COVID-19 بازمانده خواستار: "به همه شما: به مبارزه ادامه خواهد داد'

توسط: AP | بلژیک | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 4:19:17 pm در این عکس گرفته شده در چهار شنبه, آ

توسط NEWSATROPAT در 12 اردیبهشت 1399
توسط: AP | بلژیک | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 4:19:17 pm
در این عکس گرفته شده در چهار شنبه, آوریل 29 سال 2020 دایان Wanten, 61, به شمار, به عنوان او به نظر می رسد از پنجره خانه پسرش در الکان بلژیک. (AP Photo/فرانسیسکو Seco)

در کمی اکسیژن در ریه ها او را هنوز هم می تواند روند دایان Wanten نمی خواهد به پایین در مبارزه با یک بیماری است که کشتن ده ها هزار نفر در یک هفته در سراسر جهان است. بیش از حد بود و هنوز هم در حال انتظار برای او.

آن را نگه داشته عطف در سر من: من نیاز به زنده ماندن این. من هنوز هم می خواهید به بازگشت به خانه, او گفت: به یاد روزهای تاریک در بلژیک بخش مراقبت ويژه چند هفته بازگشت.

قبل از من خورد به شب من به صورت خودکار بیدار ماند کمی طولانی تر را به مطمئن شوید که من هنوز زنده بود. و من امیدوار بودم که با من لطفا از خواب بیدار در صبح است.

گیر claustrophobic سپر است که تحت پوشش تمام سر او را گاهی اوقات بیدار شدن از یک خواب در نیم وحشت بدانم که آیا او تا به حال سمت چپ به اندازه کافی قرص در جعبه برای شوهرش به خانه که زده با بیماری پارکینسون و زود زوال عقل است.

او در نهایت ضرب و شتم COVID-19 پس از سه هفته بستری شدن در بیمارستان از جمله 16 روز در ICU. او شده است به پیوست با شوهر, فرانچسکو و دوره نقاهت خود را در خانه.

وجود ندارد و در آغوش هنوز پس از 61 سال Wanten تا حد زیادی قرنطینه در اتاق خود و نگه داشتن در طول بازو از شوهرش است که نمی توان کاملا درک آنچه اتفاق می افتد.

تماس با چشم به تنهایی هر چند به ارزش آن است.

در یک صدای گوش خراش و هنوز در تلاش برای نفس کشیدن 100 درصد به طور معمول Wanten یکی مطیع درس برای تمام کسانی که به دنبال بازگشت از این بیماری ناتوان کننده است که در حال حاضر به کشته شدن حداقل 200 ، 000 نفر در سراسر جهان آلوده به میلیون ها نفر از دیگران.

به همه شما: به مبارزه ادامه خواهد داد. آن را به ارزش آن, او گفت:. ?در اوایل آن دشوار است. اما زمانی که من در نتیجه من همه گفتن: برو برای آن.

برای تقریبا تمام کسانی که در مبارزه با او مبارزه در سراسر جهان وجود دارد, خانواده در انتظار دوستان منتظر عزیزان انتظار.

قبل از coronavirus قرار داده و او را به مرگ نزدیک درب Wanten در حال حاضر می دانستم که زندگی چقدر سخت می تواند باشد.

او تا به حال به فروش می رسد کفش, تمیز, دفاتر ازدواج یک جوان ذغال سنگ خیش که پدرش تا به حال پایین آمدن از ایتالیا La Spezia منطقه در بزرگ اروپا پس از جنگ مهاجرت جنبش است.

معدن تعطیلی در شرق بلژیک شد به اندازه کافی دشوار است اما شوهرش توسعه بیماری پارکینسون در سن 38 و بیش از یک سال پیش در اوایل زوال عقل است.

او خودش مبارزه از طریق سرطان پنج سال پیش.

او رفت و از طریق بسیاری گفت: او پسر Frederico Taramaschi.

هنوز coronavirus گرفتار او بی خبر است. او در حال حاضر braved تب و سرفه با درد دارو و شربت هنگامی که آن را همه به طور ناگهانی آمد و یک هفته بعد.

Limburg استان است و کانون coronavirus در بلژیک و حق با او بود با صدا غذا خوردن در وسط.

او رفت و برای یک معاینه در مارس 3, و این زمان او به Jessa بیمارستان در شهرستان اسلت, ?من نمی تواند بگوید که دکتر هر چیز به دلیل من نمی توانستم نفس بکشم.

دکتر فقط به حال یک انتخاب, او گفت:. ?مستقیما به بخش اورژانس.

استرس در Jessa یکی از بلژیک اصلی بیمارستان ها در حدود 80 کیلومتر (50 مایل) در شرق بروکسل شدید بود.

ظرف 24 ساعت موارد را شلیک کنید تا از 257 به 343 مورد Limburg در استان است.

خیره شدن با دارو و ترس از مرگ در طول چند روز اول افکار را رانش اغلب به شوهرش.

من نمی دانستم تمام چیزهایی که اتفاق می افتد اما آن را از طریق ضربه سر من: چگونه او می شود ؟

او همیشه می گفت: "روز شما دیگر وجود دارد, من می خواهم به رفته بیش از حد است.' به خودم گفتم: "من رو به جلو و از طریق چون من واقعا نمی خواهید هر دو از ما به مرگ است.'

در آن زمان فردریکو و همسرش, Tania شد و در حال حاضر مراقبت از شوهرش یک گسترش طبیعی از یک خانواده پیوند.

ترس وجود دارد فرانچسکو آن را بیش از حد, اما, Frederico گفت:?من فکر نمی کنم دو بار. پدر و مادر من همیشه گرفته شده فوق العاده خوب مراقبت از من.

بر خلاف خانواده از 200 ، 000 به علاوه قربانیان این یکی می تواند شادی. اما راه بازگشت هنوز هم طولانی است. ترک ICU برای یک اتاق به طور منظم پیروزی بود اما پس از آن فیزیوتراپی تا به حال برای شروع.

من سرگیجه نمی تواند پیدا کردن تعادل من و نفس من بود محو? او گفت:. در ابتدا فقط ایستاده بود و تلاش اثبات چه این ویروس انجام داده بود به ریه ها.

عبارت بودند مبهوت با gasps. کادر پزشکی می دانیم که چالش های بسیار خوب است.

آنها نیاز به یک چند ماه توانبخشی زیرا آنها بسیار ضعیف است. عضلات خود را از بین رفته اند. و که بیش از بیماری های دیگر? دکتر گفت: Luc Jamaer از Jessa بیمارستان.

به آرامی به او قدرت و vim آمد و هفته گذشته او اجازه داده شد به مرحله از صندلی چرخدار و به ماشین پسر خود را برای بهبود بیشتر و فیزیوتراپی در خانه او بود.

در آن زمان حتی در نگاه به آینده و آنچه که این ویروس به او آموخت.

نسل های متفاوت است. من یاد گرفتم که من باید به مراقبت از همه چیز بهتر است. دارو را همیشه قرار داده شده در دو جعبه. اگر آنها می شده اند به پایان رسید او گفت: صدای او فرار کردن. در حال حاضر من می دانم که من را به نوشتن آن همه.

برای Frederico آخرین خانواده بدبختی تقویت اعتقاد خود را در carpe diem. شما را بیشتر از هر روز که می داند فردا چه به ارمغان می آورد.

Wanten را تصاحب خواهد کرد او روز به زودی به اندازه کافی بیش از حد. روز او را مجاز به لمس و او را در آغوش عزیزترین دوباره خواهد بود در آستانه بلژیک روز مادر.

آن خواهد بود که بزرگترین روز مادر که من همیشه یا که من را تا کنون داشته است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن