Decolonize خود را همه گیر خواندن لیست

این مقاله بخشی از ourEconomy را 'Decolonising اقتصاد" سری.برای درک اثرات اجتماعی و اقتصادی از COVID-19 لازم اس

توسط NEWSATROPAT در 10 تیر 1399

این مقاله بخشی از ourEconomy را 'Decolonising اقتصاد" سری.

برای درک اثرات اجتماعی و اقتصادی از COVID-19 لازم است به منظور جلب بینش از یک طیف گسترده ای از رشته ها و مناطق جغرافیایی. به این منظور D-اقتصاد قرار داده است با هم یک لیست از خوانش برای کمک به شما decolonize لیست خواندن شما در مورد این بیماری همه گیر. موجود در این لیست شما پیدا پژوهش بر اساس غرب آفریقا تجربه با ابولا چین تجربه با سارس و زیمبابوه را تجربه وبا است که همه مربوط به درک بحران وجود دارد. ما را گنجانده ام کتاب هایی که باز کردن نابرابری نژادی حمایت آمریکا نظام سلامت چگونه سازمان تجارت جهانی و همچنین موسسات مالی بین المللی تاثیر و ارتباط برقرار کردن با داخلی موسسات بهداشتی و چگونه بیماری های همه گیر در طول تاریخ شکل داده اند تمام جنبه های جامعه است. شما همچنین می خواهید پیدا کردن کتاب هایی که در حال حاضر یک فمینیست لنز در درک اقتصاد و مفید در زمینه خواندن برای درک خطر جدید بحران بدهی در آفریقا است.

Decolonizing ابولا بديع زیر 2013-2016 غرب آفریقا , ابولا, شیوع (2020)

توسط Marouf Hasian جونیور

Image 1.png

Decolonizing ابولا بديع دفاع از موقعیت است که با وجود این قرار است 'درس' که آموخته شده است در مورد گسترش بیماری ویروس ابولا (EVB) پس از 2013-2016 غرب آفریقا شیوع ابولا وجود دارد باقی می ماند نیاز به 'decolonize' به بديع از ابولا پیشگیری و مهار. نویسنده ادعا می کند که شکست دولت کمک سازمان ها و رسانه های جهانی برای مقابله با ساختاری و مادی از میراث استعمار در غرب آفریقا و جلوگیری از جوامع جهانی شکل به اندازه کافی در برخورد با پراکنده شیوع بیماری ابولا.

مرزهای یک بیماری همه گیر: Covid 19 و کارگران مهاجر (2020)

ویرایش شده توسط Ranabir Samaddar

Image 2.1.png

ناگهانی مستند اقتصادی اعمال شده توسط دولت هند به عنوان یک اقدام برای جلوگیری از گسترش این بیماری همه گیر منجر به خروج کوتاه مدت غیر رسمی کارگران مهاجر از شهرهای هند. ناخواسته مستند بود لجستیکی کابوس با میلیون ها نفر از کارگران مهاجر خود را پیدا کردن رشته با هیچ وسیله ای برای بازگشت به صفحه اصلی; بسیاری از چرخهی و رفت هزاران کیلومتر در حالی که چندین تسلیم به مرگ است. در این زمینه کتاب ارائه می دهد طیف گسترده ای از در عمق و به خوبی تحقیق, مقالات در مورد تاثیر این مستند بر کارگران مهاجر در هند چگونه تاثیر متنوع در سراسر هویت های اجتماعی مانند طبقه و جنسیت چگونه دولت استراتژی برای جلوگیری از گسترش عمل differentially در امتداد خطوط از این هویت و مفهوم این بیماری همه گیر در نظم اقتصادی جهانی. غنی و دقیق روایت قرار می گیرد در چارچوب گسترده تر (ملی و همچنین فرا ملی) ساختاری عوامل ساخت این مجموعه و نه به موقع و مهم خوانده است.

فقط پزشکی: درمان نابرابری نژادی در آمریکا مراقبت های بهداشتی (2013)

توسط Dayna بون متی

Image 3.png

این مهم مداخله در بحث در مورد کاستی های آمریکایی مراقبت های بهداشتی آن را به عنوان امتیاز به سلامت نابرابری خطوط نژادی. این ضروری است به درک در پی COVID-19 که در آن مشهود است که در اقلیت هستند به طور نامتناسبی تحت تاثیر این بیماری همه گیر. متی نشان می دهد که سلامت و نابرابری در ایالات متحده باقی مانده اند سرسختانه تثبیت شده در سیستم مراقبت های بهداشتی. او رو باز نقش ضمنی و تعصبات بازی در تشدید این نابرابری با ترکیب بینش از پزشکی, علوم اعصاب, روانشناسی, جامعه شناسی و پژوهش های حقوقی.

از شیوع بیماری سارس: چالش ها به چین بحران مدیریت (2004)

ویرایش شده توسط جان ونگ و ژنگ Yongnian

Image 4.png

این کتاب به بررسی نقاط قوت و ضعف سیستم سیاسی در چین و هنگ کنگ در نظر آنها چگونه مدیریت بحران سارس در سال 2003. به ویژه در این کتاب به بررسی اثربخشی دو جوامع سیاسی و سازمانی بسیج, قابلیت مربوطه بوروکراسی و زنده ماندن خود را راهبری سیستم های. فصل در این کتاب نگه دارید خیلی ربط معاصر بحث در مورد نحوه های مختلف سازمانی پیکربندی شده اند قادر به مقابله با COVID-19 در راه های مختلف و به خصوص برای بحث در مورد چگونه چین خود را در برخورد با COVID-19.

موافقت نامه های تجارت و بهداشت عمومی: پرایمر برای سلامت سياستگذاران محققان و طرفداران (2020)

توسط دبورا Gleeson و رونالد Labonté

Image 5.png

این حجم فراهم می کند یک مقدمه و بحث های مهم از مفاهیم قراردادهای تجاری برای خدمات بهداشتی و دسترسی به داروهای ناسالم, کالا, کار, حقوق و محیط زیست است. چندین فصل در این کتاب عبارتند از ارتباط ویژه در نور از زمان همه گیر به آنها باز چگونه سازمان تجارت جهانی محدودیتهای کشور فضا برای محافظت از عمومی و بهداشت محیط. این کتاب نیز رو باز سیاست-روند ساخت پشت قراردادهای تجاری و روش های تجارت و تحقیقات بهداشتی. در مارس سال 2020 دبورا Gleeson همچنین نوشت: در مورد ارتباط بین تجارت معاهدات و استرالیا در پاسخ به COVID-19 برای گفتگو.

زندگی سیاسی یک بیماری همه گیر: وبا بحران و تابعیت در زیمبابوه (2020)

توسط Simukai Chigudu

Image 6.png

زندگی سیاسی یک بیماری همه گیر است تاریخی و سیاسی, تجزیه و تحلیل زیمبابوه را فاجعه بار شیوع وبا در 2008/09 بود که یکی از بدترین در تاریخ است. کلید Chigudu تفسیر از شکست در مهار این بحران تاکید او را بر این کشور را تعمیق نابرابری در طول سال. سقوط بهداشت و درمان عمومی و زیرساخت های ضعیف اداری موسسات و transnationalised اختلال در برخی از ملاحظات مهم. کتاب درس مهم در آشکار چگونه شیوع می توان جلوگیری کرد و موفق.

اجتماعی مثل نظریه: Remapping کلاس Recentering ظلم و ستم,

ویرایش شده توسط Tithi باتاچاریا

image 7.1.png

این ویرایش کتاب مجموعه ای از برخی از مهم ترین مداخلات اجتماعی تولید نظریه در دهه گذشته است. اگر چه نه به طور خاص در مورد Covid-19 یا شیوع نظری سهم از کتاب اشکال مهم و پایه ای برای درک و تجزیه و تحلیل تاثیر بیماری همه گیر در فرآیند اجتماعی تولید مثل (در اینجا مصاحبه ای با سردبیر در رابطه بین SRT و Covid-19). بیشتر با تعمیق ساختاری خطوط گسل در اقتصاد با توجه به همه گیر و افزایش شتاب برای اصلاحات ساختاری چندین مقاله در این کتاب ارائه بینش های مهم برای یک نظری آگاهانه عمل.

بانکی در بهداشت و درمان: بانک جهانی و بخش بهداشت و درمان اصلاحات در آمریکای لاتین (2017)

توسط شیری Noy

Image 8.png

این کتاب فراهم می کند کامل مطالعه موردی رویکرد برای پاسخ به این سوال که چرا بانک جهانی قادر به اثر گسترده نئولیبرالی بهداشت و درمان اصلاحات در آمریکای لاتین است. این استدلال می کند که دلایل دروغ در بانک جهانی نداشتن ترویج یکنواخت نئولیبرالی یکپارچه در دستور کار سلامت و کشورهای استقلال و ظرفیت در این بخش شکل چگونه بانک جهانی درگیر است در اصلاحات. این کتاب نیز متمایز نئولیبرالی به پایان می رسد از معنی در بخش بهداشت و درمان اصلاحات و آثار تغییرات در "بانکداری در سلامت" در طول زمان است.

آفریقا بدهی نفرت انگیز: چگونه وام های خارجی و سرمایه پرواز بلد قاره (2011)

توسط Léonce Ndikumana و James M. Boyce

Image 9.png

این کتاب کلاسیک در بدهی های آفریقایی نشان می دهد که بر خلاف درک آفریقا در حال تخلیه به منابع مالی از غرب این قاره است که در واقع یک شبکه طلبکار به بقیه جهان. کتاب اسناد صمیمی ارتباط بین وام های خارجی و فرار سرمایه و چگونه بدهی-سرویس پرداخت در ادامه به تخلیه منابع کمیاب از قاره برش به بودجه در دسترس برای بهداشت عمومی و نیازهای دیگر. این مهم زمینه را برای درک underfinancing از سلامت سیستم در بسیاری از کشورهای آفریقایی بلکه برای درک اقتصاد سیاسی معاصر بدهی و سرمایه پرواز بحران آشکار در این قاره در پی این بیماری همه گیر.

شیوع و جامعه: از مرگ تا به امروز (2019)

توسط Frank M. اسنودن

Image 10.png

این موقع کتاب فراهم می کند که یک میان رشته ای و تطبیقی دیدگاه پزشکی و تاریخ اجتماعی عمده شیوع از طریق زمان. نوشته شده در یک صورت در دسترس توسط مورخ فرانک اسنودن این کتاب به نظر می رسد به طور خاص در چه بیماری همه گیر شیوع بیماری باید به شکل جوامع نه تنها از نظر علم پزشکی و بهداشت عمومی بلکه در چگونه آنها را تبدیل به هنر و مذهب و تاریخ فکری و جنگ است. پس از وقوع COVID-19 اسنودن نشان داد که چگونه این یافته ها در کتاب خود می تواند به درک زمان همه گیر برای مثال در Mashreghsna! (تصویری).

همه را دوست دارد خوب خشکسالی (1996)

توسط P. Sainath

Image 11.png

در حالی که نسبتا مسن مجموعه ای از مقالات توسط روزنامه نگار P. Sainath کتاب باقی مانده است بسیار مرتبط و حتی امروز به تجزیه و تحلیل پروژه های توسعه در چمن-root سطح. از طریق این مجموعه Sainath نشان می دهد که در حالی که وجود ندارد یک تغییر مشخص در زندگی افراد از این پروژه های توسعه کل بخش توسعه (سازمان های غیر دولتی, دولت, ماشین آلات و سایر موسسات) رشد می کند و پول از این پروژه ها است. بیشتر با رسانه ای شدن خانه های متعلق به شرکت ها کمی به هیچ فضایی فراهم شده است تا این مسائل در رسانه ها. این مجموعه به طور ضمنی و در زمان به صراحت نشان می دهد که چگونه فقر و عقب ماندگی اقتصادی و بدبختی است که اغلب سودآور برای نهادهای درگیر در آن تخفيف.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب