COVID-19 در برزیل از زندان های همه گیر و یا یک necropolitical پروژه ؟

بیشتر قابل اعتماد تصویر نشان می دهد که تعداد مرگ و میر در زندانهای برزیل در این سال افزایش 50 ٪ در مقایسه با س

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399

بیشتر قابل اعتماد تصویر نشان می دهد که تعداد مرگ و میر در زندانهای برزیل در این سال افزایش 50 ٪ در مقایسه با سال 2019. اطلاعات موجود بر coronavirus در زندان نشان دهنده یک سناریوی از underreporting و کمبود اطلاعات است.

علاوه بر ساختار فیزیکی زندانها تسریع گسترش ویروس: این بسته و تهویه ضعیف فضاهای. در حالی که در شرایط عادی یک فرد گسترش این ویروس به سه نفر دیگر در زندانهای آن است که تخمین زده است که یکی تایید عفونت می رسد ده دیگران است.

به عنوان Bruno Shimizu, یک, برزیلی, عمومی, مدافع, اشاره کرد, "مدیریت بیماری همه گیر در زندان های سازگار با necropolitical پروژه ای است که اجازه می دهد تا مردم به مرگ در حالی که عدم تولید داده ها و نادیده گرفتن underreporting به نسل کشی کمتر مشهود است". این سیاست های عمومی ارائه شده توسط دولت تا کنون بوده است ناکارآمد در حفاظت از جمعیت زندان یک غفلت است که ثابت شده است کشنده باشد.

اگر چه بازدیدکننده داشته است ممنوع شده است در طول بیماری های همه گیر مردم همچنان در بازداشت آورد و این ویروس به زندان. با توجه به کمبود فضا وزارت دادگستری پیشنهاد شده است که زندانیان با COVID-19 بود جدا از دیگران در بالا اشغال سلول های پرده و یا خطوط در زمین اقدامات است که هیچ پزشکی پشتیبان گیری و یا اثبات اثربخشی در مهار سرایت.

با توجه به جدی بودن مشکل برزیل شورای ملی عدالت توصیه می شود که قضات آزادی زندانیان در گروههای در معرض خطر شدید COVID-19. این شهرستان از سائو پائولو را 35,000 زندانیانی که واجد معیارهای آزادی تنها 700 تا به حال درخواست خود را پذیرفته توسط قاضی با توجه به دفتر مدافع عمومی.

در حالی که قضات باید از این قدرت برای آزادی زندانیان Bolsonaro در زمان شخصی ایستادگی در برابر آزادی آنها و خودداری از دنبال بیشتر اقدامات موثر برای اطمینان از حفاظت از این گروه است. در اواخر ماه مارس Bolsonaro اظهار داشت: زندانیان نباید منتشر شد مبنی بر آنها "امن" در داخل. پوچ است این بیانیه ممکن است صدای آن است که سازگار با تعدادی از Bolsonaro را از موقعیت های قبلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن