کامینگز در بمب او قرار داده شده در زیر انگلیسی, سیاست

مانند بسیاری از ضرب المثل ها در زبان انگلیسی, اصطلاح می آید از شکسپیر است. یک "petard" یک بمب برای منفجر کردن

توسط NEWSATROPAT در 6 خرداد 1399

مانند بسیاری از ضرب المثل ها در زبان انگلیسی, اصطلاح می آید از شکسپیر است. یک "petard" یک بمب برای منفجر کردن استحکامات قلعه. به اهتزاز درآمده خود را به عنوان هملت آن بود که دمیده شود در آن. من می توانم هیچ مدرکی وجود ندارد که چنین انفجاری رویداد تا کنون صورت گرفت در برنرد کسل. تا به حال است.

خاص که مرده استعاره به ذهن آمد چرا که جالب ترین نکته در مورد Dominic کامینگز رسوایی است و واکنش به آن است. احمق اقدامات و بهانه مضحک از یک مرد در حال بعید است که منجر به هزاران مرگ و میر. همان نمی توان گفت که گسترده تر بحران – دولت بریتانیا متعدد کشنده شکست به نگه داشتن مردم ایمن از ویروس.

به عنوان ما تمام شده مبهوت در نخست وزیر را رئیس استراتژیست انگلستان گرفته شده بالا محل در لیگ جهانی, جدول مرگ و میر ناشی از COVID-19 به ازای هر میلیون نفر است. که باید رسوایی واقعی – که باید همین دلیل ما در حال خشمگین با Cummings.

پس چرا تا به سفر خود به شمال تبدیل به تعریف مسئله همه گیر? چرا این چیزی که بر روی آن بسیاری از ما متصل شده اند ما خشم? من گمان می کنم پاسخ این است که آن را روشن دو مجموعه داستان – زمینه روند که باید به شکل مردم تجربه از این بحران و گسترده تر تفکیک از سیاست که آن را نشسته در اما است که می توان آن را سخت برای قرار دادن انگشتان ما.

برای اولین بار از این داستان در مورد مقصر است. دولت اصلی استراتژی سیاسی در طول همه گیر شده است به شانه خالی کردن از مسئولیت ساخت این اخلاق داستان در مورد رفتار فردی. بسیاری از رسانه های مفید همکاری های در حال اجرا بی پایان داستان در مورد 'covidiots' – مردم انجام می دهند به ظاهر کارهای احمقانه. به جای برگزاری این دولت به حساب ما را تشویق به حرکت یا کشش ناگهانی ما پرده و نقطه در همسایگان ما.

در طول همه گیر میلیون ها نفر را تا به حال احساس که این کاملا درست نباشد.

از یک طرف بسیاری از ما دیده می شود همسایگان ما به دنبال قوانین دقت کنید. کسانی که در اطراف ما باید رفتار مسئولانه و بنابراین باید ما. از سوی دیگر این دولت عدم تحویل PPE یا تست-و-ردیابی خود را ارسال آلوده بیماران از بیمارستان و بازگشت به خانه های مراقبت نخست وزیر خود مخلوط پیام انگلستان کمبود جدی lockdown قوانین – مطمئنا این کمک بیشتری به انگلستان تبدیل شدن به یک جهانی COVID-19 hub از اقدامات چند احمقانه افراد ؟

و در عین حال روایت همچنان ادامه داشت. مسئولیت جمعی است یک "دیوانه چپ' ایده. 'نمی politicise یک بحران' ما گفت. استراتژی ساده است: گریز از پاسخگویی دولت پایین آمده مانند یک truncheon بر کسی شکستن قوانین.

به طور معمول این استراتژی سیاسی موثر است – برای بیست سال آن را دولت چگونه باید دور با عدم عمل به طور جدی در تغییر آب و هوا. برای یک دهه آن را مجاز محافظه کاران به حکومت به عنوان بی خانمانی و گرسنگی افزایش یافت: این مسئولیت شخصی بی خانمان و گرسنه و هر یک از ما را به موسسات خیریه. می گویند در غیر این صورت 'سیاسی' به ما گفته شد.

در این جهان مشاهده و پاسخگویی ورقه از اجراء از آنچه به آنها تماس بگیرید 'سیاست' – آنچه که من اسمش 'دموکراسی'. روابط انسانی هستند و واسطه های بازار و توسط فردی شخصی و اخلاق است. در این جهان بزرگترین گناه است انجام کارهایی که آسیب دیگر مردم است. این نفاق است.

دومینیک کامینگز' هدف که پس از رسیدن در خیابان داونینگ بود برای قرار دادن یک بمب در زیر آنچه باقی مانده از سیاست است. با از بین بردن مکانیسم های دموکراتیک مسئوليت او امیدوار به سیمان, این دوران جدید در محل, عصر توسط فردی که در آن و "درخشان" افراد قانون – "درخشان" ،

هفته گذشته petard او قرار داده شده در زیر انگلیسی, سیاست رفت در چهره اش. این داستان در مورد مسئولیت های فردی و او بود که فرد در مرکز آن است.

وجود قوانین دیگر برای آنها این است که چگونه بریتانیا کار می کند

دوم زمینه روند شاید زیرکانه. در یک راه آن است که عدم تعادل قدرت را که به تولید خشم که کامینگز به شنود گذاشته باشند. که در آن بسیاری از کشورهای نوشته شده مجموعه ای از قوانین است که هر کس به دنبال یک قانون اساسی مدون – انگلستان نظام سیاسی مبتنی بر این ایده است که ما حاکمان را وادار به را تشکیل می دهند قوانین به عنوان آنها بروید.

این ایده – حاکمیت تاج در مجلس – در قلب یک دیگر در حال اجرا بخشی از بریتانیا فرهنگ: فرهنگ احترام به سلطنت و اشرافیت است که از فولاد ضد زنگ پس از 1950s اما هنوز هم نقش مهمی در جامعه ما است. آن است که یک ایده است که به تولید دو احساسات متخاصم در درون روح بسیاری از مردم در بریتانیا است.

از یک طرف این اسطوره از ناسیونالیسم ما یاد می دهد که شخص مردم باید مسئول باشد. به جای اعتقاد به فرآیندهای دموکراتیک پاسخگویی – در سیاست – خصوصی تحصیل سفید انگلیسی, مردان 'نخست وزیران' هستند زیرا ما در حال تدریس آغشته با توانایی به دانستن ذهن و منافع 'مردم'. بوریس جانسون با کامینگز کمین در پیش زمینه تجسم این ایده. او 'Britishness' شخصیت.

از سوی دیگر وجود دارد یک حس عمیق ضمنی و بی عدالتی: این ایده که آنها زندگی می کنند توسط یک مجموعه از قوانین و هر کس دیگری را به زندگی می کنند دیگر. در نهایت این دو اصل آشتی ناپذیر – به خصوص برای آن دسته از اعضای طبقه متوسط که در حال حاضر تنها به کشف که آنها در رده 'همه'.

قدرت تشديد Dominic کامینگز داستان مطمئنا می آید تا حدودی به دلیل آن است که یک بی عدالتی است که با مردم در سراسر انگلستان به مراتب بیش از حد آشنا. که وجود قوانین مختلف برای "آنها" و "ما" است بنیادی بی عدالتی از انگلستان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب