Coronavirus جهانی به روز رسانی 17 ژوئن: 'یک خبر خوش اما دگزامتازون شود و تنها تحت نظارت بالينی" چه کسی می گوید

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 17 ژوئن 2020 10:26:36 pm پرستاران تمایل به COVID-19 بيما

توسط NEWSATROPAT در 28 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 17 ژوئن 2020 10:26:36 pm
پرستاران تمایل به COVID-19 بيمار در بيمارستان شهدای تجریش بیمارستان در تهران ، (عکس از آسوشیتدپرس)

Coronavirus جهانی به روز رسانی: جهانی موارد از رمان coronavirus موارد به بیش از 8.2 میلیون دلار در روز چهارشنبه به عنوان عفونت رسید در برزیل. این ویروس تاکنون 444,563 زندگی در امروز. ایالات متحده تا کنون بیشترین تعداد از موارد با 2,141,276 عفونت و 117,030 مرگ و میر.

در ضمن پایتخت چین محدودیت های تحمیل شده در این شهرستان شامل سودای coronavirus موارد با لغو نمرات پروازهای بستن مدارس و مسدود کردن برخی از محلات. در گذشته شش روز پکن شاهد احیای این بیماری با برخی از ترس تمام شهرستان است که رهبری برای یک مستند. مقامات بهداشتی گزارش 31 عفونت های جدید در ماه ژوئن 16, مصرف تجمعی موارد از روز پنج شنبه به 137 در شهرستان بدترین تجدید حیات در چهار ماه 356,000 مردم آزمایش از روز یکشنبه.

بریتانیا روز چهارشنبه مجاز دولت-بودجه خدمات بهداشت ملی (NHS) استفاده از استروئید دگزامتازون "جهان اول" coronavirus درمان اثبات شده برای کاهش خطر مرگ در میان به شدت بیمار, بیماران, PTI گزارش شده است. ارزان و به طور گسترده ای مورد استفاده استروئید تبدیل شده است برای اولین بار مواد مخدر نشان داده شده است قادر به صرفه جویی در زندگی علاج ناپذیری بیمار Covid-19 بيمار. پس از کشف دانشمندان نام آن را "دستیابی به موفقیت بزرگ" در این بیماری همه گیر در حالی که سازمان بهداشت جهانی مورد ستایش قرار داد و پژوهشی اعلام کرد برای به روز رسانی آن Covid-19 دستورالعمل.

در اینجا این تحولات از سراسر جهان:

قزاقستان مجلس آزمایشات مثبت برای Covid-19

سخنران از قزاقستان مجلس Nurlan Nigmatulin ha خود قرنطینه پس از او قراردادی coronavirus مقامات تایید رویترز گفت. کشور مطرح شده زنگ هشدار به عنوان تازه افزایش عفونت شد و شاهد در پایتخت نورسلطان. هفته گذشته سخنران ملاقات وزیر بهداشت و درمان Yelzhan Birtanov که پس از آزمایش مثبت است و در حال حاضر در بیمارستان تحت درمان ذات الریه.

رئیس جمهور Kassym-Jomart Tokayev گفت: coronavirus وضعیت بود "به چالش کشیدن" به دلیل گسترده عدم رعایت اجتماعی, فاصله, قوانین, اما دولت همچنان در کنترل است. "فردا دولت اعلام خواهد شد اقدامات برای ایجاد ثبات در وضعیت اپیدمیولوژیک از جمله گسترده تر تست" او در توییتر نوشت.

هندوراس جمهور, بانوی اول تست مثبت برای Covid-19

رئیس جمهور هندوراس, خوان اورلاندو هرناندز, دارای آزمایش مثبت برای رمان coronavirus دفتر خود گفت: آژانس خبری اسوشیتد پرس گزارش شده است. در بیانیه صادر شده توسط ریاست آن گفت: هرناندز تا به حال به دنبال توصیه های بهداشتی اقدامات احتیاطی اما "به دلیل ماهیت کار خود را, آن را نمی ممکن است به باقی می ماند در مجموع انزوا." او گفت: همسر خود را بدون علامت و دو نفر دیگر که کار با آنها را نیز آلوده.

دفتر خود گفت: هرناندز شروع به احساس بد در طول تعطیلات آخر هفته و عفونت های ویروسی تایید شد در روز سه شنبه. این بیانیه گفت که او تحت درمان با microdacyn, آزیترومایسین, ایورمکتین و روي. هرناندز گفت: نشانه ها و نور و که او در حال حاضر شروع به احساس بهتر است. او گفت که او تا به حال شروع به آنچه که او به نام "MAIZ درمان" تجربی ترکیبی از microdacyn, آزیترومایسین, ایورمکتین و روي. هندوراس نزدیک به 10,000 موارد تایید شده بیماری و 330 مرگ و میر.

بیش از 400 نفر تست مثبت برای ویروس در آلمان کشتارگاه

حداقل 475 نفر تست مثبت برای coronavirus در آلمان بزرگترین کشتارگاه Toennies inRheda-Wiedenbrueck AP گزارش شده است. بیشتر از 400 نتایج آزمون شد و هنوز در انتظار.

این سنبله عظیم در عفونت تحت فشار قرار دادند تا تعداد موارد در منطقه به مراتب بالاتر از دولت در آستانه برای اقدامات اضطراری است که در 50 عفونت های جدید در یک هفته در هر 100 ، 000 نفر است. پس از شیوع مقامات در غرب آلمانی منطقه Guetersloh باید دستور تعطیلی تمام مدارس و مراکز مراقبت از کودکان.

منطقه ای روزانه Westfalen-Blatt گزارش داد که مقامات بر این باورند برخی از موارد وارداتی از کشورهای دیگر توسط کارگران مهاجر که در زمان استفاده از تازگی بازگشایی مرزهای اروپا به دیدار خانواده خود را.

استروئید دگزامتازون به عنوان مورد تایید COVID-19 درمان در انگلستان

دولت بریتانیا روز شنبه مجاز دولت-بودجه خدمات بهداشت ملی (NHS) استفاده از استروئید دگزامتازون "جهان اول" coronavirus درمان اثبات شده برای کاهش خطر مرگ در میان به شدت بیمار, بیماران, PTI گزارش شده است.

وزارت بهداشت و درمان گفت: ارزان و به طور گسترده ای در دسترس ضد التهاب استروئیدی شده است بلافاصله تایید شده برای درمان در بیمارستان بستری COVID-19 بیماران نیاز به اکسیژن از جمله کسانی که در هواکش پس از یک دانشگاه آکسفورد دادگاه تایید نتایج مثبت در روز سه شنبه. "درمان استاندارد برای COVID-19 شامل دگزامتازون کمک به نجات جان هزاران نفر در حالی که ما در مقابله با این ویروس وحشتناک" گفت: انگلستان وزیر بهداشت مت Hancock. (ادامه مطلب)

یک داروساز نمایش یک جعبه دگزامتازون در Erasme بیمارستان در میان بیماری کروناویروس (COVID-19) شیوع برسلز, بلژیک در ژوئن 16 سال 2020 است. رویترز/ایو هرمان

که حرکت می کند به روز رسانی Covid-19 ارشاد پس از دگزامتازون نتایج بالینی

سازمان جهانی بهداشت (WHO) گفت: آن را در حال حرکت برای به روز رسانی آن Covid-19 دستورالعمل در درمان مردم به منعکس کننده نتایج یک کارآزمایی بالینی است که نشان داد یک ارزان مشترک استروئید می تواند کمک به صرفه جویی در بیماران بدحال گزارش رویترز. روز سه شنبه دادگاه اعلام نتايج نشان داد که دگزامتازون استفاده از 1960s به کاهش التهاب در بیماری هایی مانند آرتروز, کاهش نرخ مرگ و میر حدود یک سوم در میان به شدت بیمار COVID-19 بیماران بستری در بیمارستان است.

اگر چه دگزامتازون مطالعه نتایج اولیه محققان در پشت این پروژه گفت: این نشان می دهد این دارو باید به سرعت تبدیل شدن به استاندارد مراقبت در شدت زده بیماران. با توجه به یافته های اولیه گذاشته که میزان مرگ و میر کاهش می یابد در حدود یک سوم بیماران در ونتيلاتور و برای بیمارانی که نیاز به تنها اکسیژن و مرگ و میر قطع شد و حدود یک پنجم.

آلمانی coronavirus ردیابی برنامه دانلود شده 6.5 میلیون بار

در 24 ساعت گذشته, از آنجا که راه اندازی آن در آلمان برنامه گوشی های هوشمند برای کمک به ردیابی عفونت کروناویروس دانلود شده است 6.5 میلیون بار مدیر اجرایی شرکت نرم افزاری SAP گفت: رویترز گزارش داد. به 'تاج-هشدار-برنامه' ساخته شده بود در شش هفته توسط SAP و Deutsche Telekom. "این یک موفقیت بزرگ آن فلس آن را کاربر پسند است و آن را کمک می کند تا جامعه" کلاین خبرنگاران گفت: در جلسه.

گسترده را به بالا مورد نیاز است اما برای افزایش شانس که هر دو نفر در خطر رویداد – صرف 15 دقیقه عرض 2 متر از یکدیگر – استفاده از برنامه. در زمینه تست نرم افزار با موفقیت ثبت شده 80 درصد از چنین برخوردهایی.

Timotheus Hoettges ارشد اجرایی از آلمان مخابراتی غول Deutsche Telekom AG دارای یک تلفن همراه به عنوان او در اجلاس ارائه از تماس جدید-ردیابی گوشی های هوشمند نرم افزار. ایسنا

سنگاپور دانشمندان کشف 5 آنتی بادی برای مبارزه با ویروس

یک تیم از سنگاپور دانشمندان کشف کرده است پنج آنتی بادی است که می تواند به مبارزه با کروناویروس و محافظت در برابر کلید جهش که پدید آمده در این ویروس در این بیماری همه گیر این کشور در دفاع از تحقیقات و توسعه سازمان گفت: PTI گزارش شده است. آزمایش های انسانی برای سرب بادي AOD01 را آغاز و در ماه های آینده در انتظار تایید از علوم سلامت سازمان گفت: دفاع سازمان علوم (DSO) آزمایشگاه های ملی.

"همه آنها قوی در مسدود کردن عفونت و موثر در برابر کلید جهش که پدید آمده در این ویروس در این بیماری همه گیر ،

Singapore coronavirus cases, coronavirus cases Singapore, Singapore lockdown, Singapore coronavirus lockdown, World news, Indian Express ضروری کارگران باید بینی خود را swabbed قبل از بازگشت به نیروی کار در یک منطقه ای غربالگری مرکز در میان بیماری کروناویروس (COVID-19) شیوع در سنگاپور 9 ژوئن 2020. ایسنا

رکورد سنبله در coronavirus موارد در آمریکا

به عنوان ایالات تسریع در بازگشایی تعدادی از hospitalisations نیز افزایش به بالاترین رکورد. (AP Photo/مایکل پروست)

تازه coronavirus موارد آمار یک رکورد در آریزونا و فلوریدا, اوکلاهما, اورگان و تگزاس روز سه شنبه نمایشگاه یک روند رو به افزایش در موارد جدید برای دومین هفته متوالی. به عنوان ایالات تسریع در بازگشایی تعدادی از hospitalisations نیز افزایش به بالاترین رکورد.

پس از یک موج جدید در پکن پروازها لغو و مدارس بسته

چین سرمایه شاهد افزایش اندکی در coronavirus موارد شنبه آن را به عنوان مبارزه با شیوع جدید پس از تقریبا دو ماه. پکن معرفی کرده است موجی از محدودیت های جدید از جمله لغو بیش از 60 پروازهای تجاری در داخل و خارج از شهر به خصوص از مناطق که گزارش موارد است. پکن عضو کمیسیون آموزش دستور تعطیلی مدارس برای متوقف کردن موج جدید در مورد.

china coronavirus cases, beijing fresh covid cases, coronavirus cases china, beijing covid emergency response, coronavirus case beijing مردم با پوشیدن ماسک صورت برای محافظت در برابر جدید کروناویروس توقف در یک ایست بازرسی در خارج از Xinfadi عمده فروشی مواد غذایی در بازار منطقه در پکن. (AP)

پکن گزارش 31 مورد از 27 روز قبل در شیوع است که در درجه اول مربوط به یک عمده فروشی مواد غذایی در بازار.

نیوزیلند PM اختصاص نظامی برای نظارت بر مرز اقدامات قرنطینه

نیوزیلند نخست وزیر Jacinda protocol wine studio اختصاص داده است یک رهبر نظامی برای نظارت بر مرز قرنطینه اقدامات پس از آنچه او به عنوان یک غیر قابل قبول شکست توسط مقامات بهداشتی در اجازه می دهد دو زنانی که در بازگشت از لندن به ترک قرنطینه قبل از آنها تا به حال تست شده برای ویروس.

Jacinda protocol wine studio صحبت می کند به رسانه ها در تاریخ 17 ژوئن پس از دو مورد جدید گزارش شده است. (AP)

قبل از دو مورد جدید این کشور اعلام شد به عنوان coronavirus رایگان پس از گزارش هر مورد برای بیش از 3 هفته است.

دگزامتازون مواد مخدر ارائه می دهد برخی از امید به عنوان موارد افزایش

یک داروساز نمایش یک جعبه دگزامتازون در Erasme بیمارستان در میان بیماری کروناویروس (COVID-19) شیوع برسلز, بلژیک در ژوئن 16 سال 2020 است. رویترز/ایو هرمان

محققان در انگلستان روز شنبه اعلام کرد که اولین شواهد از مواد مخدر است که می تواند در بهبود COVID-19 بقا. این داروی دگزامتازون است ارزان و به طور گسترده ای در دسترس استروئید است که کاهش مرگ و میر 35 درصد در بیمارانی که نیاز به درمان با دستگاه تنفس و 20 درصد در کسانی که فقط نیاز به اکسیژن اضافی. با این حال این دارو به نظر نمی رسد برای کمک به مردم با کمتر جدی علائم.

نخست وزیر بوریس جانسون گفت: مواد مخدر بزرگترین و در عین حال دستیابی به موفقیت در درمان coronavirus.

در ضمن اسرائیل امضاء کرده است به توافق با مدرن Inc برای آینده خرید یک پتانسیل coronavirus واکسن در مورد این شرکت موفق در توسعه آن است.

سنگاپور برای شروع آزمایشات انسانی واکسن در ماه اوت

سنگاپور دانشمندان آزمایش یک COVID-19 واکسن از ما شرکت Arcturus درمان برنامه ریزی برای شروع آزمایشات انسانی در ماه اوت پس از نشان دادن امیدوار پاسخ در موش سوری.

این واکسن در حال ارزیابی در سنگاپور آثار نسبتا-تست نشده Messenger RNA (mRNA) تکنولوژی که دستور سلول های انسانی را خاص coronavirus پروتئین است که برای تولید یک پاسخ ایمنی است.

برخی دیگر از تحولات مهم

  • رئیس جمهور هندوراس, خوان اورلاندو هرناندز گفت: او بوده است آزمایش مثبت از coronavirus اما بلافاصله ارائه اطلاعات بیشتر است.
  • تایلند گزارش جدید کروناویروس موارد و مرگ و میر شنبه, مارک 23 روز متوالی بدون هیچ گونه محلی انتقال است.
  • آفریقای جنوبی گزارش داد رکورد عفونت بیش از آخر هفته دو هفته پس از کسب و کار و خانه عبادت بازگشایی شد.
  • مصر گزارش داد این کشور بالاترین تک روز شمار تلفات با 97 مرگ و میر در روز دوشنبه.
  • اسرائیل مقامات بهداشت ترس افزایش از 200 مورد در هر روز به ميزان عفونت به طور پیوسته بالا می رود زیر مستند تسهیلات
  • برزیل گزارش یک رکورد 34,918 جدید کروناویروس موارد در روز سه شنبه به عنوان دومین بدترین آسیب دیده کشور در جهان است که به سرعت نزدیک به 1 میلیون مارک.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب