بیماری همه گیر کوروناویروس به احتمال زیاد به دو سال گذشته: گزارش

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 2:46:42 pm کارگران بیمارستان بررسی درجه حرارت از هم

توسط NEWSATROPAT در 12 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 1 مه سال 2020 2:46:42 pm
Coronavirus pandemic likely to last two years: report کارگران بیمارستان بررسی درجه حرارت از همکاران در یک عابر پیاده گردشگاه در دل Seton مرکز پزشکی در دانشگاه تگزاس در Austin, تگزاس, ایالات متحده در روز دوشنبه 13 آوریل سال 2020 است. (بلومبرگ: Bronte Wittpenn)

Coronavirus همه گیر است که به احتمال زیاد به آخرین تا زمانی که دو سال و نمی توان تا حدود دو سوم از جمعیت جهان است که ایمنی بدن, یک گروه از کارشناسان گفت: در یک گزارش.

به دلیل توانایی خود را به گسترش از افرادی که به نظر نمی رسد به بیمار این ویروس ممکن است سخت تر برای کنترل از آنفلوانزا, علت اکثر بیماری های همه گیر در تاریخ اخیر با توجه به گزارش از مرکز تحقیقات بیماری های عفونی و سیاست در دانشگاه مینه سوتا است. مردم در واقع ممکن است در بسیاری عفونی قبل از علائم به نظر می رسد با توجه به گزارش.

پس از قفل کردن میلیاردها نفر از مردم در سراسر جهان برای به حداقل رساندن آن از طریق کشورهای, دولت در حال حاضر با احتیاط اجازه می دهد کسب و کار و اماکن عمومی به بازگشایی شده است. در عین حال coronavirus همه گیر است که به احتمال زیاد برای ادامه در امواج است که می تواند فراتر از 2022 نویسندگان گفت.

"خطر ارتباط پیام از مقامات دولتی باید ترکیب این مفهوم است که این بیماری همه گیر را نمی شود بیش از حد به زودی به آنها گفت: "و این که مردم نیاز به آماده می شود ممکن است دوره ای resurgences از بیماری بیش از دو سال آینده."

توسعه دهندگان در حال عجله به واکسن است که ممکن است در دسترس در مقادیر کوچک در اوایل این سال است. در حالی که مقدار زیادی از واکسن در برابر 2009-2010 آنفولانزای همه گیر تبدیل نمی کند تا زمانی که در دسترس پس از شیوع بیماری به اوج خود رسید و در ایالات متحده در یک مطالعه تخمین زده است که عکس ها مانع از به عنوان بسیاری از 1.5 میلیون نفر و 500 مرگ و میر در این کشور به تنهایی در این گزارش گفت:.

در این گزارش نوشته شده توسط CIDRAP مدیر مایکل Osterholm و مدیر پزشکی کریستن مور Tulane University بهداشت عمومی مورخ John Barry و مارک Lipsitch متخصص اپیدمیولوژی در دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه هاروارد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن