COVID-19: بنگلادش گسترش محدودیت اقدامات تا Aug 3

توسط: PTI | داکا | انتشار: 1 جولای سال 2020 3:01:35 pm مردم پوشیدن ماسک محافظ آنها به عنوان راه رفتن

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399
توسط: PTI | داکا | انتشار: 1 جولای سال 2020 3:01:35 pm
Bangladesh Coronavirus, Covid-19 Bangladesh, Bangladesh Coronavirus cases, Covid-19 in Banglades, Bangladesh covid-19 restricitions مردم پوشیدن ماسک محافظ آنها به عنوان راه رفتن در خیابان نگرانی بیش از coronavirus بیماری (COVID-19) در داکا, بنگلادش, ژوئن 25 سال 2020 است. (رویترز)

بنگلادش تمدید محدودیت های اعمال شده بر فعالیت و جنبش در سراسر کشور تا ماه اوت 3 شامل گسترش coronavirus به عنوان تعداد موارد مثبت رز به 1,45,483 و مرگ و میر رسیده 1,847 فتح کند گرفته شد.

دولت اعلام کرد این تصمیم به عنوان موجود در سراسر کشور محدودیت اقدامات منقضی شده در سه شنبه شب به دیلی استار گزارش داد.

دولت بخش صدور اعلان ذکر "محدودیت ادامه خواهد داد و از 1 جولای تا آگوست 3. تعطیلات هفتگی را نیز تحت قلمرو اجراء محدودیت."

بدون نیاز فوری لازم خرید یا فروش اقلام از جمله داروهای خدمات درمانی و حرکت به سوی محل کار هیچ کس اجازه خواهد داشت برای رفتن به خارج از خانه 10:00 pm 5:00 am در این دوره گفت: این اطلاع رسانی که شامل 11 نقطه بخشنامه.

Bangladesh Coronavirus, Covid-19 Bangladesh, Bangladesh Coronavirus cases, Covid-19 in Banglades, Bangladesh covid-19 restricitions یک زن مشورت با یک پزشک قبل سواب تست در Mugda کالج پزشکی و بیمارستان به عنوان بیماری کروناویروس (COVID-19) شیوع همچنان در داکا, بنگلادش, ژوئن 23 سال 2020 است. (رویترز)

هر کس باید پوشیدن ماسک صورت حفظ اجتماعی فاصله و دستورالعمل های بهداشتی در خارج, صفحه اصلی, اطلاع رسانی, گفت:, و اضافه کرد که متخلفان روبرو خواهد شد اقدامات قانونی.

بازارها و مغازه ها و مراکز خرید باید بسته در 7:00 بعد از ظهر در حالی که شستن دست ها-امکانات sanitisers خودرو ضد عفونی کننده خدمات باید تضمین در مدخل از مراکز خرید.

حرکت وسیله نقلیه (کامیون ها و کامیون ها و کشتی های باری) درگیر در حمل و نقل کالا از طریق بزرگراه ها و رودخانه راه خود ادامه خواهد داد و زیر بهداشت دستورالعمل های صادر شده توسط خدمات بهداشتی و درمانی را بدست آورد.

پیش از Eid-ul-ازهاری, تنظیم گاو بازارهای اجازه خواهد داشت اما بهداشت دستورالعمل های صادر شده توسط دولت باید به دنبال شدت.

حمل و نقل عمومی مسافری و کشتی و قطار و هواپیما می تواند خدمات خود را در یک مقیاس محدود با تعداد محدودی از مسافران در تایید مناطق.

به هر حال نگهداری از دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک محافظ به عنوان اعلام شده توسط خدمات بهداشتی و درمانی بخش باید تضمین شود همه زمان ها است.

هیچ موسسه آموزشی اجازه داده می شود به باقی می ماند باز در محدودیت. اما دوره های آنلاین و یا فاصله دوره های یادگیری خود ادامه خواهد داد و موسسه می تواند انجام فعالیت های اداری.

تظاهرات جلسات جرم جمع آوری و هر گونه توابع را به حالت تعلیق باقی می ماند در طول این محدودیت در حالی که مردم می توانند نماز خود را در مساجد و دیگر مکان های عبادت حفظ دستورالعمل صادر شده توسط سازمان اوقاف و وزارت بهداشت و درمان دستورالعمل ها.

برای جلوگیری از گسترش این ویروس مرگبار منطقه بندی سیستم مانند قرمز و زرد و سبز مناطق اجرا خواهد شد در حالی که شهرستان شرکت خواهد بود مسئول برای اجرای کلی از منطقه مبتنی بر محدودیت فعالیت در زمینه های مربوطه خود را از حوزه قضایی است.

مقامات بهداشت در روز سه شنبه گزارش 64 بیشتر COVID-19 مرگ و میر و به بالاترین سطح در یک روز و 3,682 موارد جدید عفونت است.

مرگ و میر در حال حاضر رسیده 1,847 فتح کند گرفته شد و در مجموع موارد شروع به پریدن کرد به 145,483.

قبلی بالاترین تک روز شمار تلفات از 53 گزارش شده بود در تاریخ 16 ژوئن در حالی که یک رکورد 4,014 عفونت ثبت شد در روز دوشنبه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن