Coronavirus جهانی به روز رسانی 13 ژوئن: برزیل تلفات در حال حاضر دومین; مکزیک آماده بازگشایی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 9:45:44 am مردم راه رفتن را از طریق

توسط NEWSATROPAT در 24 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 9:45:44 am
coronavirus, coronavirus news, corona news, coronavirus gloabal update, coronavirus worldwide cases, covid 19 usa, covid 19 russai, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases مردم راه رفتن را از طریق یک مرکز خرید در منطقه سائو پائولو, برزیل. (AP Photo/Andre قلمدان)

Coronavirus جهانی به روز رسانی: برزیل تلفات با توجه به این رمان coronavirus (COVID-19) عفونت افزایش یافته است به 41,828 و در حال حاضر رتبه دوم در جهان پس از ایالات متحده است. کشور را به وزارت بهداشت گزارش روز جمعه تجمعی در مجموع 828,810 تایید موارد coronavirus با 25,982 عفونت های جدید در 24 ساعت گذشته و دیگری 909 مرگ و میر.

سازمان بهداشت جهانی (WHO) گفته برزیل نظام سلامت ایستاده بود تا به فشار. "این سیستم به عنوان مثل از داده های ما دیدن است نه ضعف" که بالا اضطراری متخصص دکتر مایک رایان گفت: با چند منطقه از برزیل با استفاده از بیش از 80 درصد از بیمارستان ها' تخت مراقبت ويژه و ظرفیت. "داده های ما در حال حاضر پشتیبانی از (چشم انداز) یک سیستم تحت فشار است اما سیستم هنوز هم مقابله با تعداد موارد شدید" رایان گفت: در یک جلسه مطبوعاتی در ژنو است.

در ضمن به گفته جان هاپکینز تعداد کل تایید عفونت در جهان می ایستد در 7,629,227 با بالاترین گزارش از ما پس از برزیل و روسیه است. هند و پاکستان در جایگاه چهارم با 2,97,535 عفونت. جهانی مرگ و میر در ایستاده بود 4,25,330 با ما گزارش بیشترین تعداد مرگ و میر پس از برزیل و انگلستان و ایتالیا.

در اینجا آخرین تحولات از سراسر جهان:

مکزیک آماده بازگشایی نیمی از کشور

مکزیک شروع به تنظیم تاریخ برای دوباره باز کردن کسب و کار در نیمی از کشور در هفته آینده حتی به عنوان در سراسر کشور روزانه مورد تأیید افزایش رکورد 5,222 جمعه و 504 جدید مرگ و میر گزارش شده است. کل موارد تایید شده در حال حاضر تعداد 139,196 و مجموع مرگ و میر در تقریبا 16,450. هر دو در نظر گرفته قابل توجهی undercounts با توجه به بسیار محدود تست.

coronavirus, coronavirus news, corona news, coronavirus gloabal update, coronavirus worldwide cases, covid 19 usa, covid 19 russai, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases مردم با پوشیدن ماسک صورت برای محافظت در برابر coronavirus راه رفتن را از طریق مترو با یک پرتره از بنیانگذار اتحاد جماهیر شوروی ولادیمیر لنین در پس زمینه در مسکو, روسیه. (AP Photo/پاول Golovkin)

دولت فدرال اعلام کرد که با شروع دوشنبه نیمی از مکزیک 32 متحده می توانید شروع به محدود re-دهانه از هتل ها و رستوران ها و گسترده تر re-دهانه از بازار. برای مثال کارخانه ها و هتل ها می تواند از سرگیری عملیات اگر آنها را اقدامات ایمنی. این طرح بر اساس چهار رنگ است که در آن ایالت با بدترین شرایط در حال رنگ قرمز و کسانی که در حال پیشرفت هستند و نارنجی. متحده در نهایت تغییر به رنگ زرد و سپس سبز به عنوان شرایط بهبود یافته است.

ایالات متحده برای دوباره باز هستند کسانی که سقوط نرخ coronavirus بستری شدن در بیمارستان, نرخ پایین تر از عفونت و قابل قبول نسبت موجود در تخت بیمارستان. آنها شامل متحده هستند که خانه به استراحتگاه مانند کانکون و لس Cabos اما نه هواتولکو یا Acapulco.

آمریکایی ها حفظ virus به عنوان اقدامات احتیاطی متحده بازگشایی

حتی به عنوان متحده و مناطق شهری سراسر کشور آرامش محدودیت در زندگی اجتماعی و اقتصادی در حال انجام coronavirus گیر یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که اکثر آمریکایی ها نیست و در عین حال آماده به رها بهداشت عمومی رفتارهای است که کمک به کاهش خطر از خود و مردم در اطراف آنها متعاهد ویروس است که باعث COVID-19.

coronavirus, coronavirus news, corona news, coronavirus gloabal update, coronavirus worldwide cases, covid 19 usa, covid 19 russai, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases یک مرد با پوشیدن یک ماسک صورت برای جلوگیری از گسترش این coronavirus حمل یک نگاهی به دور و سفارش غذا همراه محبوب در خرده فروشی های خیابانی در پکن. (AP Photo/Ng هان Guan)

به طور کلی 90 درصد آمریکایی ها می گویند آنها با پوشیدن یک ماسک با توجه به نظرسنجی جدید انجام شده توسط NORC در دانشگاه شیکاگو برای اطلاعات پایه و اساس است. که بالاتر از در ماه آوریل زمانی که 78 درصد بودند با پوشیدن ماسک در پاسخ به این بیماری است. آخرین COVID تاثیر نظرسنجی سوم در یک سری اندازه گیری همه گیر و تاثیر آن بر آمریکایی ها فیزیکی و روانی و سلامت اجتماعی است.

ترکیه گزارش روزانه افزایش ویروس موارد به بیش از 1000

ترکیه روز جمعه گزارش روزانه بالاتر تعداد coronavirus موارد از دو هفته پس از دولت آرام بسیاری از محدودیت های قرار دادن در محل به منظور کاهش عفونت. وزیر بهداشت Fahrettin Koca گفت: وجود 1,195 تایید موارد در 24 ساعت, هل دادن این کشور در مجموع تایید caseload به 175,218. این اولین بار بود که تعداد موارد جدید ثبت شده در یک روز پیشی 1,000 پس از معلق در هوا حدود 800 یا 900 برای نزدیک به دو هفته است.

coronavirus, coronavirus news, corona news, coronavirus gloabal update, coronavirus worldwide cases, covid 19 usa, covid 19 russai, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases مردم راه رفتن در امتداد یک خاکریزی از رودخانه مسکو پس از آب و هوای گرم در مسکو, روسیه. (AP Photo/الکساندر Zemlianichenko)

Koca همچنین گزارش 15 بیشتر ویروس های مرتبط با مرگ و میر پایین ترین روز به روز تعداد مرگ و میر در بیش از دو ماه. ترکیه مرگ و میر از این بیماری همه گیر در حال حاضر در 4,778.

محبوب BP دارو قرار ندهید بیماران در معرض خطر بیشتری مطالعه جدید می یابد

با توجه به یافته های یک مطالعه جدید محبوب ترین ها ضد فشار خون و داروهای قرار نیست کسانی که با فشار خون بالا در معرض خطر بیشتری از COVID-19. دو فشار خون-کاهش مواد مخدر در کلاس به نام بازدارنده های ACE و ARBs آمد تحت بررسی پس از مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری گزارش شده در ماه آوریل است که 72 درصد از بستری COVID-19 بيماران 65 سال یا مسن تر بود, فشار خون بالا.

coronavirus, coronavirus news, corona news, coronavirus gloabal update, coronavirus worldwide cases, covid 19 usa, covid 19 russai, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases مردم با پوشیدن ماسک صورت برای محافظت در برابر جدید کروناویروس پیاده روی در خارج از یک مرکز خرید در pedestran خیابان خرید در پکن. (AP Photo/علامت Schiefelbein)

محققان در دانشگاه آکسفورد توصیه کرده بود که برخی از بیماران جلوگیری از مواد مخدر تا خطرات بودند بهتر شناخته شده در حالی که دیگران استدلال بیماران باید ماندن در داروها. یک کارشناس در دانشگاه جانز هاپکینز مرکز مواد مخدر ایمنی و اثربخشی در بالتیمور در توصیف این بحث به عنوان "یکی از مهم ترین بالینی سوالات."

فرانسه به آسانسور کنترل مرز اتحادیه اروپا برای مسافران در ژوئن 15

فرانسه را لغو محدودیت در مرزهای اتحادیه اروپا برای مسافران در ژوئن 15, فرانسوی داخلی و خارجی وزارتخانه در بیانیه ای گفت: در روز جمعه. "با توجه به مطلوب توسعه از وضعیت سلامت در فرانسه و اروپا و مطابق با توصیه های کمیسیون اروپا...فرانسه بلند خواهد شد در 15 ژوئن (0h00) تمام محدودیت های تردد در آن به اروپا مرزهای داخلی (زمین و هوا و دریا) به اجرا گذاشته شد و به مبارزه با COVID-19 گیر" در بیانیه ای گفت:.

coronavirus, coronavirus news, corona news, coronavirus gloabal update, coronavirus worldwide cases, covid 19 usa, covid 19 russai, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases مردم با پوشیدن ماسک صورت برای محافظت در برابر coronavirus راه رفتن پایین خیابان در مرکز مسکو, روسیه. (AP Photo/الکساندر Zemlianichenko Jr)

مسافران از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و همچنین از آندورا, ایسلند, لیختن اشتاین, موناکو, نروژ, سان مارینو سوئیس و واتیکان همچنین قادر خواهد بود برای ورود به خاک فرانسه بدون محدودیت بیانیه ای گفت:. از طریق روابط متقابل و محدودیت ها از جمله دو هفته قرنطینه پس از ورود خود ادامه خواهد داد به درخواست در مرز با اسپانیا و انگلستان به آن اضافه شده است.

مدرن را واکسن به نظر می رسد برای روشن شدن ایمنی مانع در مطالعه ماوس

یک سری از مطالعات در موش های مدرن وارز COVID-19 لنت برخی از اطمینان است که آن را نمی ممکن است افزایش خطر بیشتر بیماری شدید که یک دوز ممکن است به حفاظت در برابر رمان coronavirus با توجه به داده های اولیه روز جمعه منتشر خواهد شد.

قبل از مطالعات انجام شده بر روی یک واکسن برای سارس – یک پسر عموی نزدیک به این ویروس جدید است که باعث COVID-19 – نشان می دهد واکسن در برابر این نوع از ویروس ممکن است ناخواسته اثر باعث شدید بیماری که واکسن فرد است و بعد از آن در معرض پاتوژن به خصوص در افرادی که تولید به اندازه کافی قوی پاسخ ایمنی است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب