آفریقای جنوبی به رئیس جمهور خواستار 'نقطه عطف' در مقابله با نژاد پرستی

توسط: AP | Johanessburg | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 8:10:25 am Ramaphosa با ابراز "تاسف عمیق ترین"

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399
توسط: AP | Johanessburg | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 8:10:25 am
South African President Cyril Ramaphosa, Cyril Ramaphosa gupta brothers meeting affidavits public, Cyril Ramaphosa, gupta brothers, world news Ramaphosa با ابراز "تاسف عمیق ترین" در مرگ نزدیک به یک دوجین آفریقای جنوبی گفته در دست نیروهای امنیتی در این کشور COVID-19 مستند.(ایسنا/فایل)

آفریقای جنوبی رئیس جمهور روز جمعه با اشاره به "برهنه نژادپرستی در ایالات متحده آمریکا" و گفت که او قویا معتقد است که "این یک لحظه ما باید به عنوان یک نقطه عطف با توجه به مقابله با نژادپرستی در سراسر جهان".

رئیس جمهور سیریل Ramaphosa صحبت کرد به عنوان حاکم کنگره ملی آفریقا راه اندازی یک رویداد جمعه سیاه در پاسخ به "قتل فجیع" جورج فلوید و "نژادپرستی نهادینه" در ایالات متحده در خانه و "هر جا که آن را ميپرورد".

جزئیات| توضیح داد: جورج فلوید را امریکا در سیاه و سفید

Ramaphosa گفت: کرامت انسانی جهانی است و آرمان و احترام به آن است که "تنها تضمین هر کشور و رفاه".

وی با اشاره به آفریقای جنوبی پایدار نژادی و نابرابری یک ربع قرن پس از پایان نژادپرستانه سیستم آپارتاید و او با ابراز "تاسف عمیق ترین" در مرگ نزدیک به یک دوجین آفریقای جنوبی گفته در دست نیروهای امنیتی در این کشور COVID-19 مستند.

در حالی که او گفت: مرگ و میر "ندارد آشکار نژادی ابعاد قتل جورج فلوید آنها تکیه مشابه تحقیر برای ذاتی انسان ارزش قربانی" و باید محکوم شود "به شدت". موارد تحت بررسی است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن