بدهی به حقوق صاحبان سهام معاوضه: نسبت به عادلانه تر پست-همه گیر جهانی

به عنوان جهان قرقره از Covid-19 گیر متحده نقل مکان کرد و با سرعت چشمگیر برای حمایت از کسب و کار با کمک های مال

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399

به عنوان جهان قرقره از Covid-19 گیر متحده نقل مکان کرد و با سرعت چشمگیر برای حمایت از کسب و کار با کمک های مالی و وام. چنین کمک هایی در طول یک بحران بسیار مهم است برای محافظت از ساختارهای اساسی جامعه اما – به عنوان بسیاری از مفسران باید تاکید کرد – انواع حمایت در حال حاضر اعطا شده توسط دولت خواهد شد که تاثیر زیادی بر روی جوامع است که خروج از بحران.

بحران مالی سال 2008 عمیقا نشان داد این: شرکت ها و موسسات مالی سقوط نسبت به فراموشی و ذخیره شد توسط بی سابقه مداخله دولت است. در عین حال کمکهای مالی چپ اساسی سازه های دست نخورده – مطالعه گسترده هماهنگ جهانی, تلاش برای نجات نظام سرمایه داری و برقراری مجدد آن با قیمتی کمی اصلاحات.

بنابراین ما باید در نظر داشته باشید که در حالی که بحران کنونی یک فرصت عالی برای چپ مترقی تغییر را نمی خواهد اتفاق می افتد به طور خودکار. آن نیاز به مشارکت سیاسی و اقدام جمعی به شکل انتشار و اجرای این سیاست ها است که زیر بنای پست-همه گیر جهانی است.

در این راستا ما آدرس یک مشکل با دولت فعلی کمک و پیشنهاد یک راه حل رادیکال است که به طور بالقوه باعث افزایش کارکنان مالکیت و کنترل شرکت کار می کنند در حالی که تشویق توزیع عادلانه تر ثروت.

بدهی به حقوق صاحبان سهام معاوضه ترکیب با رای غیر مازاد-های سهام

کمک دولت در حال حاضر channelled از طریق شرکت های چند رشته متصل ترک های موجود در توزیع ثروت و مالکیت سازه ها و نابرابری های دست نخورده. مهمتر این حمایت است که موجب ترک شرکت به شدت در بدهی. به عنوان هر یک از شرکت های ظهور از بحران این بدهی را باید پرداخت صرف نظر از موفقیت مالی و یا در غیر این صورت از شرکت است. کارگران به احتمال زیاد به تحمل فشار از این بدهی در قالب دستمزد فرسایش و یا حتی کاهش دستمزد و اخراج. علاوه بر این شرکت تلاش برای بازپرداخت بدهی های مسئول به تاثیر re-سرمایه گذاری تضعیف این شرکت توانایی برای اطمینان از یک ترکیب بهینه از نیروی کار و سرمایه و تضعیف بیشتر آن است.

یکی از راه های حل این مشکل این است که سرمایه گذاری در سهام با شرکت های پرداخت متغیر سود سهام (با توجه به موفقیت آن) به جای سرویس دهی بدهی. ما پیوستن به دیگران در تماس برای بدهی به تبدیل به سهم تامین مالی: به عنوان شرکت های ظهور از همه گیر آنها داده می شود باید گزینه ای برای تعویض دولت حمایت بدهی در ابتدا دولت-برگزار tradeable سهام عدالت.

اما بسیاری از شرکت ها ممکن است تمایلی به صرفنظر کردن از کنترل کسب و کار خود را به خارجی دارندگان سنتی رای گیری سهام در حالی که سرمایه گذاران بالقوه خواهد بود با احتیاط از سرمایه گذاری بدون حفاظت ارائه شده توسط برخی از نوع از کنترل است. بنابراین ما یک قدم بیشتر از قبلی تماس و پیشنهاد یک مکانیسم است که قفل هم منافع صاحبان فعلی کارگران و سرمایه گذاران (از جمله دولت) خروج کنترل از شرکت در این زمان صاحبان و دست در دست کارگران و در عین حال اجتناب از خطر دستمزد مطرح شده در هزینه سود سهام به سرمایه گذاران است. در اصل این است که قبل از توافق فرمول به تقسیم این شرکت ارزش افزوده (فروش منهای غیر-هزینه های کار نیز برابر با دستمزد + سود) بین کارگران/مدیران و سرمایه گذاران/صاحبان. این به این معنی که بخش قابل توجهی از دستمزد خواهد بود متغیر بوده و کارگران را به اشتراک گذاری در سرنوشت خود شرکت است.

چگونه کار می کند ؟

همانطور که در جای دیگر توضیح داده شده در جزئیات بیشتر پس از کم کردن قبل از توافق ثابت جزئی از پرداخت این شرکت ارزش افزوده خواهد بود تقسیم به تعداد 'برش'. هر کارگر می شود و از پیش توافق شده تعداد برش های موثر متغیر خود پرداخت و هر سهم می شود یک تکه از آن به عنوان سود سهام. کارگران می توانست انگیزه ای برای افزایش سود و در نتیجه افزایش متغیر خود پرداخت اما در انجام این کار, آنها همچنین می تواند به حداکثر رساندن سود هر سهم خواهد بود و در نتیجه به طور خودکار کار در جهت منافع سرمایه گذاران و همچنین (به طور کامل اشاره کارشناسی مقاله با کار از طریق نمونه است آزادانه در دسترس در اینجا). در شرکت هایی که اتخاذ این مکانیزم کارگران را بیشتر غیر قابل پیش بینی دستمزد. این را باید جبران آنها ارائه سهام و مشارکت در مدیریت است.

این "مازاد-های سهام" را تجویز فرم استاندارد حقوق از جمله این که آنها tradeable که همچنین به سرمایه گذاران خود را – در ابتدا بانک ها و دولت – یک استراتژی خروج: آنها می توانند برای فروش سهام خود را به سرمایه گذاران دیگر از طریق بازار ثانویه است که دولت می تواند کمک به تنظیم و تسهیل. فعلی کنترل ساختار شرکت های مربوطه از جمله هر گونه مزایای از کارمند مالکیت و محل کار دموکراسی را تضعیف شود به عنوان مازاد-های سهام خواهد بود به طور معمول غیر رای گیری: مالکیت جدا از کنترل در حالی که سرمایه گذاران در حال محافظت از طریق صریح ارزش افزوده های فرمول.

در زیر نمودار نشان میدهد که چگونه این طرح کار می کنند (یک توضیح مفصل تر از این نمودار را می توان در اینجا یافت نشد).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب