DAPL پشت در بیانیه نشان می دهد این امر سرپیچی از دستور به تعطیل

بیسمارک — انتقال انرژی شرکای شرکت مادر به داکوتای دسترسی به خط لوله صدور بیانیه ای یکشنبه, جولای 8, نشان می د

توسط NEWSATROPAT در 19 تیر 1399

بیسمارک — انتقال انرژی شرکای شرکت مادر به داکوتای دسترسی به خط لوله صدور بیانیه ای یکشنبه, جولای 8, نشان می دهد این امر بی اعتنایی فدرال حکم به توقف آن خط لوله عملیات توسط Aug. 5 اما بعد از خاموش کردن روشن معتدل آن موضع.

"روشن شود ما پیشنهاد نمی شود که ما سرپیچی از حکم دادگاه" لیزا کلمن یک انتقال انرژی همکاران نماینده گفت: از طریق ایمیل. "نه DAPL است به دنبال کمک های مناسب از آن سفارش را از طریق تاسیس حقوقی روند."

کلمن را روشن آمد و به عنوان یک سریع پیگیری بیشتر به بی پروایی نشان دادن اولیه بیانیه. "ما در حال بستن در خط" کلمن برای اولین بار گفت: از طریق ایمیل. "همانطور که ما اظهار داشت: روز دوشنبه ما معتقدیم قاضی Boasberg بیش از مقام خود و نه صلاحیت این دادگاه ها به تعطیل کردن خط لوله و یا توقف جریان نفت خام است. علاوه بر این ما در حال پذیرش نامزدهای از شرکت های باربری برای ماه آگوست است."

این اظهارات به دنبال دوشنبه از تصمیم ایالات متحده امریکا در منطقه قاضی جیمز Boasberg که حکومت که انتقال انرژی شرکای باید خالی خط لوله و توقف عملیات های خود در اوایل ماه آینده در انتظار کامل بررسی های زیست محیطی توسط سپاه مهندسان ارتش.

DAPL تبدیل به یک ملی flashpoint پس از ساخت و ساز آن در سال 2017 به علت مخالفت های شدید و بالا مشخصات تظاهرات در برابر این خط لوله که عبور از زیر رودخانه میسوری در نزدیکی ایستاده راک سو رزرو.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Jan Hasselman یک Earthjustice وکیل که نشان دهنده جایگاه راک سو قبیله در پاسخ به انتقال انرژی به موقعیت اولیه در بیانیه ای به بلومبرگ روز چهارشنبه بعد از ظهر با این استدلال که این خط لوله شرکت است "بازی یک بازی بسیار خطرناک است" و اضافه کرد که "آنها نمی تواند به نادیده گرفتن یک دادگاه فدرال سفارش فقط به خاطر اینکه آنها مخالف با آن است."

لاکوتا مردم قانون پروژه نیز نامیده می شود انتقال انرژی اولیه اعلام "غیر قابل قبول" در بیانیه ای که دوشنبه شب نوشته است که "قاضی Boasberg حوزه قدرت است نه چیزی ETP دارای اختیار برای تفسیر."

این DAPL حکم موضوع مکرر بحث در داکوتای شمالی صنعتی کمیسیون در جلسه روز سه شنبه که در آن رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم و دیگر دست و پنجه نرم کمیسیون برای رفع برای یک کشور و صنعت نفت در حال حاضر لنگش از این بیماری همه گیر.

بورگوم رشد استرن که DAPL حاکم آمد در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود در روز چهارشنبه بعد از ظهر.

"این یک ضربه به طور خاص آسیب رساندن به داکوتای شمالی," او گفت:. "منظورم این است که نه, South Dakota, مینه سوتا, مونتانا. این یک ضربه مستقیم در دولت ما. و از آن بازدید مشاغل محلی و جوامع محلی, هتل ها, رستوران ها, میله, مدارس, همه کسانی که به پشتیبانی از این صنعت است."

انتقال انرژی درخواست کرد Boasberg حکم به دادگاه بالاتر و درخواست اقامت در تصمیم گیری خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن