگون.

نژادپرستانه و آزار و اذیت نمی کند و در پایان هنگامی که آفریقایی-آمریکایی ها قدم زدن به بیرون از زندان دروازه. در سال 2010 یک سوم از مردان آفریقایی-آمریکایی بود و اعتقاد جنایت خود رکورد بسته شدن درب به شغل, مسکن, دانشجو, کمک های اولیه, ایمنی, net برنامه هایی مانند ضربه محکم و ناگهانی و کمک نقدی و در برخی از ایالتها حق رأی. از اول "توقف و frisk" و یا توقف ترافیک مردان آفریقایی-آمریکایی صورت یک سیستم طراحی شده برای به دام انداختن آنها در دائم دوم-کلاس تابعیت و فقر است.

فقط به عنوان مردم ایران, کره شمالی و ونزوئلا از فقر رنج می برند, گرسنگی, پیشگیری بیماری و مرگ به عنوان در نظر گرفته شده و نتایج وحشیانه آمریکا تحریم های اقتصادی نژادپرستی نظاممند دارای اثرات مشابه در ما نگه داشتن آفریقایی-آمریکایی ها در استثنایی فقر با دو برابر نرخ مرگ و میر نوزادان از سفید پوستان و مدارس که به عنوان تفکیک و نابرابر به عنوان زمانی که تبعیض نژادی قانونی بود. این زمینه نابرابری در سلامت و استانداردهای زندگی به نظر می رسد دلیل اصلی که چرا آفریقایی-آمریکایی ها در حال مرگ هستند از Covid-19 در بیش از دو برابر نرخ سفید آمریکایی است.

آزادی یک neocolonial جهان

در حالی که جنگ ما در جمعیت در خانه در حال حاضر برای همه امریکا – و جهان – برای دیدن قربانیان جنگ آمریکا در خارج از کشور همچنان پنهان است. مغلوب ساختن پیشی جستن را تشدید کرده وحشتناک جنگ او به ارث رسیده از اوباما انداختن بمب و موشک در 3 سال از هر دو بوش دوم یا اوباما را در اولین نظر.

اما آمریکایی ها نمی بینیم وحشتناک توپ های آتشین از بمب. آنها نمی بینم مرده و ناقص بدن و آوار بمب ها را در پی خود. آمریکایی گفتمان عمومی در مورد جنگ در آنزمان تقریبا به طور کامل در اطراف تجارب و فداکاری های سربازان ایالات متحده که بعد از همه ما اعضای خانواده و همسایگان. مانند دو استاندارد بین سفید و سیاه و سفید زندگی در ما وجود دارد که مشابه دو استاندارد بین زندگی ما سربازان و میلیون ها نفر از تلفات و خراب زندگی می کند در طرف دیگر درگیری نیروهای مسلح ایالات متحده و سلاح های ما را از بند باز کردن در کشورهای دیگر است.

زمانی که ژنرال بازنشسته صحبت کردن در برابر تهمت تمایل به استقرار فعال-سربازان وظیفه در خیابان های امریکا, ما باید درک کنند که آنها در حال دفاع دقیقا این دو استاندارد. با وجود تخلیه خزانه داری ایالات متحده به انتقام وحشتناک خشونت علیه مردم در کشورهای دیگر در حالی که عدم به "برنده" جنگ حتی خود را در آن اشتباه در نظر ما نظامی را حفظ کرده است جای تعجب شهرت خوب با آمریکا. این تا حد زیادی معاف نیروهای مسلح از رشد عمومی انزجار با سیستمیک فساد از دیگر موسسات آمریکایی.

ژنرال Mattis و آلن که در برابر تهمت به استقرار نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا علیه معترضان مسالمت آمیز درک بسیار خوب است که سریع ترین راه برای به هدر دادن نظامی "تفلون" عمومی شهرت خواهد بود برای استقرار آن را به طور گسترده تر و آشکارا در برابر آمریکایی ها در داخل ایالات متحده است.

فقط به عنوان ما در معرض پوسیدگی در ما نیروهای پلیس و خواستار defunding پلیس بنابراین ما باید در معرض پوسیدگی در سیاست خارجی آمریکا و تماس برای defunding پنتاگون. ما جنگ بر مردم در کشورهای دیگر رانده همان نژاد پرستی و طبقه حاکم منافع اقتصادی به عنوان جنگ علیه آمریکایی های آفریقایی تبار در شهرستانها ما. برای بیش از حد طولانی ما اجازه بدبینانه سیاستمداران و رهبران کسب و کار تقسیم و حکومت ما بودجه پلیس و پنتاگون بیش از نیازهای واقعی انسان ایجاد حفره ما در برابر هر یک از دیگر در خانه و ما که منجر به جنگ علیه همسایگان ما در خارج از کشور.

دو استاندارد که تقدیس زندگی نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا بیش از آن دسته از افرادی که کشورهای آنها بمب و حمله به بدبینانه و کشنده به عنوان یکی که ارزش های سفید زندگی می کند بیش از آنهایی که سیاه و سفید در آمریکا است. همانطور که ما شعار "Black Lives Matter" ما باید زندگی سیاه و قهوه ای مردم هر روز از تحریم های ایالات متحده در ونزوئلا زندگی سیاه و قهوه ای مردم دمیده شود تا توسط ما بمب در یمن و افغانستان زندگی مردم رنگ در فلسطین که در حال اشک آور و گاز کشته به ضرب و شتم و گلوله با اسرائیل سلاح بودجه توسط آمریکا و مالیات دهندگان. ما باید آماده برای نشان دادن همبستگی خود را با مردم در دفاع از خود در برابر آمریکا حمایت, خشونت آیا در, مینیاپولیس, نیویورک و لس آنجلس و یا افغانستان و غزه و ایران.

این هفته دوستان ما در سراسر جهان به ما داده اند با شکوه مثال از این نوع از همبستگی بین المللی به نظر می رسد. از لندن و کپنهاگ و برلین به نیوزیلند, کانادا و نیجریه, مردم به خیابانها خواهند ریخت برای نشان دادن همبستگی با آفریقایی-آمریکایی است. آنها می دانند که ما نهفته در قلب یک نژادپرست سیاسی و اقتصادی نظم بین المللی که هنوز هم غالب جهان 60 سال پس از پایان رسمی استعمار غربی. آنها می دانند که ما مبارزه خود را مبارزه و ما باید درک کنند که آینده خود را نیز در آینده ما است.

به طوری که دیگران با ما ایستاده و ما نیز باید ایستاده با آنها. ما با هم باید دست گرفتن این لحظه به حرکت از افزایشی اصلاحات واقعی سیستمیک تغییر نه فقط در آمریکا بلکه در سراسر نژادپرستانه neocolonial جهان است که ای اداره توسط ارتش ایالات متحده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن