Covid-19: مسکن ایبوپروفن آزمایش به عنوان درمان بالقوه در لندن

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 3 ژوئن 2020 4:39:33 pm محاکمه به نام آزاد راه اندازی

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 3 ژوئن 2020 4:39:33 pm
covid-19 treatment, Painkiller Ibuprofen, london, coronavirus outbreak, united kingdom, covid-19 vaccine, world news, indian express محاکمه به نام آزاد راه اندازی شده بود پس از مطالعات انجام شده بر روی حیوانات نشان می دهد که دارو می تواند در درمان سندرم زجر تنفسی حاد — یکی از عوارض مرتبط با COVID-19. (بازنمودی)

یک تیم از محققان از لندن گای و سنت توماس " در بیمارستان و کالج کینگ در حال اجرا هستند را محاکمه کنید که آیا داروی مسکن و ضد التهاب داروی ایبوپروفن می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای درمان COVID-19 بیماران بی بی سی گزارش داد. به عنوان جهان در تلاش برای جلوگیری از تاثیر جهانی همه گیر دانشمندان امیدوارند که کم هزینه درمان را کاهش می دهد بار در بيمارستان نگه داشتن بیماران خاموش هواکش.

محاکمه به نام آزاد راه اندازی شده بود پس از مطالعات انجام شده بر روی حیوانات نشان می دهد که دارو می تواند در درمان سندرم زجر تنفسی حاد — یکی از عوارض مرتبط با COVID-19.

نیمی از 230 بيمار شرکت کننده در آزمون داده شد فرمولاسیون ویژه ایبوپروفن — متمایز از بیش از ضد مواد مخدر موجود در اکثر داروخانه ها با توجه به گزارش بی بی سی. نیم دیگر را دریافت استاندارد مراقبت که شامل به طور مداوم داده شده اکسیژن است.

استاد Mitul مهتا یکی از اعضای تیم تحقیقاتی تاکید کرد که محاکمه شد برای بستری بیماران و نه برای موارد خفیف. شرکت کنندگان گرفته شد از میان کسانی که به بیمارستان منتقل شد اما نیاز به مراقبت های ویژه با توجه به بی بی سی.

در شروع این بیماری همه گیر در انگلستان کارشناسان بهداشت و درمان را مطرح کرده و از نگرانی اینکه آیا ضد التهابی استفاده می شود باید توسط مردم نشان علائم خفیف. پس از این انگلستان خدمات بهداشت ملی (NHS) در مارس انصراف مشورتی آنها صادر کرده است در وب سایت خود برای استفاده از ایبوپروفن توسط افراد مبتلا به موارد خفیف COVID-19.

با بیش از 279,392 Covid-19 موارد و 39,452 ثبت شده مرگ و میر در انگلستان یکی از بدترین ضربه کشورها در جهان است. مستند محدودیت های اعمال شده توسط نخست وزیر بوریس جانسون در ماه مارس در حال حاضر به تدریج در حال آرام است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب