Coronavirus مارس 21: تحولات در سراسر منطقه ما

"مسائل وجود دارد," Walz گفت. "فقط رک و راست همه را کمی با احتیاط صحبت کردن در مورد آن چرا که آنها کمی عصبی است

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399

"مسائل وجود دارد," Walz گفت. "فقط رک و راست همه را کمی با احتیاط صحبت کردن در مورد آن چرا که آنها کمی عصبی است. این یک غم عهد به وضعیت ما در. (اما) این بود در راه خود را و آنها را برداشت کردن جایی در زنجیره ای توسط دولت فدرال.

"هیچ کس تمام راه را تا به معاون رئیس جمهور (مایک پنس) قادر بوده است به من بگویید که برداشت آنها را خاموش. و ما صحبت شخصا برای 20 دقیقه."

Walz اعتبار مقامات فدرال با کمک دولت در گرداندن مراکز فساد سواب و تا حدی معرف و افزود که "آموزش من به تیم من است که یک مانع است که ما را مجبور به کار در اطراف است." اما او گفت: دولت پاسخ اضطراری تلاش شده است مانع از تشنج و تجهیزات و عدم ارتباط از کاخ سفید است.

COVID-19 تلفات شات تا دوباره چهارشنبه 29 بیشتر از افراد سالم به این بیماری در مینه سوتا است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

یک مرگ در هر گزارش شد در استرنز چمن آبی و زمین در شهرستان, هر دو گزارش شد در واشنگتن و Anoka شهرستانهای شش هر یک در داکوتای و رمزی استان ها و 10 در شهرستان Hennepin.

"در پایان ماه یک هزار Minnesotans باید درگذشت" Walz گفت. "چیزی که ما می توانید کنترل چگونه عمل کنیم... ما می توانیم کسانی که مریض است که زمانی که آنها بیمار زمانی که آنها را به بیمارستان آنها را به آنچه آنها نیاز دارند."

جدید, مرگ و میر, 26 در میان بیماران در دراز مدت مراقبت از امکانات. در حال حاضر 635 دولت 777 مرگ و میر ناشی از COVID-19 رخ داده در مراقبت طولانی مدت. Walz به تازگی راه اندازی پنج نقطه "طرح نبرد" برای افزایش تست امکانات مراقبت طولانی مدت.

دولت در بخش بهداشت و درمان اعلام کرد 102 موارد جدید COVID-19 روز چهارشنبه. تعداد موارد نشانه یک روز بالا و در روز اول همه گیر با سه رقم مورد تعداد.

این گروه همچنین تایید مرگ چهار نفر از این بیماری است. مردان, همه بیش از 60 شد ساکنان Cass County, که شامل فارگو منطقه دیده است و بخش عمده ای از دولت COVID-19 موارد است.

چهل و نه اهالی داکوتای شمالی از جمله 38 ساکنان Cass County, در حال حاضر از درگذشت این بیماری که تاکنون بیش از 90,000 زندگی سراسر کشور. حداقل 29 از مرگ آمده اند در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت با توجه به گروه.

داکوتای جنوبی, وزارت بهداشت, گزارش 109 بیشتر مردم از بهبود COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس. تعداد کل بهبود در 3,023 در دولت است.

دولت زمان بستری شدن در بیمارستان افزایش چهار تا 81 با مجموع بستری شدن در بیمارستان به طور کلی افزایش به 333 تا شش از شنبه.

به طور کلی وجود دارد 32 جدید مثبت تایید موارد COVID-19 در داکوتای جنوبی, آوردن مجموع به 4,117.

تعداد مرگ و میر ناشی از COVID-19 همچنان در 46.

وزارت امور خارجه از خدمات بهداشتی و درمانی کردند که در مجموع 13,413 مثبت coronavirus موارد در دولت است. که افزایش 528 از شنبه. در همه 481 Wisconsinites فوت کرده اند از COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس.

  • مینه سوتا, رستوران ها, کافه ها و سالن های اجازه خواهد داشت برای بازگشایی ژوئن 1 با پروتکل های ایمنی در محل به منظور محدود کردن گسترش coronavirus مقامات دولتی اعلام شد شنبه. مراقبت های شخصی کسب و کار مانند سرو خال کوبی, مو سالن و آرایشگاه خواهد بود قادر به باز کردن درهای خود را در همان تاریخ اگر آنها در عمل 25 درصد ظرفیت است.
  • اهالی داکوتای شمالی که شناسایی به عنوان سیاه و سفید و یا آسیایی هستند بیشتر احتمال دارد به قرارداد COVID-19 از خود را سفید و آمریکایی های بومی همسایگان رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز جمعه, مارس 20. به طور کلی نزدیک به 38 درصد از ساکنان که آزمایش مثبت برای بیماری خود را شناسایی به عنوان مردم از رنگ. اما بورگوم اشاره کرد که حدود 16 درصد از افرادی که آزمایش مثبت در کشور کاهش یافته است که شامل نژاد خود را هنگامی که پرسیده شد که برگ قابل توجهی در داده ها.
  • کاتولیک و کلیسای لوتری رهبران در مینه سوتا گفت که آنها را از سر فرد در عبادت با وجود این دولت در حال انجام در خانه بماند سفارش — شروع on May 26.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن