COVID-19: NYC subway سیستم به توقف خدمات هر شب برای ضد عفونی

توسط: PTI | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 2:01:38 pm عظیم تمیز کردن انجام است بی سابقه

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 2:01:38 pm
COVID-19: NYC subway system to halt service every night for disinfection عظیم تمیز کردن انجام است بی سابقه در نیویورک مترو سیستم که کشتی روزانه میلیون ها نفر از سواران در سراسر این شهر پنج بخش نیویورک و حومه رفتن تا آنجا که کانکتیکات است. (AP Photo/ست Wenig)

در یک اقدام بی سابقه تمیز کردن تلاش های انجام شده برای کنترل گسترش مرگبار coronavirus شهر نیویورک را تعطیل خود را 24 ساعته سیستم حمل و نقل — بزرگترین در ایالات متحده — از 1 صبح تا 5 هستم روزانه برای ضد عفونی کردن مترو و شبکه رفت و آمد قطار و اتوبوس.

نیویورک کانون coronavirus همه گیر در ایالات متحده است که به تدریج شروع به دیدن کاهش در تعداد روزانه hospitalisations ICU پذیرش و مرگ و میر. دولت بیش از 300,000 تایید ویروس موارد و بیش از 23,600 مردم فوت کرده اند آیا تا کنون.

"این است برای رفتن به یکی از تهاجمی ترین, خلاق, چالش تعهدات که MTA (حمل و نقل متروپولیتن) انجام داده است" فرماندار نیویورک اندرو کومو گفت: در روزانه خود را در کنفرانس مطبوعاتی روز پنج شنبه.

"این رفتن به نیاز به MTA, دولت, شهرستان, NYPD به همه با هم کار کنند. آن است که آسان نیست برای متوقف کردن قطار خدمات. شما باید به ایستگاه شما باید مطمئن شوید که مردم نمی رفتن و سپس شما باید به شکل از چگونه برای تمیز کردن تمام این قطار و این همه ایستگاه های" او گفت:.

کومو و شهردار, بیل د Blasio گفت: MTA را ضد عفونی شهر نیویورک در سیستم حمل و نقل از جمله مترو شمال و لانگ آیلند راه آهن روزانه به عنوان دولت و شهر همچنان به مبارزه با COVID-19 بیماری همه گیر.

با ridership در یکی از شلوغ ترین سیستم های حمل و نقل در جهان در حال حاضر پایین 92 درصد کومو گفت: 1 صبح تا 5 صبح اسلات خواهد بود آهسته "ساعت" و باید کمترین ridership.

عظیم تمیز کردن انجام است بی سابقه در نیویورک مترو سیستم که کشتی روزانه میلیون ها نفر از سواران در سراسر این شهر پنج بخش نیویورک و حومه رفتن تا آنجا که کانکتیکات است.

"کل سیستم حمل و نقل عمومی در downstate نیویورک خواهد بود ضد عفونی هر 24 ساعت. این یک مشترک MTA, دولت, شهرستان, مشارکت. ما انجام بسیاری از چیزهایی که در اینجا که ما هرگز قبل از انجام داده اند...اما این است که به عنوان بلند پروازانه به عنوان هر چیزی که ما تا کنون انجام شده است. آن را برای رفتن به نیاز به مقدار زیادی از خدمات فوق العاده و تلاش از چند سازمان همه کار با هم" کومو گفت.

کومو گفت: در حال حاضر وجود دارد نیاز بیشتری نسبت به ضد عفونی کردن مترو و اتوبوس و ایستگاه های.

"از آنجا که شما در وسط یک بیماری همه گیر در این محل تراکم و شما هزاران و هزاران نفر از مردم رفتن را از طریق این ایستگاه های مترو این گردان و این اتوبوس و قطار و...در همان زمان شما را بیشتر افراد بی خانمان که در حال حاضر در کمتر قطار و شما باید کمتر مردم برای کمک رسانی به افراد بی خانمان," او گفت:.

MTA شمال امریکا است بزرگترین شبکه حمل و نقل در خدمت جمعیت 15.3 میلیون نفر در 5,000-منطقه مایل مربع فانینگ در خارج از شهر نیویورک از طریق جزیره جنوب شرقی ایالت نیویورک و کنتیکت.

در سال 2018 به MTA سالانه ridership شد 2.65 میلیارد دلار و به طور متوسط هفته ridership بود 8.6 میلیون نفر است. سیستم مترو بود تمیز هر 72 ساعت اما دولت در حال حاضر تمیز کردن قطار روزانه به آن پدید آمده است که تعداد زیادی از افراد بی خانمان به دنبال سرپناه در قطار و دیده می شد کمپینگ در مترو اتومبیل خود را کرایه.

این نگرانی در مورد ایمنی و سلامت به عنوان MTA کارگران و اپراتورهای قطار گفت: آنها باید برای ادامه کار در چنین شرایطی وخیم. شهردار de Blasio گفت: بلند پروازانه تمیز کردن خواهد شد "ما سیستم مترو پاک تر از آن است که احتمالا تا به حال شده است تاریخ خود را صادقانه و آدرس این بحران در یک راه کاملا جدید".

در اوایل این هفته کومو با اشاره به یک صفحه تصویر در نیویورک دیلی نیوز از ماشین مترو پر از افراد بی خانمان و وسایل خود گفته بود که آن را "نفرت انگیز چیزی است که اتفاق می افتد در آن اتومبیل های مترو. این بی احترامی به کارگران ضروری که نیاز به سوار شدن به مترو سیستم."

او گفت: کارگران ضروری سزاوار بهتر و سیستم حمل و نقل عمومی باید تمیز که در آن قطار ضد عفونی هستند.

"شما افراد بی خانمان در قطار, آن را حتی امن برای افراد بی خانمان در قطار. هیچ ماسک صورت شما باید کل این شیوع ما در مورد افراد بی خانمان بنابراین ما به آنها اجازه اقامت در قطار بدون حفاظت در این بیماری همه گیر از COVID virus هیچ. ما باید برای انجام بهتر از آن ما خواهد شد" کومو گفته بود.

مایکل فیشر رئیس جمهور از پارک مرکزی انجمن مدنی به نمایندگی از بیش از 10 ، 000 ساکنان گفت: به منظور تضمین مترو باقی می ماند امن برای دوچرخه سواران "هیچ بی خانمان ها باید مجاز به استفاده از قطار به عنوان پناهگاه "به خصوص در طول یک بیماری همه گیر."

این COVID-19 نمودار در نیویورک است که به تدریج در تراز وسط قرار دارد. کومو گفت: 306 بیشتر مردم در اثر این ویروس در نیویورک از 330 گزارش روز چهارشنبه بالاترین یک روز تلفات گزارش شده از مارس 30.

تعدادی از بیماران مبتلا به تازگی بستری شده در بیمارستان ها نیز کاهش یافته و پس از اندکی افزایش پیدا کردند در روز چهارشنبه.

تعداد COVID19 بیماران در بیمارستان ها کاهش یافته و برای 17th مستقیم روز است و در حال حاضر زیر 12,000 پایین نزدیک به 40 درصد از وسط ماه که نزدیک 19,000 ویروس بيماران بستری.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب