COVID-19: 'هیچ یک از ما امن است تا همه": سازمان ملل متحد شد; سازمان ملل تعهد تومان 8 میلیارد دلار برای تحقیقات پزشکی

توسط: PTI | سازمان ملل متحد | منتشر شده در تاریخ: مارس 5, 2020 1:25:22 pm حدود 7.4 میلیارد یورو متعه

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | سازمان ملل متحد | منتشر شده در تاریخ: مارس 5, 2020 1:25:22 pm
COVID-19: 'None of us is safe until all': UN chief; Nations pledge USD 8 bn for medicine research حدود 7.4 میلیارد یورو متعهد شد برای تحقیق و توسعه برای واکسن تشخیص و درمان.

دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: غلبه بر بیماری همه گیر کوروناویروس نیاز به عظیم ترین بهداشت عمومی تلاش در تاریخ از آن است که یک جهان به هم پیوسته که در آن "هیچ یک از ما امن است تا همه ما امن هستند".

سخنان خود آمد و به عنوان رهبران جهان در روز دوشنبه متعهد 7.4 میلیارد یورو (حدود 8.2 میلیارد دلار) برای حمایت از تحقیق و توسعه دارو برای مبارزه با COVID-19 که تا کنون به کشته شدن بیش از 2.5 لاخ مردم و آلوده بیش از 3.6 میلیون نفر در سطح جهان است.

رهبران از 40 کشور گرد هم آمدند تا حمایت قانون Accelerator طریق COVID-19 واکنش جهانی بین المللی حمایت رویداد توسط کمیسیون اروپا.

حدود 7.4 میلیارد یورو متعهد شد برای تحقیق و توسعه برای واکسن تشخیص و درمان. اشاره به این حادثه تلخ اشاره به ماه گذشته راه اندازی عطفی در تلاش آغاز شده توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) و طیف وسیعی از کشورهای پیشرو برای سرعت بخشیدن به دستیابی به موفقیت های علمی مورد نیاز برای دریافت coronavirus تحت کنترل شناخته شده به عنوان قانون Accelerator.

او با استقبال از مشارکت و راه اندازی از عمل Accelerator — جهانی نقطه عطفی همکاری برای سرعت بخشیدن به توسعه و تولید و دسترسی عادلانه به جدید COVID-19 تشخیص درمان و واکسن.

سازمان ملل متحد نیروهای مسلح گفت: این ابزار جدید می تواند کمک به جهان به طور کامل کنترل این بیماری همه گیر و درمان باید به عنوان جهانی کالاهای عمومی در دسترس و مقرون به صرفه برای همه است.

"جامع هماهنگ بهداشت عمومی اقدامات حیاتی هستند به سرعت انتقال و به صرفه جویی در زندگی می کند. اما حتی کشورهایی که گرفته اند از جمله مراحل باقی می ماند در معرض خطر است. و این ویروس هنوز هم به احتمال زیاد برای حمله به بسیاری از کشورها که حداقل قادر به کنار آمدن. در یک جهان به هم پیوسته هیچ یک از ما امن است تا همه ما امن هستند," او گفت:.

پرداختن به اتحادیه اروپا حمایت کنفرانس در بروکسل اشاره به این حادثه تلخ گفت که "عظیم ترین بهداشت عمومی تلاش در تاریخ" است که نیاز به غلبه بر COVID-19 بیماری همه گیر.

این COVID-19 است "به هر گوشه ای از جهان آلوده کردن بیش از سه میلیون نفر و این ادعا بیش از 220,000 زندگی" اشاره به این حادثه تلخ گفت: در نظر است که در آمد زیر یک هشدار در روزهای اخیر در مورد عدم کافی همبستگی با کشورهای در حال توسعه — هر دو در تجهیز آنها برای پاسخ به COVID-19 همه گیر که خطرات گسترش مانند آتش سوزی و به آدرس آن چشمگیر اقتصادی و اجتماعی.

"ما باید یک چشم انداز مشترک. اجازه دهید ما در حال حاضر قرار دادن مردم در همه جا" سازمان ملل ارشد اضافه شده است. جدا از کمیسیون اروپا سازماندهی شده است که رویداد روز دوشنبه به نمایندگی از اتحادیه اروپا و کشورهای درگیر در کلی تلاش آفریقای جنوبی و رواندا مالزی, عربستان سعودی, فنلاند و کاستاریکا. نه از دو اقتصاد آمریکا و یا چین که تا کنون پیوست قانون Accelerator درایو.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب