COVID-19 در برزیل-ونزوئلا مرز: خوب, بد و زشت

به طور کلی ادغام شامل دسترسی به خدمات یک چالش برای مهاجران در برزیل که آن هم درست در مورد ونزوئلا. حتی اگر برز

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399

به طور کلی ادغام شامل دسترسی به خدمات یک چالش برای مهاجران در برزیل که آن هم درست در مورد ونزوئلا. حتی اگر برزیل می تواند به عنوان داشتن یک آوانگارد در ونزوئلا' حمایت قانونی در این منطقه شدید آسیب پذیری اجتماعی این جمعیت هنجار است. سناریوی پیچیده است و حتی بیشتر که با توجه به ذکر واقعیت Roraima. این تنظیمات پیچیده منجر به تنش بین جمعیت ملی و ونزوئلا با افزایش بیگانه ستیزی و تبعیض است. این وضعیت نمی تواند متقاعد بشود حتی با حضور سازمان های بین المللی که سعی در بهبود یکپارچه سازی. اولین پناه ابتکارات بودند به خصوص مخاطره آمیز و ناسالم. در حال حاضر اشباع شده سیستم بهداشت و درمان مداوم بود نقطه از مشاجره و همچنین عدم وجود فرصت های شغلی.

به عنوان پاسخ به این زمینه در سال 2018 دولت برزیل تاسیس Operação Acolhida رهبری توسط دفتر رئیس کارکنان (از ریاست جمهوری) با مشارکت ارتش - تمرکز برای اولین بار در سفارش از مرز که منجر به ایجاد پناه فضاهای با منابع بیشتر و بیشتر پرسنل و همچنین همکاری با سازمان های غیر دولتی و سازمان های بین المللی. به عنوان مرحله دوم, Operação Acolhida آغاز interiorização از ونزوئلا به معنی توزیع مجدد خود را به دیگر برزیل متحده با هدف کاهش فشار در مرز دولت است. Operação Acolhida و آن چند اقدامات در نظر گرفته شده است یک تمرین خوب با این حال قادر نبوده است برای از بین بردن درگیری های اجتماعی و بیگانه ستیزی (حتی توسط دولت های محلی) که می تواند نتایج فاجعه آمیز در نور COVID-19.

زشت

علاوه بر این جنبه نیز اعلامیه شیوه های بد از نظر مرزها حمایت از گروه های آسیب پذیر, دولت پاسخ و نگرش کلی نسبت به COVID-19.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب