COVID-19 جهانی به روز رسانی 06 مه: ما نباید عجله بلند مستند محدودیت می گوید: ولادیمیر پوتین

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 11:55:06 am رئیس جمهور روسیه ولادی

توسط NEWSATROPAT در 27 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 11:55:06 am
رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین. (رویترز)

Coronavirus ناشی از مرگ و میر در سراسر جهان رسیده 2,57,454 جمعه و تعدادی از عفونت بود در 3,667,165.

ایالات متحده همچنان به بالای نمودار در coronavirus عفونت و مرگ و میر است که در 12,04,475 و 71,078 بود. از نظر مرگ و میر است و به دنبال آن انگلستان (29,501) ایتالیا (29,315) اسپانیا (25,613) و فرانسه (25,538).

در ضمن یک پزشکی شرکت ادعا کرده است که توسعه یک واکسن است که neutralises رمان coronavirus در سلول های انسان است. با توجه به آزمایشات انجام شده در رم های عفونی-بیماری Spallanzani بیمارستان واکسن است که آنتی بادی تولید شده در موش هایی که کار بر روی سلول های انسانی, ایتالیایی, خبرگزاری ANSA گزارش شده است. (اینجا را کلیک کنید به دنبال Covid-19 روز رسانی های زنده)

در اینجا تحولات در COVID-19 از سراسر جهان:

نباید عجله بلند مستند محدودیت: ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز شنبه گفت که روسیه نباید عجله بلند coronavirus مربوط به محدودیت هشدار داد که هر گونه عجله در از بین بردن اقدامات پیشگیرانه می تواند لغو کار خود را تا کنون.

این کشور coronavirus پاسخ به بحران مرکز گفت: در اوایل روز چهارشنبه که تعداد موارد افزایش یافته است توسط بیش از 10 ، 000 برای چهارمین روز متوالی و در حال حاضر در ایستاده بود 165,929. روسیه تا کنون ثبت شده 1,537 coronavirus مربوط به مرگ و میر.

مرگ و میر در ایران می رسد 6,418

iran coronavirus deaths مردم با پوشیدن لباس های حفاظتی شرکت در تشییع جنازه یک قربانی که درگذشت از جدید کروناویروس در یک گورستان در حومه شهر بابل در شمال ایران, پنج شنبه, آوریل 30 سال 2020 است. (AP)

مرگ و میر از این رمان شیوع کروناویروس در ایران افزایش 78 در 24 ساعت گذشته به 6,418 کشور وزارت بهداشت گفت: در بیانیه ای در روز چهارشنبه.

تعداد کل تشخیص موارد جدید کروناویروس در ایران یکی از کشورهای سخت ترین ضربه از شیوع بیماری در خاورمیانه در حال حاضر رسیده 1,01,650.

ما مسطح منحنی در حال حاضر در مرحله بعدی نبرد: مغلوب ساختن پیشی جستن

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شنبه گفت که این کشور پهن coronavirus منحنی و در حال حاضر در حال حاضر در مرحله بعدی نبرد که "بسیار امن مرحله به مرحله و تدریجی بازگشایی".

United States White House Coronavirus Trump در این مه 1 سال 2020 فایل عکس رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت با خبرنگاران گفت که او حرکت کاخ سفید در واشنگتن است. (AP)

"با تشکر از تعهد عمیق ما شهروندان ما باید پهن و منحنی های بی شماری در آمریکا زندگی می کند ذخیره شده اند. کشور ما در حال حاضر در مرحله بعدی نبرد. بسیار امن و مرحله به مرحله و تدریجی بازگشایی در کشور ما," او گفت:.

بخوانید | تهمت پرش با پوشیدن ماسک صورت در طول سفر به آریزونا ماسک کارخانه

حتی اگر تعداد زیادی از عفونت ها و موارد در حال افزایش در کشور وجود دارد که کاهش شدید در موارد و مرگ و میر در هفته گذشته باعث تهمت به این اظهارات.

استرالیا به دنبال شروع مجدد اقتصاد جولای

به عنوان استرالیا شروع به لغو محدودیت آگهی سهولت محدودیت های دولت است که به دنبال راه هایی برای بازگشایی کسب و کار به عنوان به زودی به عنوان ماه ژوئیه.

نخست وزیر اسکات موریسون بحث سلامت پروتکل ملی در جلسه هیئت دولت یکشنبه است که می تواند فعال کردن کسب و کار برای باز کردن در یک "COVID-محیط امن" با دولت گفت خاموش شد و هزینه اقتصاد یک 4 میلیارد دلار ($2.6 میلیارد دلار) در هفته است.

مقامات بهداشت اسکورت یک زنان سالمند برگشت به صفحه اصلی در زیر آفتاب داغ بعد از او تا به حال یک coronavirus آزمون در یک بازار در کوالا لامپور, مالزی در سهشنبه, مه 5 سال 2020 است. (AP)

وجود دارد خواهد بود 3 مرحله به کاهش محدودیت های اجتماعی و فاصله برای صنایع با کافه ها و رستوران ها و خرده فروشی می رود به میان اول مجاز به بازگشایی شده است. هر دولت را برای حرکت در سرعت خود را با هدف مشترک داشتن بسیاری از اقتصاد خود را بوت ماه ژوئیه.

کلمبیا گسترش مستند تا 25 مه

کلمبیا اجباری قرنطینه تمدید خواهد شد برای دو هفته دیگر با برخی از بخش های مجاز به راه اندازی مجدد خود کار رئیس جمهور ایوان دوقو روز سه شنبه گفت.

"ممکن است بین 11 و 25 مه ما را گسترش واجب پیشگیرانه جداسازی اما بهبود فضای مولد زندگی" دوقو گفت.

خانواده و همسالان خود را به پنجره قبل از دریافت جعبه از مواد غذایی در طول یک مستند برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید در بوگوتا, کلمبیا روز شنبه, آوریل 4 سال 2020 است. (AP)

بخش های صنعتی و فروش خودرو و موارد دیگر می توانید دوباره شروع از آوریل 11. تولید و ساخت و ساز در حال حاضر بوده است مجاز به بازگشت به کار. رویداد بزرگ هنوز هم ممنوع شود, به عنوان خواهد شد باز از کافه ها و باشگاه ها.

Andean کشور است که گزارش شده بیش از 8,600 تایید موارد منجر به 378 مرگ و میر شروع یک ملی قرنطینه در مارس 24 و قبلا تمدید آن دو بار. آن تعیین شده بود به پایان رسید در روز دوشنبه.

کاخ سفید محدودیت coronavirus نیروی کار حضور در کاپیتول هیل

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت آغاز مذاکرات در پیچ در پیچ پایین کاخ سفید نیروی کار در Coronavirus و به تدریج واگذاری مسئولیت های خود را به مربوط به آژانس های فدرال, آمریکا معاون رئیس جمهور مایک پنس روز سه شنبه گفت.

US states have enough coronavirus tests to follow guidelines to reopen: Mike Pence معاون رئیس جمهور مایک پنس صحبت می کند در مورد کوروناویروس در جیمز بردی نشست خبری در کاخ سفید جمعه, مارس 17 سال 2020 در واشنگتن است. (AP)

پرداختن به خبرنگاران معاون رئیس جمهور گفت: "من فکر می کنم ما در حال گفتگو در مورد آن و در مورد آنچه که زمان مناسب برای نیروی کار برای تکمیل آن کار و تلاش مداوم را در یک سازمان توسط آژانس ،

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تایید این خبر گفت که این کار به زور انجام داده است "فوق العاده شغل" و کشور شروع به باز کردن "من فکر می کنم ما به دنبال در فاز دو و ما به دنبال در دیگر مراحل," او اضافه شده است.

نتانیاهو: معلول در میان سخت ترین ضربه توسط ویروس

سازمان ملل متحد آمریکا در جهان یک میلیارد نفر معلول در میان سخت ترین ضربه را COVID-19 بیماری همه گیر. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: در روز شنبه که coronavirus بحران آشکار است میزان محرومیت که بیشتر به حاشیه رانده شده از جامعه تجربه می کنند.

COVID-19: 'None of us is safe until all': UN chief; Nations pledge USD 8 bn for medicine research سازمان ملل متحد دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ. (فایل/فردا نیوز)

او گفت: این بیماری همه گیر است که تشدید نابرابری است که افراد معلول در حال حاضر چهره از جمله در فقر زندگی می کنند و تجربه بالاتر از میزان خشونت غفلت و سوء استفاده است و "تولید تهدید جدید است."

بریتانیا راه اندازی تجارت ایران و آمریکا

ایالات متحده و بریتانیا راه اندازی رسمی مذاکرات توافقنامه تجارت آزاد سه شنبه با هدف به کار به سرعت به مهر و موم معامله است که می تواند مقابله اقتصادی خرید اینترنتی از بیماری همه گیر.

مذاکرات انجام خواهد شد و عملا شامل بیش از 300 بریتانیا و ایالات متحده کارکنان و مقامات نزدیک به 30 گروه مذاکره.

ما تجارت نماینده رابرت Lighthizer و تجارت وزیر لیز خرپا گفت: در یک بیانیه مشترک "ما انجام خواهد شد مذاکرات در سرعت و متعهد منابع لازم برای پیشرفت در یک سرعت سریع یک توافقنامه تجارت آزاد را کمک به سلامت طولانی مدت از اقتصاد ما که مهم و حیاتی است که ما از بهبود از چالش های مطرح شده توسط COVID-19."

بخوانید | فایزر شروع می شود ما آزمایشات تجربی Covid-19 واکسن

دیزنی به بازگشایی آن پارک در شانگهای

یک بازدید کننده به دیزنی لند توچال طول می کشد یک تصویر از طریق یک قفل دروازه در ورودی به دیزنی لند. (رویترز)

دیزنی شنبه گفت که این امر بازگشایی دیزنی لند شانگهای به کاهش تعداد بازدید کنندگان در مارس 11 پس از گزارش سود کاهش به مبلغ 1.4 میلیارد دلار به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و بسته پارک در سراسر جهان است. پارک خواهد اجرای دقیق اجتماعی فاصله اقدامات در سواری و رستوران است.

آن است که هنوز مشخص نیست که دیزنی پارک دیگر در آسیا و ایالات متحده و فرانسه خواهد بازگشایی مدیران گفت.

در اواخر ژانویه coronavirus شروع به ضرب و جرح کسب و کار در سراسر دیزنی جهانی, نمونه هنگامی که این شرکت توقیف شانگهای دیزنی توچال و هنگ کنگ دیزنی لند. توسط اواسط ماه مارس تمام شرکت پارک بسته شد, سینما رفت و تلویزیونی و تولید فیلم بودند را در خود نگه دارد.

عمده شهرستان در برزیل اعلام کرد مستند

برزیل به سن لوئیس شد و کشور اولین شهرستان اصلی برای شروع یک کوروناویروس "مستند" سه شنبه یک اندازه گیری است که تأکید گسترده ترس است که خدمات بهداشتی و درمانی در سراسر برزیل به زودی می تواند به سقوط تحت فشار coronavirus بیماری همه گیر.

جدید مستند اقدامات را پوشش می دهد کل جمعیت 1.3 میلیون نفر در سائو لوئیس و نقاط دیگر 3 شهرداری ها در Maranhao دولت است. این اجازه می دهد تا رفتن در خارج از منزل تنها برای مواد غذایی دارو و لوازم تمیز کردن.

اما با 4,227 مورد تأیید و 249, مرگ و میر, برزیل فقیرترین دولت است که هنوز هم در برخورد با قابل caseload.

امانوئل پاکسازی انتقاد برای بازگشایی مدارس در فرانسه

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی تایید کرد قصد دارد به تدریج بازگشایی مدارس هفته آینده نگرانی از شهرداران معلمان و والدین در مورد زمان بندی.

بیش از 300 شهرداران در پایتخت منطقه از جمله پاریس شهردار Anne Hidalgo خواست پاکسازی در نامه ای سرگشاده به تاخیر بازگشایی مدارس برنامه ریزی شده برای هفته آینده. آنها را محکوم کرد غیر واقعی جدول زمانی برای دیدار بهداشتی و ایمنی شرایط مورد نیاز توسط دولت از جمله اندازه کلاس دربسته در محیط به حداکثر 15. اکثریت فرانسوی به کودکان در مدارس.بسیاری از والدین می گویند که آنها معتاد به فرستادن فرزندان خود به مدرسه است.

بخوانید| فرانسه کشف تشخیص داده نشده coronavirus بیمار از سال گذشته

فرانسه شروع به بلند کردن سلول اقدامات در مارس 11 با کسب و کار به از سرگیری فعالیت و پدر و مادر برای بازگشت به کار.

کره جنوبی گزارش تنها 2 مورد جدید هر دو وارداتی

کره جنوبی گزارش کرده است دو تازه موارد جدید کروناویروس به عنوان آن شیوع همچنان آهسته است.

حاکم حزب دموکرات حامیان پوشیدن ماسک صورت برای کمک به محافظت در برابر گسترش جدید کروناویروس موج دست خود را در یک مبارزه برای آینده انتخابات پارلمانی در سئول کره جنوبی روز شنبه, مارس 14 سال 2020 است. (AP)

نخست وزیر کره جنوبی چانگ Syekyun چهارشنبه هوشیاری و دستور مقامات برای آماده سازی برای موج دوم ممکن است از عفونت. او گفت: جلوگیری قاطع از بیمارستان در پرجمعیت سئول شهری منطقه خواهد بود کلید.

با این کشور مسطح آن منحنی تسهیلات اجتماعی فاصله اقدامات دیده می شوند. جمهوری نیز آماده بازگشایی مدارس و برخی از این رویدادهای ورزشی. آمار و ارقام منتشر شده توسط کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در روز چهارشنبه به ارمغان ملی در مجموع به 10,806 عفونت و 255 ویروس مربوط به مرگ و میر. این KCDC می گوید هر دو مورد جدید تشخیص داده شد در طول غربالگری در فرودگاه ها و این که هیچ تازه محلی انتقال گزارش شده از کره جنوبی شهرستانها و شهرهای کوچک.

خزانه داری ایالات متحده به آغاز توزیع ویروس امداد پول به قبایل

وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه گفت که آن را آغاز توزیع کردن میلیاردها دلار برای کمک به قبایل پاسخ و بهبود یافتن از این بیماری همه گیر کوروناویروس بیش از یک هفته پس از کنگره مهلت و پس از شکایت بیش از افرادی که واجد شرایط دریافت پول است.

22 تریلیون فدرال نجات بسته تصویب شده در اواخر ماه مارس را کنار بگذارند 8 میلیارد دلار برای دولت های قبیله ای. این پول قرار بود توزیع مارس 26 اما وزارت خزانه داری گفت: آن دست و پنجه نرم کردن با چگونه به آن را انجام دهد.

پرداخت بالغ بر 48 میلیارد را به قبایل بیش از چند روز آینده بر اساس جمعیت است.

بخوانید| COVID-19: 'هیچ یک از ما امن است تا همه": سازمان ملل متحد شد; سازمان ملل تعهد تومان 8 میلیارد دلار برای تحقیقات پزشکی

چین گزارش 2 مورد جدید, 20 جدید موارد بدون علامت

چین گزارش داد 2 جدید کروناویروس موارد ممکن است 5 و 20 جدید بدون علامت موارد داده ها از دو طرح ملی سلامت و اقتدار نشان داد در روز چهارشنبه. این رقم در مقایسه با 1 جدید کروناویروس مورد و 15 جدید بدون علامت موارد گزارش یک روز پیش از آن.

مردم با پوشیدن محافظ ماسک صورت برای کمک به جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید راه رفتن توسط انسان مجسمه بر روی صفحه نمایش در خارج از یک گالری هنری در پکن روز شنبه, مارس 28 سال 2020 است. (AP)

چین تعداد کل coronavirus موارد در حال حاضر در 82,883 در حالی که مرگ و میر بدون تغییر باقی مانده است در 4,633 ملی کمیسیون بهداشت در بیانیه ای گفت.

اسرائیل وزیر ادعای دستیابی به موفقیت در توسعه آنتی بادی علیه coronavirus

اصلی اسرائیل بیولوژیک موسسه تحقیقات IIBR اعلام کرد "مهم دستیابی به موفقیت" در حال توسعه یک آنتی بادی به رمان coronavirus است که می تواند حمله ویروس ها و جلوگیری از تجمع آن در بدن افرادی که قرارداد آن کشور وزیر دفاع نفتالی بنت را تایید کرد.

یک بیانیه صادر شده توسط بنت دفتر گفت: اسرائیل موسسه تحقیقات بیولوژیکی (IIBR), موظف به توسعه یک واکسن برای coronavirus منزوی کرده و یک آنتی بادی "است که حملات این ویروس در یک مونوکلونال راه و می تواند در جلوگیری از تجمع آن در بدن از آن بیمار".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن