COVID-19 جهانی, به روز رسانی, مه 4: اسپانیا کمترین بازدید روزانه مرگ و میر در هفته; ژاپن گسترش وضعیت اضطراری

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 4 مه سال 2020 8:52:16 am پیاده پوشیدن تجهیزات حف

توسط NEWSATROPAT در 27 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 4 مه سال 2020 8:52:16 am
coronavirus, coronavirus news, corona news, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus country wise cases, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases پیاده پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی به عنوان آنها راه رفتن در امتداد خیابان اصلی. (AP Photo/فرانک فرانکلین دوم)

Coronavirus آخرین به روز رسانی: تعدادی از عفونت های مرتبط با رمان coronavirus (COVID-19) عبور سه میلیون (3,505,761 موارد) در سراسر جهان و تلفات در ایستاده بود 2,47,431. بیشترین تعداد عفونت گزارش شده توسط ما با 1,157,945 موارد پس از اسپانیا (2,17,466) ایتالیا (2,10,717) انگلستان (1,87,842) و فرانسه (1,68,925) با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز.

در همین حال ایالات متحده دارای بالاترین تعداد مرگ و میر با تلفات در 67,682 و به دنبال آن ایتالیا (28,884) انگلستان (28,446) اسپانیا (25,264) و فرانسه (24,864). از سوی دیگر بیش از یک میلیون نفر در حال حاضر بهبود از ویروس کشنده در سطح جهان است.

کارشناسان بهداشت هشدار داده اند از پتانسیل موج دوم از عفونت مگر اینکه آزمایش به طور چشمگیری گسترش یافته است هنگامی که مستندات آرام هستند.

در اینجا برخی از تحولات جهانی:

بنگلادش گسترش در سراسر کشور مستند تا مارس 16

زنان با کار در یک کارخانه پوشاک به عنوان کارخانه بازگشایی پس از دولت کاسته محدودیت نگرانی بیش از coronavirus بیماری (Covid-19) شیوع در داکا, بنگلادش, مه 3 سال 2020 است. (رویترز)

بنگلادش روز دوشنبه تمدید مستند در سراسر کشور تا مارس 16 شامل Covid-19 به عنوان تعدادی از موارد عبور 10,000-علامت گذاری در کشور است.دولت در ابتدا اعلام کرد یک ژنرال تعطیلات در 26 مارس به مدت 10 روز. بعد از آن بود که به تدریج توسعه یافته تا مارس 25 به عنوان کشور نگه داشته و شاهد افزایش در تعداد موارد و مرگ و میر. بعدها توسعه یافته ممکن است تا 5.

تعداد coronavirus موارد در بنگلادش در حال حاضر رسیده 10,143 پس از 688 موارد جدید تشخیص داده شد در 24 ساعت گذشته. تا کنون 182 مردم از دست داده اند و زندگی خود را به دلیل بیماری از خبرگزاری PTI گزارش شده است.

بیش از 500 پزشکان, 40 روزنامه نگاران آلوده با COVID-19 در پاکستان

بیش از 500 کارکنان پزشکی و 40 روزنامه نگاران در پاکستان آلوده شده توسط رمان coronavirus تا کنون با توجه به گزارش دولت در روز دوشنبه. با توجه به داده های رسمی, "503 پزشکان از جمله 250 پزشکان و 110 پرستاران در تماس با این ویروس کشنده در حالی که درمان COVID-19 بيمار در بيمارستان. بسیاری از آلوده پزشکان متعلق به استان پنجاب پاکستان است."

آن گفت: پنج پزشکان در میان 13 پزشکان که از زندگی خود به این ویروس. Dr Furqanul الحق سوم در کراچی که قربانی این بیماری در روز یکشنبه. Dr الحق گفته درگذشت به دلیل عدم دسترسی به دستگاه تنفس مصنوعی. دولت اعلام کرده است که راه اندازی رسیدگی به این موضوع است.

پزشکان در سراسر کشور شکایت شده است برای هفته ها است که آنها در حال ارائه با تجهیزات حفاظت فردی آنها را آسیب پذیر به ویروس.

ژاپن آبه گسترش وضعیت اضطراری به مه 31

نخست وزیر ژاپن شینزو آبه گفت: "او تصمیم به گسترش ملی این کشور وضعیت اضطراری-مه 31. آبه در نظر بگیرند لغو وضعیت اضطراری بدون انتظار برای آن مه 31 انقضا اگر کارشناسان تصمیم می گیرید که ممکن است بر اساس تجزیه و تحلیل دقیق از منطقه ای عفونت روند, او گفت: در آغاز نشست دولت coronavirus نیروی کار.

اسپانیا کمترین بازدید روزانه مرگ و میر در 6 هفته

برای دومین روز متوالی, اسپانیایی مقامات بهداشتی گزارش 164 جدید تایید مرگ از coronavirus کمترین روزانه مرگ و میر در شش هفته به کل از 25,428.

مسافران با پوشیدن ماسک صورت برای محافظت در برابر coronavirus در پلت فرم از اتچا ایستگاه قطار در مادرید, اسپانیا, اسپانیا, روز شنبه, آوریل 4 سال 2020 است. (AP)

ارقام آمد و به عنوان یک فرصت برای کشور است که حدود هفت هفته تحت سخت مستند که روز دوشنبه وارد اولین مرحله از آن 4-فاز مستند عقبگرد رود به طول بیش از نزدیک به دو ماه.

مردم جرأت را برای اولین بار برای کوتاهی مو, خرید عینک و یا مواد غذایی را-outs فعالیت های مجاز در وضعیت موجود از قبل قرار ملاقات.

بالا چینی رسمی بهداشت با هشدار نسبت به COVID-19 دوباره بجای اول برگشتن

چین هنوز هم در مواجهه با خطر ارتجاعی در COVID-19 موارد به عنوان 10 استان در سطح مناطق باید گزارش جدید محلی منتقل coronavirus موارد بیش از دو هفته گذشته یک مقام بهداشتی روز دوشنبه هشدار داد. ملی کمیسیون بهداشت (NHC) گفت که سه جدید تایید COVID-19 موارد گزارش شده در روز یکشنبه.

هر سه نفر چینی ورود از خارج از کشور. همچنین 13 جدید بدون علامت موارد از جمله دو آنهایی که وارد شده بودند گزارش شده است. یکشنبه, 962 موارد بدون علامت از جمله 98 از خارج از کشور بودند و هنوز هم تحت آزمایشات پزشکی قرار NHC گفت. بدون علامت موارد مراجعه به افرادی که مورد آزمایش قرار COVID-19 مثبت اما توسعه هیچ علائمی مانند تب و سرفه یا گلو درد.

در عکس | بازگشت در کسب و کار: مغازه ها و رستوران ها و سواحل در برخی از کشورها

اما آنها در برخواهد داشت خطر گسترش این بیماری به دیگران. NHC سخنگوی Mi فنگ گفت که از 10 استان در سطح مناطق باید گزارش جدید محلی منتقل موارد و یا موارد بدون علامت بیش از 14 روز گذشته است که برجسته شده است که خطرات ناشی از تجدید حیات و حتی گسترش این اپیدمی هنوز وجود داشته باشد, دولت در اجرای, Xinhua news agency گزارش.

coronavirus, coronavirus news, corona news, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus country wise cases, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases مردم منتظر یک توزیع ماسک و مواد غذایی در نیویورک پس از یک دولت جدید حکم صادر شد نیاز ساکنان به سایش پوشش صورت در عمومی با توجه به COVID-19 coronavirus (AP Photo/Bebeto ماتیوز)

یونان به تدریج آسانسور 42-day مستند

یونان آغاز شده است به تدریج بلند کردن آن اقدامات محدود کننده پس از 42 روز و مستند برای متوقف کردن گسترش coronavirus. همانطور که از صبح روز دوشنبه یونانیان و دیگر محدود به همین دلیل آنها می توانند خانه های خود را ترک و نیازی به ارسال SMS و یا حمل یک خود نوشته شده است اجازه توجیه بودن در خارج از منزل.

اولین کسب و کار نیز باز به عنوان بخشی از آنچه که مقامات گفته اند خواهد بود مبهوت دوباره باز از اقتصاد است. سالن مو آرایشگر مغازه ها و فروشگاه های فروش کتاب و لوازم ورزشی ثابت و موارد دیگر می تواند در حال حاضر باز البته با سخت بهداشت و اجتماعی فاصله اقدامات در محل. ماسک در حال حاضر اجباری برای کارکنان و مسافران در حمل و نقل عمومی کارکنان در مغازه های فروش مواد غذایی تازه و در مکان های مختلف دیگر با متخلف رو جریمه.

coronavirus, spain coronavirus, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus country wise cases, coronavirus countyr wise cases update, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus toda update, coronavirus total cases پزشکی کارگران در لباس محافظ فشار یک بیمار بر روی برانکارد و در مقابل Policlinico Tor Vergata که در آن بیماران مبتلا به بیماری کروناویروس (COVID-19) میزبانی می شوند در رم ایتالیا. (ایسنا/Remo Casilli)

مقامات به شدت توصیه ماسک-پوشیدن در تمام محیط داخلی فضاهای عمومی. دانش آموزان مدرسه در آخر دبيرستان در حال بازگشت به کلاس از هفته آینده و به دنبال آن بعد از آن در ماه توسط کسانی که در بقیه راهنمایی و دبیرستان نمرات.

به عنوان مستندات سهولت برخی از کشورها گزارش جدید عفونت قله

در حالی که میلیون ها نفر از مردم در زمان استفاده از کاهش coronavirus مستندات برای لذت بردن از بهار آب و هوای برخی از جهان پرجمعیت ترین کشورهای گزارش نگران کننده قله های جدید در عفونت جمعه از جمله هند که دیدم بزرگترین واحد-روز پرش نشده است. دوم در جمعیت تنها به چین و هند گزارش شده بیش از 2600 عفونت های جدید.

در روسیه جدید, موارد بیش از 10 ، 000 برای اولین بار. تایید مرگ و میر در انگلیس صعود نزدیک است که از ایتالیا و مرکز اروپا شیوع حتی اگر انگلستان جمعیت جوانتر از ایتالیا و انگلیس بود و زمان بیشتری برای آماده سازی قبل از همه گیر رسید. ایالات متحده همچنان برای دیدن ده ها هزار نفر از عفونت های جدید هر روز با بیش از 1,400 جدید مرگ و میر گزارش روز شنبه.

coronavirus, coronavirus news, corona news, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus country wise cases, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases پلیس دستور جمعیت به عنوان صدها نفر از عزاداران جمع آوری در بروکلین شهر نیویورک. (تاد Maisel از طریق AP)

نیوزیلند گزارش جدید کروناویروس موارد برای اولین بار از اواسط ماه مارس

نیوزیلند ثبت کرده است و هیچ مورد جدید از coronavirus برای اولین بار پس از آوریل 16, وزارت بهداشت و درمان گفت: در یک کنفرانس خبری در روز دوشنبه. وجود دارد هیچ ویروس های اضافی مربوط به مرگ و میر و تلفات باقی مانده در 20 مدیر کل سلامت اشلی بلومفیلد گفت. تعداد موارد تایید شده در کشور است 1,137, او گفت:.

چین گزارش 3 جدید کروناویروس موارد وارداتی

coronavirus, coronavirus news, corona news, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus country wise cases, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases یک کودک با پوشیدن محافظ ماسک صورت برای کمک به جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید با حباب های بعدی به یک نقاب زن به عنوان آنها راه رفتن در امتداد پیاده رو در پکن. (AP Photo/Andy Wong)

چین گزارش سه coronavirus موارد ممکن است 3 تا از دو روز قبل از داده ها از دو طرح ملی سلامت و اقتدار نشان داد در روز دوشنبه. همه موارد جدید وارد شد ملی کمیسیون بهداشت گفت. این کمیسیون همچنین گزارش جدید 13 بدون علامت موارد به صورت مارس 3, افزایش یکی از روز قبل. تعداد موارد تایید شده در چین رسیده است 82,880. با جدید مرگ و میر گزارش شده مرگ و میر باقی مانده در 4,633.

در تلویزیونی تاون هال تهمت هل اقتصادی بازگشایی

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در یکشنبه اصرار داشت که "شما می توانید هر دو راضی" – دیدن برخی از ایالت ها به تدریج بلند مستندات در حالی که همچنین محافظت از مردم از این بیماری همه گیر کوروناویروس که به کشته شدن بیش از 60 ، 000 آمریکایی است. رئیس جمهور فیلدینگ سوال از آمریکایی ها در یک شهر مجازی سالن از یادبود لینکلن اذعان معتبر ترس در هر دو طرف از این موضوع است.

coronavirus, coronavirus news, corona news, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus country wise cases, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases یک زن و شوهر را حذف به طور موقت محافظ ماسک صورت است که آنها می پوشند برای جلوگیری از گسترش این بیماری کروناویروس (COVID-19) به عنوان آنها را به یک عکس در یک پارک تفریحی در سئول. REUTERS/Kim Hong-Ji

برخی از مردم نگران بیمار شدن; دیگران در وضعیتی وخیم از مشاغل از دست رفته و معیشت. اما در حالی که تهمت افزایش خود را طرح ریزی برای کل ایالات متحده مرگ کل به 80,000 یا 90,000 — با بیش از 20 ، 000 مرگ و میر از آنچه که او پیشنهاد کرده بود فقط چند هفته پیش او زده توجه داشته باشید از ضرورت به راه اندازی مجدد اقتصاد این کشور اعلام کرد "ما باید برای بازگشایی کشور ما است."

"ما باید برای به دست آوردن آن را به عقب باز با خیال راحت اما به سرعت به عنوان امکان پذیر است" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. پس از بیش از یک ماه از بودن cooped در کاخ سفید مغلوب ساختن پیشی جستن در بازگشت از یک آخر هفته در کمپ دیوید عقب نشینی ریاست جمهوری در مریلند برای مجازی تاون هال توسط Fox News Channel.

coronavirus, coronavirus news, corona news, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus country wise cases, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases یک مرد با پوشیدن یک محافظ ماسک صورت پیاده به گسترش این بیماری کروناویروس (COVID-19) همچنان در رم ایتالیا. (ایسنا/آلبرتو Lingria)

رئیس جمهور گفت: خود زمینه: "ما هرگز تا به حال یک مطلب مجموعه ای زیبا تر از این." به عنوان نگرانی خود را در مورد انتخاب مجدد پیشنهاد تهمت گیر به خود خستگی ناپذیر دیدگاه خوش بینانه ملت توانایی جهش به زودی. "این همه کار کردن" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "این وحشتناک است که به رفتن را از طریق, اما آن را در حال کار کردن".

Pompeo می گوید " مهم " شواهد جدید که coronavirus پدید آمده از آزمایشگاه

وزیر امور خارجه مایک Pompeo گفت: در روز یکشنبه وجود دارد "مقدار قابل توجهی از شواهد" که کروناویروس جدید پدید آمده از یک چینی, آزمایشگاه, اما اختلاف آمریکا و سازمان های اطلاعاتی' نتیجه ای که به آن بود و نه انسان ساخته شده است."وجود دارد مقدار قابل توجهی از شواهد که این آمد که آزمایشگاه در ووهان"

coronavirus, coronavirus news, corona news, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus country wise cases, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases یک پیاده روی را از طریق یک خیابان خالی در سراسر کشور حبس برای جلوگیری از گسترش coronavirus در مرکز لیون مرکزی فرانسه است. (AP Photo/لوران Cipriani)

Pompeo گفت: ABC "این هفته" با اشاره به این ویروس پدید آمده است که در اواخر سال گذشته در چین و کشته شدن حدود 240,000 مردم در سراسر جهان از جمله بیش از 67,000 در ایالات متحده است. Pompeo سپس به طور خلاصه مغایر با بیانیه ای صادر پنج شنبه گذشته توسط آمریکا جاسوسی آژانس گفت که ویروس به نظر نمی رسد به انسان ساخته شده یا اصلاح شده ژنتیکی.

بیانیه ای که تضعیف تئوری های توطئه ترویج ضد چین فعالان و برخی از حامیان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که نشان می دهد آن را در یک دولت چین سلاح های بیولوژیکی در آزمایشگاه."بهترین کارشناسان تا کنون به نظر می رسد فکر می کنم آن را انسان ساخته شده است. من هیچ دلیلی برای کافر که در این مرحله" Pompeo گفت.

فرانسه coronavirus قرنطینه به فراغت مسافران از منطقه شنگن و انگلستان

مسافران به فرانسه که می رسند از یک کشور در اروپا و شنگن باز-منطقه مرزی یا انگلیس خواهد بود معاف از برنامه ریزی اجباری دو هفته قرنطینه کنسولگری فرانسه در بریتانیا روز یکشنبه گفت:. جدید قرنطینه قوانین اعمال خواهد شد به مسافران اعم از فرانسوی و یا خارجی به عنوان بخشی از مبارزه با کروناویروس جدید.

coronavirus, coronavirus news, corona news, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus country wise cases, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases یک مرد شل بر روی یک نیمکت در لندن در کنار مجسمه Paddington Bear, به عنوان کشور در lockdown برای کمک به جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. (AP Photo/فرانک Augstein)

جزئیات ارائه خواهد شد در یک فرمان مشخص کردن اقدامات در یک لایحه تمدید وضعیت اضطراری تا ژوئیه 24. این حرکت اجازه می دهد تا دولت به محدود کردن آزادی حرکت سعی کنید برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. "مردم از ورود به خاک فرانسه از کشورهای منطقه اروپا (EU/شنگن و انگلستان) را نمی توان با قرنطینه اندازه گیری اعلام کرد در فرانسه که جزئیات آن مشخص خواهد شد در مدت کوتاهی" کنسولگری فرانسه در بریتانیا گفت در توییتر در حساب تایید شده.

فرانسه است که پنجم-سخت ترین ضربه از کشور با 24,895 مرگ و میر ناشی از COVID-19 آماده است تا به تدریج بلند مستند از اقدامات ممکن است 11.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن