بوریس جانسون به مجموعه ای از Covid-19 سیستم هشدار دهنده در آدرس

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: مارس 10 سال 2020 8:17:26 am دولت نیز اعلام مدتها در انتظار اقداما

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: مارس 10 سال 2020 8:17:26 am
Boris Johnson to set out Covid-19 warning system in public address دولت نیز اعلام مدتها در انتظار اقدامات برای مقابله با مردم پرواز و یا قایقرانی به کشور است.

بوریس جانسون را به پرده جدید هشدار ویروس سیستم شبیه به چگونه دولت در حال حاضر در ارتباط با ترور سطح تهدید در یکشنبه آدرس به بریتانیا است که مجموعه ای از برخی از شرایط برای از بین بردن محدودیت در اقتصاد است.

پنج سطح هشدار از محدوده یک (سبز) که با فعال کردن زندگی برای بازگشت به حالت عادی به پنج (قرمز). انگلستان در آستانه بهبود از سطح چهار به سه که نشان می دهد که Covid-19 عفونت رای نیست افزایش قابل توجهی جانسون است که انتظار می رود می گویند. یک سرود جدید نیز به مجموعه خود را از اولین: "اقامت هشدار و کنترل این ویروس و صرفه جویی در زندگی می کند."

"ما را به تصمیم گیری است که در ادامه به صرفه جویی در زندگی و محافظت از بیمه خدمات درمانی اقدام با حداکثر احتیاط و حداکثر مشروط" جانسون می گویند به گفته یک مقام دولتی.

جانسون را می خواهیم کارگران و کسب و کار به ماندن هشدار های زیر اجتماعی, فاصله, قوانین, به طور بالقوه عصبی برخی از backbenchers در حزب محافظه کار خود را که می خواهید یک پایان سریع به مستند است که زخم اقتصاد است. یک فرد آشنا با این موضوع قبلا پیشنهاد کرد که قوانین ممکن است تغییر قابل توجهی تا ماه ژوئن زمانی که مغازه های کوچک ممکن است مجاز به بازگشایی شده است.

قرنطینه برای مسافران

دولت نیز اعلام مدتها در انتظار اقدامات برای مقابله با مردم پرواز و یا قایقرانی به کشور است. مسافران از جمله انگلیسی ها از بازگشت از خارج از کشور خواهد بود گفت: به خود منزوی برای 14 روز به عنوان بخشی از برنامه های دولت را به تلاش برای جلوگیری از یک دوم اوج coronavirus.

قوانین جدید تنظیم و پا زدن در ماه آینده خواهد نیروی مسافران اعلام کرد که آنها برنامه ریزی برای اقامت در حالی که آنها در انزوا. هر کسی با شکستن قوانین چهره خوب از آنجا که 1000 پوند یا ممکن است اخراج.

این اقدامات به احتمال زیاد به افزایش انتقاد که دولت به کندی واکنش نشان می دهند برای جلوگیری از همه گیر است که در حال حاضر به کشته شدن بیش از 31,000 مردم در انگلستان — بالاترین تلفات در اروپا است.

حتی در اواخر ماه مارس یک گروه با نفوذ از حزبی نمایندگان مجلس از دولت خواسته که چرا آن را تا به حال مجموعه ای از برنامه ها برای نظارت بهتر مردم پس از رسیدن به کشور در فرودگاه ها و بنادر.

برای جهان را تحت محاصره صنعت هواپیمایی این اقدامات به مسافران و در عین حال یکی دیگر از دلایل به فکر می کنم دو بار قبل از مصرف به آسمان و احتمالا پایان دادن انگلیسی ها' برنامه ای برای تعطیلات در خارج از کشور در تابستان امسال است.

بریتیش ایرویز که از فرودگاه هیترو لندن — اروپا شلوغ با برخی از 80.9 میلیون مسافر در سال — به عنوان خانه خود برش 12,000 شغل و خطوط هوایی ویرجین آتلانتیک Ltd. به دنبال دفع سقوط.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب