Covid عفونت بسیار بالاتر از موارد گزارش شده در بخش هایی از ایالات متحده, مطالعه نشان می دهد

توسط: نیویورک تایمز | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 8:50:03 am عبور و مرور در غرب 34th Street در منهتن د

توسط NEWSATROPAT در 3 مرداد 1399
توسط: نیویورک تایمز | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 8:50:03 am
coronavirus, coronavirus latest updates, US coronavirus latest updates, new york coronavirus, US coronavirus cases, US covid pandemic عبور و مرور در غرب 34th Street در منهتن در روز شنبه. (نیویورک تایمز)

تعداد افراد آلوده به ویروس coronavirus در نقاط مختلف ایالات متحده در هر نقطه از دو تا 13 برابر بيشتر گزارش شده نرخ این مناطق با توجه به آمار منتشر شده در پنج شنبه توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

این یافته ها نشان می دهد که تعداد زیادی از مردم که آیا علائم و یا آیا به دنبال مراقبت های پزشکی ممکن است نگه داشته اند این ویروس در گردش در جوامع خود.

این مطالعه نشان می دهد که حتی در سخت ترین-آمار منطقه در مطالعه — شهر نیویورک که در آن نزدیک به یک در چهار نفر شده است در معرض ویروس هیچ جا در نزدیکی دستیابی به گله ایمنی سطح قرار گرفتن در معرض در که این ویروس را متوقف خواهد کرد در یک شهرستان خاص و یا منطقه است. کارشناسان بر این باورند 60 درصد از مردم در یک منطقه نیاز به معرض شده اند به coronavirus برای رسیدن به گله ایمنی.

این تحلیل مبتنی بر آنتی بادی آزمایش بزرگترین از نوع خود تا به امروز بررسی یک زیر مجموعه از شهرها و ایالات متحده بود که ماه گذشته منتشر شد.

"این داده ها همچنان به نشان می دهد که تعداد افرادی که آلوده شده با این ویروس است که باعث Covid-19 به مراتب بیش از تعداد موارد گزارش شده, گفت:" دکتر فیونا هاورز C. D. C. محقق که چراغ مطالعه. "بسیاری از این افراد به احتمال زیاد تا به حال هیچ نشانه و یا بیماری خفیف است و ممکن است تا به حال هیچ ایده که آنها آلوده شدند."

حدود 40 درصد از افراد آلوده به توسعه نیست, علائم, اما آنها هنوز هم ممکن است با تصویب این ویروس به دیگران. ایالات متحده در حال حاضر آزمون حدود 700000 نفر در روز است. جدید نتایج برجسته نیاز به مقدار بیشتر تست برای تشخیص عفونت سطوح و حاوی ویروسی گسترش در نقاط مختلف کشور است.

برای مثال در میسوری شيوع عفونت است 13 بار در این گزارش رای نشان می دهد که دولت از دست رفته بسیاری از افراد با این ویروس که ممکن است کمک به آن outsized شیوع.

دکتر هاورز تاکید کرد که حتی کسانی که خود را نمی دانند عفونت وضعیت باید از پوشیدن پارچه پوشش صورت عمل اجتماعی فاصله گرفتن و شستن دست های خود را اغلب.

این پژوهشگران تجزیه و تحلیل نمونه خون از افرادی که تا به حال روال تست های بالینی و یا در بیمارستان بستری شد برای تعیین اگر آنها تا به حال آنتی بادی به coronavirus — شواهدی از عفونت قبلی. آنها تا به حال منتشر شده آمار اولیه از شش شهرها و ایالات متحده در ماه ژوئن. مطالعه منتشر شده در JAMA Internal Medicine journal روز سه شنبه گسترش می یابد که تحقیقات از جمله چهار بیشتر مناطق. آنها همچنین ارسال داده ها از زمان بعد از دوره برای هشت نفر از کسانی که 10 سایت به C. D. C. وب سایت در روز سه شنبه.

نتایج نشان می دهد که در قریب به اتفاق عصری کشور coronavirus هنوز لمس تنها بخش کوچکی از جمعیت است. در ایالت یوتا برای مثال تنها بیش از یک درصد از مردم تا به حال شده است در معرض ویروس در اوایل ماه ژوئن است. نرخ 2.2 درصد برای مینیاپولیس-سنت پل به عنوان اولین هفته از ماه ژوئن 3.6 درصد برای فیلادلفیا شهری منطقه در ماه مه 30 و 1 درصد برای منطقه خلیج سان فرانسیسکو به عنوان از آوریل 30.

در برخی مناطق فاصله بین برآورد عفونت و موارد گزارش شده کاهش یافته است به عنوان تست ظرفیت و گزارش بهبود یافته است. شهر نیویورک به عنوان مثال نشان داد که 12 برابر تفاوت بین عفونت های واقعی و گزارش نرخ در اوایل ماه آوریل و 10 برابر تفاوت در اوایل ممکن است.

"این در حال آمدن است به عنوان یک شوک یا تعجب به اپیدیولوژی," کارل Bergstrom, یک متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه واشنگتن در سیاتل گفت: در یک ایمیل. "همه همراه ما انتظار می رود که تنها در حدود 10 درصد از موارد گزارش خواهد شد."

ردیابی شماره در طول زمان ميتواند به ویروس' گسترش و حدود یک منطقه ظرفیت برای مقابله با این بیماری همه گیر ،

"این واقعیت که آنها در حال مرتب کردن بر اساس از مارک آن را در طول زمان و به دنبال آن بیش از یک مدت زمان طولانی تر خواهد بود در واقع فوق العاده آموزنده," دکتر گفت: راشل Walensky یک محقق در دانشگاه هاروارد نوشت که سرمقاله همراه JAMA مقاله.

برای مثال در جنوب فلوریدا علامت به 2.9 درصد به عنوان از آوریل 24 از 1.9 درصد فقط دو هفته قبل. میسوری تعداد به سختی budged از 2.7 درصد به عنوان از آوریل 26 به 2.8 درصد در ماه مه 30. شماره برای هر دو منطقه به احتمال زیاد بسیار بالاتر در دور بعدی از تجزیه و تحلیل به دلیل افزایش عفونت در این مناطق پس از آن تاریخ.

شهر نیویورک نشان داد که بزرگترین جهش در نرخ آن از 6.9 درصد به عنوان از آوریل 1 به 23.3 درصد در مه 6, سازگار با آن شیوع.

این شهر را برآورد و از نزدیک مسابقات 22.7 درصد فراوانی یافت می شود توسط دولت بررسی, که آزمایش مراجعان در سوپر مارکت ها از مارس 19-28.

برخی از کارشناسان با انتقاد از دولت بررسی در این زمان به دلیل خرید مردم در طول این مستند بیشتر احتمال دارد به مادر و یا ممکن است بهبود از بیماری و احساس امنیت.

"این نتایج سازگار ارائه حمایت متقابل به دو روش متفاوت استفاده می شود" الی روزنبرگ متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه ایالتی نیویورک در آلبانی و نویسنده سرب از دولت مطالعه.

C. D. C. مطالعه همچنین دارای محدودیت های دکتر Walensky گفت: از آنجا که بسیاری از افرادی که جرأت را در طول مستندات برای آزمون بودند و یا در بیمارستان بستری شده اند که به شدت بیمار و ممکن است شده اند نماینده از جمعیت عمومی است.

هر منطقه نیز متنوع "در شرایط که در آن آنها خود به خود بیماری همه گیر منحنی و متنوع از نظر مقدار تست که آنها را" او گفت:.

این مطالعه همچنین نمی کند جمع آوری داده ها در نژاد و قومیت تشخیصی و نشانه های تاریخ و یا پیشگیری از رفتارهای روزنبرگ گفت. "رویکرد مورد استفاده در فروشگاه مواد غذایی مطالعه اجازه می دهد تا برای این داده ها مجموعه توسط جفت شدن نمونه, مجموعه, با, بررسی," او گفت:.

هنوز هم به گفته کارشناسان این یافته های با ارزش, با وجود محدودیت.

"این جمعیت ممکن است دقیقا نماینده از جمعیت به عنوان یک کل است اما امید است که آن را به اندازه کافی نزدیک است به ما اجازه می دهد به منظور جلب نتیجه گیری معنی دار" دکتر Bergstrom گفت.

مطالعات اخیر پیشنهاد کرده اند که سطح آنتی بادی به خصوص در افراد مبتلا خفیف یا بدون علائم ممکن است به سرعت کاهش است. اگر درست است نظر سنجی مانند C. D. C. s ممکن است منعکس کننده تنها افرادی که آلوده بودند در گذشته دو تا سه ماه روزنبرگ گفت: "پیچیده و تفسیر نتایج در طول زمان است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب