حکومت بستن جاده ها به ادامه در شهرهای دوقلو به عنوان مقامات سعی کنید به جلو نگاه

مردم کمتر در آنجا ماند و بعد از شهرستانها گسترده حکومت نظامی به تظاهرات مرگ محلی 46 ساله جورج فلوید رژیم صهیون

توسط NEWSATROPAT در 11 خرداد 1399

مردم کمتر در آنجا ماند و بعد از شهرستانها گسترده حکومت نظامی به تظاهرات مرگ محلی 46 ساله جورج فلوید رژیم صهیونیستی است. تیم Walz و رهبران محلی گفت: در طول یک کنفرانس مطبوعاتی. غارت و آتش-تنظیم اخیر مشخص شده است که شب ها کمتر به طور گسترده ای مشاهده شده است.

با وجود آن که مقامات اعلام کردند که 8 بعد از ظهر حکومت نظامی را تمدید شود و دوباره وارد اثر یکشنبه شب. و به دست آوردن کنترل از خیابان آنها اضافه شده به این معنا نیست که فلوید یا خانواده اش شده اند و در خدمت عدالت و نه به معنای نژاد پرستی زیر بنای پلیس در منطقه پرداخته شده است.

"ما مقدار زیادی از کار را به انجام جلوتر است. چه اتفاقی افتاد به جورج فلوید" مینیاپولیس شهردار یعقوب فری گفت: "آیا اچ به روح مینیاپولیس."

فلوید, 46, که سیاه و سفید بود درگذشت دوشنبه, مارس 25 پس از رویارویی با ماموران پلیس در پاسخ به یک جعل حادثه گزارش شده توسط جنوب مینیاپولیس فروشگاه. افسران واقع او در داخل یک وسیله نقلیه مطابق با یک شرح داده شده در تماس اولیه به پلیس.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

درک چوین, 44, این افسر سفید پوستی که یک تماشاچی اسیر در فیلم زانو زدن بر روی یک دستبند فلوید گردن مدت کوتاهی قبل از او درگذشت اخراج شد هفته گذشته بازداشت و به اتهام قتل در درجه سوم و قتل نفس. Walz, فری و سنت پل شهردار ملوین کارتر را تقبیح این عمل به عنوان یک قتل و فلوید مرگ مجموعه ای از یک موج ضد خشونت پلیس تظاهرات که از شهرهای دوقلو به دیگر شهرستانها در سراسر منطقه و عمده مناطق مترو در آمریکا

در حالی که بسیاری از اعتراضات محلی گشوده مسالمت آمیز و خشونت و تخریب فوران به طور متناوب به عنوان ناآرامی های آب پز را بیش از. ده ها تن از کسب و کار و مغازه و حداقل یک ایستگاه پلیس شد, غارت, burglarized قرار داده و به مشعل با توجه به ایمنی عمومی سازمان گزارش می دهد.

Trenisha Jones, left, and Andrea Tribble hold signs among other protestors near the site of George Floyd’s death at East 38th Street and Chicago Avenue on Saturday in Minneapolis. Erica Dischino / Forum News Service

Trenisha جونز چپ و آندریا Tribble نگه نشانه در میان دیگر معترضان در نزدیکی محل جورج فلوید مرگ در شرق 38th خیابان و خیابان های شیکاگو در روز شنبه در مینیاپولیس. اریکا Dischino / فروم سرویس خبری

ادارات محلی پلیس در پاسخ با نیروی شنبه شب افزوده اضافی 2,500 مینه سوتا گارد ملی نیروی هوایی و سربازان اعزام شده به منطقه به عنوان بخشی از خدمات شعبه اول همیشه کامل بسیج تلاش در دولت است. هزاران نفر دیگر می تواند در فرستاده نگهبان هشدار داده است.

با گرفتن سخت تر و heftier حضور در شهرستانها مقامات به آن را دیدم که کمتر عمده آتش سوزی شد به گزارش شنبه شب. هنوز هم بیش از 50 نفر دستگیر شده بودند توسط 2 صبح در مینیاپولیس و سنت Paul همراه با توجه به امور خارجه و وزارت امنیت عمومی کمیسر جان هارینگتون.

بسیاری از آورده بودند برای تفنگ نقض, او گفت:. چهل و برای 50 نفر دستگیر شده بودند در اوایل صبح Harrington افزود: اگر دستگیری پرونده هنوز نهایی شود.

تا کنون Harrington گفت که حدود 20 درصد از افراد دستگیر شده به نظر می رسد که از خارج از دولت است. می کند که به طور کامل comport با پیام Walz و شهرستان رهبران داد در شنبه, زمانی که آنها دوخته بسیاری از شورش در منطقه در خارج از منطقه گروه با پتانسیل جنایی روابط.

A large circle of flowers was created in memorial of George Floyd near the site of his death at East 38th Street and Chicago Avenue on Saturday in Minneapolis. Erica Dischino / Forum News Service

یک دایره بزرگ از گل های ایجاد شده در مراسم یادبود جورج فلوید در نزدیکی محل مرگ او در شرق 38th خیابان و خیابان های شیکاگو در روز شنبه در مینیاپولیس. اریکا Dischino / فروم سرویس خبری

Walz اذعان به اندازه یکشنبه اما گفت که به اعتقاد او بر اساس رسمی هوش که بد بازیگران آیا سعی در نفوذ در برخی از تظاهرات مسالمت آمیز برای برانگیختن شورش. که آیا آنها به سفید supremacists یا چپ گروه به عنوان دولت و مقامات ایالات متحده باید به طور متناوب پیشنهاد همچنان نامشخص است.

تماس از قانونگذاران و فلوید اعضای خانواده به انتصاب دولت دادستان کل کیت الیسون به عنوان دادستان ویژه پرونده چوین در ضمن ممکن است هنوز به ثمر می آیند. Walz گفت: کار بررسی این احتمال که هیچ تصمیم گیری ساخته شده است.

الیسون را قبلا معوق به فرماندار برای نظر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب