Covid استراتژی خروج بستگی به گرفتن واکسن به تمام جهان

توسط: تابناک | منتشرشده: مارس 2, 2020 11:21:33 am ده ها تن از شرکت ها از جمله شرکت داروسازی جانسون و

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | منتشرشده: مارس 2, 2020 11:21:33 am
vaccine coronavirus, equitable distribution of coronavirus vaccines, Sanofi, Johnson & Johnson and Moderna Inc, vaccine research and development, vaccines in rich countries, vaccines in poor countries, coronavirus world news, coronavirus vaccines , coronavirus news, indian express news ده ها تن از شرکت ها از جمله شرکت داروسازی جانسون و جانسون و مدرن, Inc., در این مسابقه به آمده تا با یک واکسن همراه با محققان در موسسات اعم از دانشگاه آکسفورد به دانشگاه کوئینزلند در استرالیا. (عکس)

در آینده با یک واکسن برای توقف Covid-19 در یک ماده از ماه نیست و تنها چالش عظیم. بعد از آزمون: گرفتن میلیاردها دوز به هر گوشه ای از جهان در زمانی که کشورها به طور فزاینده ای در حال قرار دادن منافع خود ،

انواع ابزار تامین مالی مورد نظر هستند به خار تولید مقادیر زیادی از پتانسیل واکسن و اطمینان حاصل شود آنها در حال توزیع عادلانه. در یکی از ترتیب دهندگان موافق به ارائه عکس در قیمت مقرون به صرفه در ازای کمک های مالی تعهدات از سوی دولت و یا دیگر اهدا کنندگان.

بخوانید| یک کارشناس توضیح می دهد: "ما نیاز به دسترسی جهانی موافقت نامه های قبل از واکسن توسعه یافته است'

ریسک بسیار زیاد با کروناویروس مشمئز کننده بیش از 3 میلیون نفر حتی به عنوان میلیاردها پنهان کردن از پاتوژن های داخل خانه. بهداشت طرفداران نگران غنی تر از کشورهای انحصار در عرضه جهانی Covid-19 واکسن اگر شرکت های موفق یک سناریو که در طول سال 2009 آنفولانزای خوکی همه گیر. توزیع عکس به طور گسترده ای به آنها می گویند نیست فقط کار درست را انجام دهید. آن را نیز بسیار مهم در مهار گسترش سرایت.

"در بسیاری از آگاهی از پتانسیل بی عدالتی و نابرابری های پیش رو" گفت: Gavin Yamey مدیر دانشگاه مرکز سیاست تاثیر در بهداشت جهانی. "وجود دارد کمتر شده است آگاهی از این مهم مفهوم است که شما در واقع نیاز به تخصیص واکسن در راه است که باعث می شود بهداشت عمومی حس."

عدم دسترسی به داروهای حیاتی و واکسن است چندساله مسئله برای جهان ضعیف است. بیش از دو دهه پیش به قیمت بالا از HIV و مواد مخدر موجب اعتراض که میلیون ها نفر در آفریقا و مناطق دیگر است که آنها نمی توانیم درگذشت پیشرو بعدا به برنامه ها برای کمک به کسانی که در جمعیت.

توزیع عادلانه

با Covid-19 نگران است که کشورهای ثروتمند را قرار داده و منافع خود را پیش از اتحاد جهانی. رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان هفته گذشته به عضویت سازمان بهداشت جهانی در تماس به صورت عادلانه توزیع واکسن است.

"این پتانسیل را دارد که بسیار زشت" گفت: Michael Kinch یک واکسن متخصص و دانشیار معاونت در دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس. "وجود دارد رفتن به یک تاخیر بین زمانی که ما یک واکسن و زمانی که ما توانایی محافظت از 7 میلیارد نفر است."

جزئیات| توضیح داد: تا چه حد ما را از COVID-19 مخدر واکسن?

او گفت: "در حال راه رفتن آن را خاموش" از جمله ایجاد امکانات تولید در سراسر جهان است. ائتلاف برای اپیدمی آمادگی نوآوری, اسلو بر اساس گروه که بودجه تعدادی از تجربی coronavirus واکسن گفته است که هدف.

ائتلاف می بیند وعده در اصطلاح پیشرفته بازار تعهدات با توجه به اجرایی ریچارد Hatchett. در این نوع از برنامه, وعده بودجه ای به منظور تضمین قیمت واکسن هنگامی که آنها توسعه یافته اند. CEPI است صحبت کردن با دیگر سازمان ها از جمله بانک جهانی است که به کاوش در مورد چگونگی راه اندازی چنین توافق نامه, او گفت:.

"این ویروس می کند احترام به مرزها و کاهش آن در تمام طبقات جامعه و همه گروه های سنی" Hatchett گفت. "واقعا وجود دارد به نظر می رسد به سرعت در حال تحول اجماع در اطراف اهمیت ارائه یک واکسن جهانی برای همه کشورها به عنوان به سرعت به عنوان آن می تواند در دسترس است."

پیش خرید

Gavi, the Vaccine Alliance, یک گروه است که با این نسخهها کار برای جلوگیری از بیماری در کشورهای فقیر تاسیس مشابه تنظیم برای مقابله با ابولا در آفریقا است. غیر انتفاعی امضا پیش خرید تعهد با Merck & Co., ایجاد ذخایر از دوزهای مورد استفاده در جمهوری دموکراتیک کنگو. مرک در ابتدا مورد توافق برای ارائه 300,000 دوز از این واکسن در دسترس برای استفاده در گسترش بالینی یا به صورت اورژانس در حالی که توسعه ادامه داد.

در توافق با Gavi یک دهه پیش Pfizer Inc. و گلاکسو Plc کاهش قیمت خود را واکسن ذات الریه تا 90% در کشورهای در حال توسعه هر یک از ارتکاب به عرضه 30 میلیون دوز از یک سال بیش از یک دهه.

تولید و تهیه واکسن برای پاسخگویی به تقاضای جهانی است و انتظار می رود بی سابقه بسیج با توجه به جو Cerrell مدیر عامل جهانی سیاست و دفاع در بنیاد بیل و ملیندا گیتس. هزینه برای حفظ دوز مورد نیاز می تواند تا آنجا که $25 میلیارد و او برآورد شده است.

"زمان است نه در کنار ما," او گفت: توسط تلفن. "ما لازم نیست که یک سال یا بیشتر به این را بفهمند."

مالی بین المللی تسهیلات برای ایمن سازی آن را افزایش می دهد پول برای خرید و تحویل واکسن از طریق فروش اوراق قرضه است یکی دیگر از گزینه است که می تواند کار با Covid-19, Cerrell گفت. گروه بودجه برنامه از طریق Gavi.

این نوع از ابزار "مکانیسم نوآورانه برای مصرف طولانی مدت وعده و تبدیل آنها به جبهه لود نقدی" دوک Yamey گفت. "ما در حال رفتن به نیاز به مقدار زیادی از پول در حال حاضر."

واکسن نژاد

ده ها تن از شرکت ها از جمله شرکت داروسازی جانسون و جانسون و مدرن, Inc., در این مسابقه به آمده تا با یک واکسن همراه با محققان در موسسات اعم از دانشگاه آکسفورد به دانشگاه کوئینزلند در استرالیا.

یکی از بزرگترین شرکت ها در شکار لندن-بر اساس گلاکسو است صحبت کردن با دولت در موضوع عرضه با توجه به اجرایی اما Walmsley.

"ما فکر می کنم این نیاز به یک رویکرد جهانی," او گفت. "ما انتظار آن گفتگو به صورت موازی و جلوتر از داده ها نتیجه گیری و ما به دنبال به جلو به همکاری با دولت به عنوان بخشی از راه حل است."

در حالی که یک واکسن است که بخشی حیاتی از استراتژی خروج جهان فاقد یک سیستم جهانی برای مدیریت توزیع در یک بحران گفت: گیل اسمیت که منجر به یکی از کمپین یک گروه مدافع. در طول همه گیری آنفولانزای بیش از یک دهه پیش در کشورهای ثروتمند امن عمده ای از عرضه های قبل و بعد از آن حرکت به سعی کنید به اختصاص عکس به بقیه جهان او به خبرنگاران گفت: این هفته است.

این مهم یک واکسن است که "در دسترس عادلانه و مساوی در همه جا," او گفت:. "ما نمی تواند فکر می کنم از این همه گیر به عنوان چیزی که وجود دارد به سادگی در درون خود ما خواهد بود."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن