Coronavirus جهانی به روز رسانی 16 ژوئن: چه کسی انتظار دارد که چین برای به اشتراک گذاشتن ژنتیکی توالی از تجدید حیات Covid

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 16 ژوئن 2020 10:59:38 pm مسافران پوشیدن ماسک صورت به عنو

توسط NEWSATROPAT در 28 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 16 ژوئن 2020 10:59:38 pm
coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 usa, covid 19 russai, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy مسافران پوشیدن ماسک صورت به عنوان آنها می رسند اصلی در ایستگاه قطار فرانکفورت آلمان است. (AP)

Coronavirus جهانی به روز رسانی: شرایط اضطراری رئیس سازمان بهداشت جهانی گفت که او به طور کامل انتظار دارد که چین برای به اشتراک گذاشتن ژنتیکی توالی از تجدید حیات از کروناویروس که به تازگی آمار پکن حتی اگر آنها هنوز رتبهدهی نشده است انجام شده است. مقامات چینی گفت که سؤال خود را از این ویروس نشان می دهد که آن را در اروپا سرچشمه گرفته اما آنها هنوز مشترک توالی با چه کسی یا جهانی جامعه علمی. "ما به طور کامل انتظار می رود همکاران ما در چین را به اشتراک بگذارید که اطلاعات گفت: دکتر مایکل رایان در یک نشست خبری در روز دوشنبه. رایان به اسوشیتد پرس گفت که این یافته که این ویروس در ژنوم ممکن است نشان دهنده یک سویه معمولا انتقال در اروپا قابل توجه است اما تایید این فرضیه نیاز به توالی های به اشتراک گذاشته شود.

جهانی موارد پیشی 8 میلیون در حالی که بیش از 4.36 مردم را در برابر عفونت است. در حالی که اروپایی بازگشایی مرزهای چین است که تاکنون برای کنترل گسترش از شیوع کروناویروس در پکن به دلیل ترس از موج دوم این عفونت در کشور است. بازگشایی ادامه داد: در مکزیک و برزیل با وجود موارد بالا رفتن از در دو تا از بزرگترین کشورهای آمریکای لاتین است. و نیوزیلند که تا به حال کاسته محدودیت, گزارش اولین موارد جدید از مه 22.

یک لانست تحقیقات نشان داده است که یکی از هر پنج نفر در سراسر جهان را یک بیماری زمینهای است که آنها را قرار می دهد در معرض خطر شدید Covid-19 بیماری اگر آنها قرارداد ویروس. حدود 1.7 میلیارد نفر از مردم رنج می برند از شرایط اعم از دیابت نوع 2 به بیماری های قلبی, با توجه به مطالعه منتشر شده در مجله لانست بهداشت جهانی. در مورد 349 میلیون از آنها احتمالا نیاز به رفتن به بیمارستان برای درمان اگر آنها آلوده شدند.

دنبال coronavirus در هند زندگی می کنند به روز رسانی

در اینجا دیگر COVID-اخبار مرتبط از سراسر جهان

شهر پکن برد COVID-19 پاسخ اضطراری به سطح دوم از سوم

پکن شهر دولت روز سه شنبه خود را مطرح COVID-19 پاسخ اضطراری به سطح دوم از سوم به گزارش رسانه های دولتی.

چینی پایتخت شده است مبارزه با شیوع کروناویروس جدید با بیش از 100 مورد جدید تایید کرد در روزهای اخیر.

استرالیا بازدید در چین و روسیه برای گسترش 'دروغ'

استرالیا روز سه شنبه شدت انتقاد کرد و در چین و روسیه برای گسترش "دروغ" در طول coronavirus همه گیر و اظهار داشت که این امر همچنان به فشار برای اصلاحات جهانی بدن مانند که.

ارائه یک سخنرانی در دانشگاه ملی استرالیا در کانبرا وزیر خارجه Marise Payne تاکید کرد که کمیسیون اروپا هفته گذشته با انتشار گزارشی که نشان داد که بازیگران خارجی و کشور به رهبری روسیه و چین تا به حال انجام شده "هدفمند دروغ مبارزات" با هدف تضعیف بحث دموکراتیک و قانونی سردرگمی در مورد این بیماری همه گیر.

روز بعد او گفت: توییتر به حالت تعلیق بیش از 32,000 حساب های مرتبط به دولت-اجرای تبلیغات در عملیات, چین, روسیه و ترکیه, the Sydney Morning Herald گزارش شده است.

"این ناراحت کننده است که برخی از کشورها با استفاده از این بیماری همه گیر به تضعیف لیبرال دموکراسی و ترویج خود را بیشتر استبدادی مدل" Payne گفت.

کانادا و آمریکا گسترش مرز محدودیت برای جولای 21

کانادا و آمریکا توافق کرده اند که برای تمدید قرارداد خود را به نگه داشتن خود را از مرز بسته های غیر ضروری سفر به ماه جولای 21 در این بیماری همه گیر کوروناویروس.

نخست وزیر کانادا جاستین ترودو گفت: روز سه شنبه تفاهمنامه بسته شدن توسط یکی دیگر از 30 روز. محدودیت اعلام شد در 18 مارس و تمدید شد در آوریل و مه.

بسیاری از کانادایی ها ترس از بازگشایی. آمریکایی ها که در حال بازگشت به آمریکا و کانادایی که در حال بازگشت به کانادا معاف از مرز بسته شدن. کانادا می فرستد 75 درصد از صادرات آن به آمریکا و حدود 18 درصد از آمریکایی-صادرات به کانادا. آمریکا-کانادا مرز جهان طولانی ترین بین دو کشور است.

فنلاند آسانسور اضطراری قدرت عمل

فنلاند می گوید آن را برداشته اورژانس قدرت قانون تصویب شده توسط نمایندگان مجلس در اواسط ماه مارس برای مقابله با کروناویروس بحران است.
نخست وزیر فنلاند Sanna مارین گفت: این اقدام برای پایان دادن به وضعیت اضطراری موثر شنبه گرفته شد به عنوان COVID-19 عفونت رای آهسته در شمال کشور است.

مارین گفت: وجود دارد هیچ دیگر لازم استثنایی برای اندازه گیری عمل بزرگتر اجازه می دهد قدرت برای دولت و فنلاند که در حال حاضر به تدریج بازگشت به شرایط عادی.

او با این حال تاکید کرد که "پایان اضطراری عمل می کنند به این معنا نیست که خطر این بیماری همه گیر است" و خواست فنلاندی ها به ادامه تمرین های اجتماعی فاصله و توجه به بهداشت.

دگزامتازون — مخدر برای اولین بار ثابت می کند قادر به بهبود بقا از COVID-19

این دارو داده شد یا خوراکی و یا از طریق IV.

محققان در انگلستان می گویند که شواهد برای اولین بار است که یک دارو می تواند در بهبود COVID-19 بقا: یک ارزان و به طور گسترده ای در دسترس استروئید به نام دگزامتازون کاهش مرگ و میر تا یک سوم در به شدت بیمار بستری بیماران است.

نتایج اعلام شد سه شنبه و محققان گفتند که انتشار آنها به زودی. مطالعه زیادی سخت آزمون که به صورت تصادفی 2,104 بیماران برای دریافت دارو و آنها را در مقایسه با 4,321 بيماران گرفتن تنها مراقبت های معمول.

این دارو داده شد یا خوراکی و یا از طریق IV. پس از 28 روز آن را به حال کاهش مرگ و میر 35 درصد در بیمارانی که نیاز به درمان با دستگاه تنفس و 20 درصد در کسانی که فقط نیاز به اکسیژن اضافی. آن را به نظر نمی رسد برای کمک به کمتر بیمار بیماران.

"این بسیار خوش آمدید نتیجه" یک مطالعه رهبر پیتر Horby از دانشگاه آکسفورد در بیانیه ای گفت. "بقا بهره مند است روشن و بزرگ در آن دسته از بیماران که بیمار به اندازه کافی به نیاز به اکسیژن درمانی پس از دگزامتازون در حال حاضر باید تبدیل به استاندارد مراقبت در این بیماران است. دگزامتازون ارزان است در قفسه و می تواند مورد استفاده قرار گیرد بلافاصله برای نجات جان انسان ها در سراسر جهان است."

برای اولین بار مواد مخدر را ثابت می کند قادر به بهبود بقا از COVID-19

محققان در انگلستان می گویند که شواهد برای اولین بار است که یک دارو می تواند در بهبود COVID-19 بقا: استروئید به نام دگزامتازون کاهش مرگ و میر تا یک سوم در به شدت بیمار بستری بیماران است.

نتایج اعلام شد سه شنبه و محققان گفتند که انتشار آنها به زودی. مطالعه زیادی سخت آزمون که به صورت تصادفی 2,104 بیماران برای دریافت دارو و آنها را در مقایسه با 4,321 بيماران گرفتن تنها مراقبت های معمول.

این دارو داده شد یا خوراکی و یا از طریق IV. آن کاهش مرگ و میر 35 درصد در بیمارانی که نیاز به درمان با دستگاه تنفس و 20 درصد در کسانی که فقط نیاز به اکسیژن اضافی. آن را به نظر نمی رسد برای کمک به کمتر بیمار بیماران.

Covid-19 واکسن حداقل یک سال دور, دانشمندان می گویند

واکسن طراحی است که هنوز هم تجربی آزمون و خطا روند و پیشگیرانه در برابر COVID-19 می تواند حداقل یک سال دور, دانشمندان می گویند که اطلاعات در مورد تحولات در درمان برای مبارزه با عفونت در جریان مداوم قطره ای از سراسر جهان است.

در حالی که سرکوب وزوز سریع دستیابی به موفقیت های دانشمندان همچنین امیدوار است که این روند ممکن است قطع شود چند ماه اگر تست آیین نامه ها و مقیاس-یو پی اس در تولید اتفاق می افتد به طور همزمان.

با توجه به سازمان بهداشت جهانی, 10 نامزد واکسن برای COVID-19 در ارزشيابی بالينی و 126 در بالینی مرحله. بالینی توسعه یک مرحله از تحقیقات که در طی آن مهم امکان سنجی تکراری تست و ایمنی مواد مخدر داده های جمع آوری شده در حالی که آزمایش های بالینی مطالعات تحقیقاتی انجام شده بر روی افراد.

پاکستان آن و ارتباطات وزیر آزمایش مثبت برای coronavirus

پاکستان فناوری اطلاعات و ارتباطات وزیر سید Aminul الحق آزمایش مثبت بود برای coronavirus در سه شنبه, پیوستن به یک لیست طولانی از سیاستمداران که آزمایش مثبت برای این ویروس است که کشته 2,839 مردم در کشور است.

الحق تایید کرد که او مبتلا به تب مداوم برای یک هفته گذشته بود که تبدیل به حصبه ژئو نیوز گزارش داد. متحده قومی جنبش رهبر منصوب شد به عنوان وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در تاریخ 6 آوریل سال 2020 گفت که به زودی به عنوان او آگاه شد که او مبتلا به کروناویروس او جدا شده خود را.

تعداد COVID-19 مواردی است که به سرعت در حال افزایش در کشور و تا کنون چندین قانونگذاران آلوده شده با این ویروس. حداقل چهار قانونگذاران از جمله ولایتی وزیر فوت کرده اند با توجه به کروناویروس در پاکستان است.

انگلستان امپریال کالج شروع آزمایشات انسانی برای COVID-19 واکسن

امپریال کالج لندن گفت: آن کانديد واکسن در حال توسعه و trialled به عنوان یک نتیجه از 41 میلیون پوند انگلستان بودجه دولت و بیشتر از 5 میلیون پوند در بشردوستانه کمک های مالی. رویترز/آنتون Vaganov

پژوهشگران بالینی شروع آزمایش های انسانی این هفته جدید کروناویروس واکسن توسعه یافته توسط دانشمندان در امپریال کالج لندن است. در این بررسی که شامل مجموعه ای از افراد واکسینه با واکسن خواهد بود اولین بار trialled در انسان خواهد شد و آزمون این که آیا آن است که به خوبی تحمل می شود و تولید موثر پاسخ ایمنی در برابر COVID-19.

این COVID-19 همه گیر ادعا کرده است هزاران نفر از زندگی و تا به حال تاثیر بسیار زیادی در زندگی روزانه. در دراز مدت قابل دوام واکسن می تواند حیاتی برای حفاظت از آسیب پذیرترین را قادر می سازد محدودیت به کاسته و کمک به مردم برای بازگشت به زندگی عادی گفت: پروفسور رابین Shattock از گروه بیماری های عفونی در امپراتوری است که منجر به کار می کنند.

محققان انتظار انتشار یافته پس از ایمنی داده ها در دسترس هستند و امیدوار قابل دوام واکسن می تواند در دسترس در نیمه اول 2021. آنها می گویند این واکسن دستخوش دقیق قبل از بالینی تست های ایمنی و در مطالعات حیوانی نشان داده شده است به امن و تولید نشانه های دلگرم کننده موثر پاسخ ایمنی است.

امپریال کالج لندن گفت: آن کانديد واکسن در حال توسعه و trialled به عنوان یک نتیجه از 41 میلیون پوند انگلستان بودجه دولت و بیشتر از 5 میلیون پوند در بشردوستانه کمک های مالی.

انگلستان بیکاری افزایش 'سریعتر از رکود بزرگ'

تعداد زیادی از مردم در انگلستان ادعا مربوط به مزایای افزایش ماهانه 23.3% در ماه مه به 2.8 میلیون, با توجه به آمار و ارقام رسمی منتشر شده روز شنبه که به احتمال زیاد دست کم گرفتن تلفات در بازار کار از coronavirus مستند.

دفتر آمار ملی انگلیس اعلام کرد که به اصطلاح مدعی تعداد که شامل هر دو افرادی که کار بر روی کاهش درآمد و یا ساعت و کسانی که در واقع بیکار بود 125.9 درصد بالاتر از در ماه مارس زمانی که کشور را به مستند. آمار آژانس نیز گفت: تعداد زیادی از مردم در حقوق و دستمزد کاهش 2.1% یا 612,000 بین مارس و مه.

Coronavirus ردیابی برنامه یک آزمون برای حفظ حریم خصوصی فکر آلمان

آلمان راه اندازی یک coronavirus ردیابی برنامه جمعه که مقامات می گویند بسیار امن حتی وزرای دولت می تواند از آن استفاده کنید.

برنامه های گوشی های هوشمند شده اند و تبلیغ به عنوان یک ابزار با تکنولوژی بالا در تلاش برای پیگیری کردن پتانسیل COVID-19 عفونت. کارشناسان می گویند پیدا کردن موارد جدید به سرعت توسط کلید بستن در تازه خوشه به خصوص که کشورهای به آرامی ظهور از مستندات و سعی کنید برای جلوگیری از موج دوم از عفونت و مرگ و میر. اما دولت ها در اروپا به اجرا حقوقی و فرهنگی مانع تلاش برای آشتی نیاز به موثر ردیابی با قاره دقیق اطلاعات استانداردهای حفظ حریم خصوصی.

آلمان که در آن یک فرد مناسب به داده های خود را حتی پس از مرگ است که ریشه در قانون اساسی ثابت شده است که چالش های خاص. در اوایل دولت پیشنهادات در مورد استفاده از داده های مکان از جمله برج همراه اطلاعات و مختصات GPS برای برنامه باعث یک واکنش سریع.

ده سازمان ملل حساب برای بسیاری از COVID موارد: که

در دو هفته گذشته کشور گزارش داده اند بیش از 100 ، 000 مورد جدید تقریبا هر روز و 75 درصد در حال آمدن از 10 کشور عمدتا در آمریکا و جنوب آسیا Tedros Adhanom Ghebreyesus رئیس سازمان بهداشت جهانی گفت: در یک جلسه مطبوعاتی در ژنو است. این بدان معناست که هر روز دارد بیشتر موارد گزارش شده از طی دو ماه اول از شیوع بیماری است. وجود دارد بسیاری از نقاط داغ در امریکا لاتین و مواردی نیز افزایش در آفریقا و خاورمیانه و اروپای مرکزی است.

گورستان کارگران پوشیدن دنده محافظ در برابر جدید coronavirus, پیاده روی بعد از حمل تابوت از 72 سال مونیکا لاگوس به قبر او در Manantial گورستان در سانتیاگو شیلی (AP)

ما لغو اضطراری استفاده از مالاریا داروها برای درمان Covid-19

غذا و دارو لغو اضطراری-استفاده از مجوز برای دو مالاریا مواد مخدر — کلروکين و هیدروکسی کلروکین — تبلیغ توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان Covid-19 درمان پس از تعیین آنها بعید است به کار در برابر ویروس است و می تواند عوارض جانبی خطرناک. با استناد به گزارش های عوارض قلبی, FDA گفت: مواد مخدر در برخواهد داشت خطر بیشتری برای بیماران از هر گونه مزایای بالقوه است. آنها به سرعت تحت آتش را از ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که گفت: "ما سازمان را موفق به درک آن بهره مند شوند در مبارزه با کروناویروس.

هواپیمایی متحده به ممنوعیت مسافران که رد ماسک

هواپیمایی متحده گفت: آن را تقویت اجباری ماسک سیاست با قرار دادن مسافر که موفق به رعایت در یک سفر داخلی محدودیت لیست. مشتریان در لیست خود را از دست بدهند سفر امتیازات در ایران برای یک مدت زمان مشخص در حال بررسی جامع بررسی حادثه. اجباری ماسک سیاست است که انتظار می رود در محل باقی می ماند برای حداقل بعد از 60 روز است.

کارمند باشگاه سام پاک دستی با یک محلول ضد عفونی بین استفاده در پاسیو سانتافه مرکز خرید که در آن کسب و کار ضروری تلقی شده اند عامل با سلامت و پروتکل های ایمنی در مکزیک (AP)

اسکار 2021 با دو ماه تاخیر; برگزار می شود در ماه آوریل در حال حاضر

برای چهارمین بار در تاریخ اسکار در حال به تعویق افتاد. The Academy of Motion Picture Arts and Sciences و شبکه تلویزیونی ABC گفت: 93 جوایز اسکار را در حال حاضر برگزار شد مارس 25, 2021, هشت هفته بعد از اصل برنامه ریزی شده به دلیل همه گیر اثرات در صنعت فیلم است.

پکن reinstates ویروس کنترل به عنوان یکی دیگر از شیوع رشد می کند

پکن این است که اعمال کنترل بیشتر اقدامات در تلاش برای جلوگیری از شیوع جدید در پایتخت از گسترش به سایر نقاط کشور است. علاوه بر قفل کردن جوامع و سفارش انبوه, تست چین سرمایه ممنوعیت ساکنان مناطق در نظر گرفته شده در معرض خطر خروج از شهرستان مقامات بهداشتی می گویند. کسانی که از این مناطق که در حال حاضر سمت چپ باید گزارش به محلی سلامت ادارات به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. مقامات شهر پکن گزارش روز سه شنبه 27 جدید تایید COVID-19 موارد برای 15 ژوئن در نظر گرفتن تعداد تجمعی از عفونت در این شهر شیوع فعلی به 106.

افسران پلیس جلو و یک مانع در سراسر جاده منتهی به یک محله مسکونی در نزدیکی Xinfadi عمده فروشی مواد غذایی در بازار منطقه در پکن (AP)

نیوزیلند گزارش دو مورد جدید

نیوزیلند است و دیگر از coronavirus پس از مقامات بهداشت گفت: آنها تا به حال دو مورد جدید که به گفته آنها وارد شد از سفر اخیر خود به انگلستان. به گفته مقامات این دو مورد به هم متصل بودند. تا سه شنبه نیوزیلند رفته بود بیش از سه هفته بدون هیچ گونه موارد جدید و اعلام کرده بود که هر کسی که تا به حال قرارداد این ویروس بهبود حال گذشته از 22 نفر که فوت کرد. در کل نیوزیلند تا به حال بیش از 1500 موارد است.

پیاده گذشته یک بیلبورد شامل نخست وزیر Jacinda protocol wine studio با کلمه Aroha, معنی, عشق, در, Christchurch, New Zealand (AP/فایل)

فیلیپین شهر تحت ویروس مستند

مقامات فیلیپین قرار می گیرد مرکزی شهر تحت سخت مستند و حفظ قرنطینه محدودیت در پایتخت برای دو هفته دیگر به عنوان عفونت کروناویروس در ادامه به سنبله برانگیزتر. رئیس جمهور رودریگو Duterte مورد تایید در یک سخنرانی تلویزیونی جلسه دوشنبه شب با کلید مقامات دولت توصیه برای قفل کردن سبو (شهر نو و حفظ قرنطینه محدودیت در شهر مانیل که در آن بسیاری از نزدیک 26,500 عفونت و بیش از 1 ، 000 مرگ و میر ثبت شده است. اول اعمال شده در اواسط ماه مارس COVID-19 محدودیت در مترو مانیل صندلی از دولت بیش از 12 میلیون نفر بوده است در میان طولانی ترین در جهان است.

دوم انگلستان واکسن برای شروع تست انسان

دوم تجربی Covid-19 واکسن از انگلستان شروع آزمون در انسان این هفته با تکیه بر تکنولوژی برش لبه است که دانشمندان امیدوارند اجازه خواهد داد صدها میلیون دز تولید می شود به سرعت. امپریال کالج لندن واکسن حمایت از 41 میلیون پوند ($52 میلیون دلار) در انگلستان بودجه همراه با دیگر 5 میلیون پوند از کمک های مالی از جمله کمک از دولت گفت: در روز دوشنبه. این کار بر اساس تکنولوژی به نام خود تقویت RNA. اگر واکسن بازده امیدوار کننده پاسخ ایمنی بدن بزرگتر محاکمات آغاز خواهد شد بعد از آن در سال با حدود 6000 داوطلب.

یک دانشمند ورودی اطلاعات به صورت اتوماتیک محصول diafiltration در طول تحقیق و توسعه یک واکسن علیه این بیماری کروناویروس (COVID-19) در یک آزمایشگاه BIOCAD شرکت بیوتکنولوژی در سنت پترزبورگ (خبر آنلاین)

اوکراین رئیس جمهور بستری با وزش COVID-19

همسر رئيس جمهور اوکراین اولنا Zelenska بود در بیمارستان بستری و پس از عقد قرارداد coronavirus و وضعیت او ثابت بود دفتر ریاست جمهوری گفت: اضافه کردن یک تازه تست او نشان داد او همچنان منفی است. Zelenska در هفته گذشته گفت: او تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus در حالی که شوهر او ولدیمیر Zelenskiy و دو فرزند خود را به حال آزمایش منفی است. رئیس جمهور همچنین لغو تمام جلسات و بازدیدها.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن