نگران مینیاپولیس توزیع کننده خواسته پلیس ناظر به پاسخ به جورج فلوید صحنه

سرپرست وعده داده شده به "پیدا کردن" چه بود اتفاق می افتد اما نمی بلافاصله در پاسخ به این صحنه. ضبط یک مکالمه ت

توسط NEWSATROPAT در 28 خرداد 1399

سرپرست وعده داده شده به "پیدا کردن" چه بود اتفاق می افتد اما نمی بلافاصله در پاسخ به این صحنه.

ضبط یک مکالمه تلفنی بین سرپرست و توزیع کننده -- نه از آنها شناسایی شد -- منتشر شد دوشنبه, ژوئن 15, وب سایت شهرداری همراه با متن از دو 911 تماس در مورد این حادثه.

فلوید, 46, درگذشت مارس 25 بعد از دوخته شدن به پیاده رو توسط گردن توسط افسر درک چوین که تاکنون به اتهام قتل عمد و غيرعمد. سه نفر دیگر از افسران درگیر در برخورد توماس Lane, J. Alexander Kueng و Tou Thao متهم شده اند با کمک و معاونت در جرم قتل نفس و قتل است. تمام چهار شلیک نشده است.

هم جدید آيات مطرح شده و در عین حال بیشتر سوالات در مورد حوادثی که منجر به Floyd مرگ در یک سمت جنوب گوشه خیابان که مشتعل در سراسر جهان تظاهرات بیش نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در ثبت مکالمات تلفن توزیع کننده به نظر می رسد در مورد برخورد پلیس خارج توله مواد غذایی در 3759 شیکاگو Ave. اما به گفته سرپرست او نمی دانم که آیا نیروی استفاده شده بود.

"من نمی دانم که شما می توانید با من تماس snitch اگر شما می خواهید اما ما باید از این دوربین برای (تیم ملی) 320 تماس و ... من نمی دانم اگر آنها تا به حال به استفاده از زور یا نه, اما آنها چیزی از بازگشت از تیم ملی و همه آنها نشسته بر روی این مرد, بنابراین من نمی دانم اگر آنها مورد نیاز شما است یا نه اما از آنها چیزی گفت به من هنوز" توزیع کننده شنیده است گفت: با استفاده از این فراخوان ثبت نام از تیم ملی پلیس رانده شدن توسط لین و Kueng.

ناظر پاسخ می دهد: "بله آنها نمی گفت چیزی نشده ... فقط یک takedown که به حساب نمی کند اما من پیدا کردن."

"هیچ مشکل ما نمی تواند برای همیشه آن را ببینید به طوری که ما آن را ببینید ما فقط مثل اینه که به نظر می رسد کمی متفاوت اما ..." توزیع کننده گفت: صدای او فرار کردن.

"برای تلفن های موبایل خوب خداحافظ" سرپرست گفت.

مکالمه تلفنی با توجه به زمان تمبر به طول انجامید کمتر از یک دقیقه به پایان رسید و در 8:31 بعد از ظهر

تحت اداره قوانین یک استاد راهنما قرار است به مطلع می شود هر زمان یک افسر با استفاده از نیروی با چند استثنا و سرپرست و معمولا در پاسخ به این صحنه.

یک police dispatch گزارش داده نشان می دهد که اولین استاد راهنما به صحنه بود Sgt. دیوید Pleoger که نمی رسند تا 8:45 p. m. - حدود 37 دقیقه پس از افسران برای اولین بار مواجه می شوند فلوید و 14 دقیقه پس از تماس با اعزام به پایان رسید. Pleoger یک استاد راهنما در 3 حوزه را میانه سازمان دیده بان. این معلوم نیست که آیا او سرپرست در ضبط.

سخنگوی وزارت جان سالمند کاهش یافته است به نظر ضبط با استناد مداوم پروب به Floyd مرگ است. اما او گفت که بسیار شبیه به دیگر شهرستانها مینیاپولیس متکی بر شبکه ای از 250-300 دوربین در سراسر شهر به نام نقطه عطف سیستم برای کمک به حل جنایات و نظارت بر توسعه حوادث.

"واقعا آنچه در آن است به ما کمک کند یکی دیگر از مجموعه ای از چشم در مکان های کلیدی در سراسر شهر" سالمند گفت که او نمی دانست چه برای اولین بار جلب dispatcher توجه به Floyd تماس بگیرید.

این حادثه آغاز شد و با پلیس بودن نام مورد تقلبی $20 bill به پایان رسید و با سه افسران سنجاق کردن دستبند فلوید به زمین, نادیده گرفتن خود را تکرار درخواست که او نمی تواند نفس بکشد.

به صورت محلی مورد مطرح شده پرسش های جدی در مورد گروه را در آینده میان رو به رشد دولت پروب با فعالان و برخی از اعضای شورا خواستار MPD را پیاده سازی به نفع عمومی "سیستم ایمنی" که منصفانه تر است.

تلفن ضبط تأکید هرج و مرج طبیعت از شب فلوید مرگ و پس از آن یک سخنگوی پلیس ارسال بیانیه ای کوتاه گفت که فلوید مرده بود از پزشکی "حادثه" در حالی که اطرافیان را تصویری از برخورد به سرعت ویروسی رفت. مقامات اداره گفت: آنها مشغول به کار بودند بر اساس اطلاعات آنها در زمان حال و بعد از آن نشان داد جزئیات بیشتری از این حادثه.

آخرین اطلاعات نسخه همچنین شامل متن دو 911 تماس های ساخته شده توسط تماشاگران به گزارش ماموران درگیر از جمله یکی از آنها خارج از وظیفه لوازم ایمنی فردی آتشنشان یا شهرستان اتفاق افتاده است که بر صحنه است.

"من در بلوک 38 و شیکاگو و من به معنای واقعی کلمه تماشا افسران پلیس را یک پالس و نه انجام هر کاری برای نجات یک مرد و من در پاسخ اول خودم و من به معنای واقعی کلمه باید آن را بر روی دوربین" ناشناس آتش می گوید: با توجه به متن. "من فقط به طور اتفاقی در یک پیاده روی پس این شخص, این, آنها (expletive) او را کشتند بنابراین ... "

متن نشان می دهد که آتش خواسته به صحبت با ماموران و ناظران به این وضعیت را توضیح دهد اما پس از آن خط قطع شده است. توزیع کننده سعی کردم چند بار تماس اما تماس های رفت و به پست صوتی در هر زمان.

متن دوم 911 تماس که در آمد در 8:32 p. m. ویژگی کسی گزارش داد که یک افسر "تقریبا فقط به کشته شدن این پسر که نبود مقاومت در برابر بازداشت." زمانی که تماس گیرنده می پرسد که آیا وجود یک راهنما در صحنه caller پاسخ نمی; در نهایت تماس گیرنده منتقل شده است به یک گروهبان در 3 حوزه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن