Coronavirus جهانی به روز رسانی 15 جولای: نیوزیلند به تشریح برنامه ریزی برای آینده Covid شیوع; فرماندار توکیو هشدار عفونت افزایش سرعت

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 15 سال 2020 10:10:47 pm اعضای تیم پزشکی آماده اقلام

توسط NEWSATROPAT در 26 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 15 سال 2020 10:10:47 pm
Coronavirus Global Updates, 15 July: South Africa's caseload nears 3,00,000; Italy to reopen schools in September اعضای تیم پزشکی آماده اقلام برای آزمون عملی برای Covid-19 در یکی از محلات که در دفتر شهردار مقرر سختگیرانه قرنطینه در بوگوتا, کلمبیا 14 ژوئیه سال 2020 است. (رویترز)

Coronavirus جهانی به روز رسانی: بیش از 13.2 میلیون مورد از این رمان coronavirus سراسر جهان گزارش شده با حداقل 5,75,000 مرگ و میر. به عنوان بسیاری از 7.33 میلیون نفر بهبود یافته اند از عفونت است.

ایالات متحده دارای بیشترین تعداد از موارد در 3.48 میلیون, پس از برزیل با 1.93 میلیون نفر و هند با 9,36,000 موارد روسیه با 7,40,000 مورد تأیید و پرو با 3,34,000 موارد است.

مدرن وارز تجربی واکسن برای COVID-19 حاکی از آن امن بود و باعث پاسخ ایمنی بدن در تمام 45 داوطلب سالم در حال انجام مراحل اولیه مطالعه محققان آمریکایی گزارش روز سه شنبه.

داوطلبان که دو دوز واکسن به حال سطح بالایی از ویروس قتل آنتی بادی است که بیش از حد متوسط سطح دیده می شود در افرادی که تا به حال بهبود از COVID-19 تیم در گزارش جدید مجله پزشکی انگلستان.

هیچ مطالعه داوطلبان با تجربه یک اثر جانبی جدی اما بیش از نیمی گزارش خفیف یا متوسط واکنش های مانند خستگی و سردرد و لرز و درد عضلانی و یا درد در محل تزریق. این به احتمال زیاد به رخ می دهد پس از دوز دوم و در افرادی که بالاترین دوز.

در اروپا و فرانسه آن را اجباری برای مردم ماسک در مغازه ها و دیگر محصور فضاهای عمومی از ماه آینده. و اسپانیا از منطقه کاتالونیا قرار دادن یک منطقه که در آن 1,60,000 مردم اقامت تحت مستند به بنیادی آخرین موج در coronavirus موارد است.

در ضمن کانادا گفت: آن را آن را آسان تر برای دانشجویان خارجی به مطالعه حاضر از خارج از کشور و به واجد شرایط برای اجازه کار بعد از فارغ التحصیلی در میان سخت مرز تعطیلی.

ویروس تجدید حیات نیروهای کشور به reimpose محدودیت

کشورها در سراسر جهان در حال reimposing مستندات و اجرای جدید چک های بهداشتی در مرزهای خود را در تلاش برای جلوگیری از ظهور مجدد coronavirus قبل از آن می چرخد و حتی بیشتر از کنترل خارج شده.

شروع پنج شنبه, همه مسافران پس از رسیدن در یونان از مرز مشترک با بلغارستان شد مورد نیاز برای حمل منفی coronavirus نتایج آزمون صادر شده قبلی 72 ساعت و به زبان انگلیسی ترجمه. قوانین جدید که به دنبال افزایش گردشگری مرتبط با COVID-19 موارد باعث فوری کاهش ورود در مقایسه با روز های اخیر.

ساکنان استرالیا را در دومین شهر ملبورن هشدار داده بودند در روز چهارشنبه مطابق با مقررات مستند و یا در صورت تشدید محدودیت. ملبورن 5 میلیون نفر و بخشی از شهرستان را نیمه روستایی اطراف یک هفته به یک جدید شش هفته مستند شامل شیوع جدید وجود دارد.

زمان برای هشدار در زمان برش مردم کساد است بیش از ویکتوریا دولت برتر Daniel Andrews گفت. که در آن ما در یک بسیار جدی و کشنده موقعیت. این تحولات با بیش از 13 میلیون نفر از coronavirus مورد تایید در سراسر جهان و با بیش از 578,000 مرگ و میر با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز. تعداد واقعی تصور می شود به مراتب بالاتر با توجه به تعدادی از دلایل از جمله محدود تست.

توکیو فرماندار هشدار عفونت افزایش سرعت

Japan braces for more heavy rain as death toll rises to 66 توکیو شده 8,189 مورد تأیید و 325 مرگ و میر. عکاس: Soichiro کریما/ایسنا

توکیو فرماندار Yuriko Koike می گوید گسترش عفونت در پایتخت ژاپن را تشدید کرده و به سطوح معادل صدور یک هشدار و درخواست ساکنان و صاحبان کسب و کار به گام تا اقدامات پیشگیرانه.

Koike به طور خاص خواست و رستوران ها و مغازه ها و کاباره اپراتورها به انجام اقدامات ایمنی و خواست مشتریان به دور ماندن از مکان هایی است که نمی مطابق با دستورالعمل.

Koike نیز خواسته نخست وزیر شینزو آبه دولت به تجدید نظر در قانون اجازه فرمانداران محلی برای مجازات صاحبان کسب و کار که نقض درخواست اقدامات ایمنی. او به دادگاه تجدید نظر به شهروندان برای جلوگیری از غیر ضروری خارج از شهر سفر و به دولت به دقت فکر می کنم اگر آن را مناسب زمان به فشار آبه را منفور گردشگری مبارزات انتخاباتی.

کارشناسان در توکیو نیروی کار گفت: عفونت ها دیگر محدود به نسل جوان مرتبط با شب زنده داری منطقه. تعداد موارد جدی نیست و به سرعت در حال افزایش است اما تخت بیمارستان به سرعت در حال پر کردن و بیشتر مورد نیاز هستند. توکیو شده 8,189 مورد تأیید و 325 مرگ و میر.

دقیق چک های بهداشتی در یونان-بلغارستان مرز ذیل افزایش گردشگری مرتبط با ویروس موارد

سختگیرانه تر سلامت چک رفته اند به اثر در یونان مرز با بلغارستان پس از یک افزایش در گردشگری مرتبط با COVID-19 موارد است. شروع چهارشنبه تمام تماس های ورودی مسافران عبور از مرز نیاز به حمل منفی نتایج آزمون صادر شده قبلی 72 ساعت و به زبان انگلیسی ترجمه.

قوانین جدید شاهد کاهش در ورود اخیر در مقایسه با اوایل روز چهارشنبه. این Promachonas-Kulata مرز با بلغارستان تنها عبور که باز شده است به صورت غیر ضروری سفر پس از مستند اقدامات کاسته شد. همچنین چهار طرح هایی را برای لغو ممنوعیت پروازهای مستقیم از انگلستان رسما به اثر رفت و با خدمات با توجه به رزومه پنج شنبه.

فرانسه گردشگری می شود بوست با بازگشایی دیزنی لند

coronavirus, coronavirus news, covid 19 news, corona news, covid 19 usa, covid 19 russai, russai coronavirus, usa coronavirus cases, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus latest update, coronavirus today update یک بازدید کننده به نظر می رسد در نمایی از برج ایفل در پاریس. (AP Photo/Thibault کامو)

فرانسه صنعت گردشگری دریافت تقویت بیشتر جمعه با بخشی از بازگشایی دیزنی لند پاریس و باز از طبقه بالای برج ایفل.

دیزنی لند پاریس ترین در اروپا آباد پارک رفت و آمد مکرر است که بخشی از بازگشایی به چهار ماه پس از آن بسته به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس. این پارک در Marne-la-Vallee به شرق پایتخت فرانسه است که باز کردن درهای خود را در یک مرحله ای راه را شروع چهارشنبه با دیزنی لند پارک و والت دیزنی استودیو.

از آن خواهد شد از ویژگی های پیشرفته اقدامات ایمنی از جمله مدیریت حضور و غیاب, کاهش ظرفیت برای حمایت اجتماعی فاصله و تقویت تمیز کردن و ضد عفونی از سواری و فضاهای.

همچنین یکشنبه طبقه بالا از پاریس برج ایفل دوباره باز کرد. قرن 19 آهن بنای تاریخی یکی از پایتخت پر بازدید ترین جاذبه های, بخشی از دوباره باز آن دو طبقه در ژوئن 26 زیر آن طولانی ترین بسته پس از جنگ جهانی دوم است.

نیوزیلند PM تشریح برنامه ریزی برای آینده COVID-19 شیوع

نخست وزیر Jacinda protocol wine studio روز چهارشنبه مشخص او برنامه های دولت برای مهار آینده جامعه شیوع در نیوزیلند. اقیانوس آرام جنوبی کشور است ثبت یک جامعه گسترش ویروس مورد در 75 روز. آن دو مورد جدید ثبت شده چهارشنبه و تمام 27 از فعال آن موارد مردم قرنطینه پس از سفر خارجی است.

Protocol wine studio گفت: یک سیستم محلی و یا منطقه ای مستندات می تواند مورد استفاده قرار گیرد اگر جامعه گسترش رخ می دهد و یک ملی مستند خواهد تنها به عنوان آخرین چاره. محلی مستندات ممکن است شامل ساختمان های حومه شهر و یا شهرستان.

"اولویت ما خواهد بود برای کنترل هر گونه موارد با حداقل سرزده اقدامات و بیش کوچکترین منطقه ما می توانیم" protocol wine studio گفت.

"هیچ کس می خواهد برای رفتن به عقب اما واقعیت این است که ما مبارزه با این ویروس بیش نیست و ما باید یک طرح آماده برای محافظت از ما در موقعیت فعلی اگر آن را به عقب می آید."

پس نیوزیلند متوقف جامعه گسترش و لغو آن مستند زندگی بازگشته است تا حد زیادی به حالت عادی در مدارس, کافه ها و رستوران ها همه باز و با بسته بندی استادیوم در رویدادهای ورزشی.

چین برطرف محدودیت در گردشگری داخلی

Coronavirus Global Cases Updates, 28 June: Cases surpass 10 million mark کارگران با پوشیدن لباس محافظ ثبت نام مردم برای coronavirus آزمون در یک جامعه درمانگاه بهداشت در پکن. (AP Photo/علامت Schiefelbein)

چین است که بیشتر به کاهش محدودیت در گردشگری داخلی پس از گزارش جدید محلی موارد COVID-19 در نه روز.

یک بخشنامه از وزارت فرهنگ و گردشگری مورخ سهشنبه گفت که گردشگری باید اجازه می دهد 50 درصد از آنها روزانه بازدید کننده ظرفیت از 30 درصد و interprovince تورهای گروهی باید از سر گرفته شود. ملی کمیسیون بهداشت گفت که شش مورد جدید ثبت شد شنبه همه در افرادی که تا به حال وارد شده از خارج از کشور. آن را گزارش نمی شود هر گونه موارد داخلی پس از شیوع در پکن که آلوده بیش از 330 نفر قبل از آن پژمرده در اوایل این ماه.

چین گزارش کرده است 83,611 مورد تأیید و 4,634 مرگ و میر ناشی از شیوع آغاز شد. آن را شامل نمی شود افرادی که تست مثبت اما نشان می دهد هیچ نشانه در مورد آن حساب کند.

سنگاپور گزارش 249 جدید کروناویروس موارد بیشتر کارگران خارجی

سنگاپور روز چهارشنبه ثبت 249 جدید کروناویروس عفونت از جمله 16 جامعه و پنج وارداتی موارد مصرف مجموع شمارش به 46,878 وزارت بهداشت گفت. جدید 249 موارد 233 در حال کارگران خارجی ساکن در خوابگاه از آن گفت.

تمام جامعه موارد خارجی هستند برگزاری کار می گذرد, وزارت, گفت:, و اضافه کرد که پنج وارداتی بیماران که قرار است در اقامت-خانه توجه کنید پس از ورود در سنگاپور است.

با تشخیص 249 جدید موارد سنگاپور COVID-19 چوب خط حساب کردن در حال حاضر در 46,878. 62 ساله سنگاپوری کرد با توجه به کروناویروس-عوارض در دوشنبه در نظر گرفتن مرگ و میر به 27 در کشور است. او همچنین سابقه دیابت و فشار خون و چربي.

به عنوان بسیاری از 42,723 coronavirus بیماران بهبود از بیماری وزارت گفت.

توکیو coronavirus rask نیروی برد احتیاط سطوح

Coronavirus Global Updates, 15 July: South Africa's caseload nears 3,00,000; Italy to reopen schools in September یک شینتو قبل از ازدواج با پوشیدن محافظ ماسک صورت پیاده در حرم میان شیوع کروناویروس در توکیو ژاپن در ژوئیه 15 سال 2020 است. (رویترز)

اعضای توکیو coronavirus نیروی کار مطرح احتیاط سطوح در پایتخت ژاپن به بالاترین سطح در یک مقیاس چهار و مقامات به امن تر تخت بیمارستان, افزایش تست و افزایش آگاهی در مورد وضعیت اضطرار از آسوشیتد پرس گزارش داد.

فرماندار Yuriko Koike خواسته ساکنان برای جلوگیری از غیر ضروری خارج از شهر سفر اما متوقف کوتاه از درخواست تعطیلی کسب و کار. یک نیروی کار عضو گفت عفونت به نظر می رسد در حال گسترش با تعداد untraceable موارد در حال افزایش است. او گفت: عفونت های دیگر متمرکز در شبانه مناطق و در حال گسترش در محل, رستوران ها, خانواده ها, خانه های سالمندان و مهد کودک.

توکیو گزارش شده 8,189 Covid-19 موارد و 325 مرگ و میر تا کنون.

ایتالیا به بازگشایی مدارس در ماه سپتامبر

ایتالیا با وزیر بهداشت تایید مدارس را بازگشایی در ماه سپتامبر با تست آنتی بادی برای معلمان نمونه تست از دانش آموزان و تصمیم گیری در علائم قبل از کلاس های رزومه به آسوشیتد پرس گزارش داد.

وزیر روبرتو Speranza گفت: مدارس را بازگشایی در سپتامبر 14, و اضافه کرد که ایتالیا نمی تواند نظر خود را مستند بیش تا پس از آن. مدارس در ایتالیا بسته شده اند از اوایل ماه مارس.

حدود 114 جدید Covid-19 موارد و 13 مرگ و میر ثبت شد در روز سه شنبه.

ایتالیا اخیرا مسدود پرواز از 13 کشور از جمله بنگلادش که در آن coronavirus موارد در حال افزایش است.

آلاباما فلوریدا و کارولینای شمالی گزارش ثبت افزایش جدید Covid-19 موارد

آلاباما فلوریدا و کارولینای شمالی در ایالات متحده گزارش داد ثبت روزانه را افزایش می دهد در Covid-19 مرگ و میر در سه شنبه, رویترز گزارش داد.

آریزونا گزارش 4,273 جدید کروناویروس موارد در روز سه شنبه و در تمام زمان بالا در hospitalisations از آسوشیتد پرس گزارش داد. وزارت امور خارجه از خدمات بهداشت و درمان گفت: تعداد کل عفونت بود 1,28,097. وجود 92 مرگ و میر گزارش شده در روز سه شنبه با در نظر گرفتن مجموع تلفات به 2,337.

آریزونا شد ملی coronavirus کانون پس از فرماندار mlb آرام ماندن در خانه سفارشات و محدودیت های دیگر است. بسیاری از دولت های محلی باید اعمال ماسک مورد نیاز است.

مکزیک پیشنهاد برای ایالات متحده یک فرمت به ممنوعیت غیر ضروری سفر با زمین بیش از خود را در مرز مشترک برای 30 روز.

Coronavirus Global Updates, 15 July: South Africa's caseload nears 3,00,000; Italy to reopen schools in September مردم با پوشیدن ماسک صورت خط در خارج از یک بانک در کلمبیا 14 ژوئیه سال 2020 است. (رویترز)

آفریقای جنوبی Covid-19 موارد اینچ نزدیک به 3,00,000

آفریقای جنوبی با پیشی گرفتن از بریتانیا از نظر تعداد coronavirus موارد آسوشیتد پرس گزارش داد وزارت بهداشت عنوان کرد و گفت.

آفریقای جنوبی در حال حاضر دارای هشت بیشترین تعداد از موارد با 2,98,292.

رئیس جمهور سیریل Ramaphosa این هفته گفت: کشور در حال حاضر "در مواجه با بدترین بحران در تاریخ ما دموکراسی است." او گفت: بسیاری از عفونت ها رفته اند غیر قابل تشخیص با وجود این کشور انجام بیش از 2.2 میلیون آزمون تا کنون بالاترین در هر کشور آفریقایی.

سخت مستند به تاخیر افتاد افزایش موارد اما از آن شده است سست تحت فشار اقتصادی.

این کشور دست و پنجه نرم کردن با این بیماری همه گیر در مرده زمستان با درجه حرارت در مرکز Gauteng استان و ژوهانسبورگ حذف زیر انجماد یک شبه. این باعث می شود تهویه یک چالش به ویژه در شلوغ خانه برای فقرا است.

هنگ کنگ به دیزنی لند تا اطلاع ثانوی

دیزنی اعلام کرد که مقامات هنگ کنگ دیزنی لند پارک بسته است روز شنبه تا اطلاع ثانوی زیر این شهر تصمیم به ممنوعیت تجمع بیش از چهار نفر برای مبارزه به تازگی گسترش عفونت از آسوشیتد پرس گزارش داد.

تایلند اصلاح قوانین برای بازدید کنندگان خارجی

Coronavirus Global Updates, 15 July: South Africa's caseload nears 3,00,000; Italy to reopen schools in September یک عضو هیات پاک یک پلکان در ورودی 41 بین المللی بانکوک موتور نمایش پس از دولت کاسته اقدامات برای جلوگیری از گسترش coronavirus در بانکوک, تایلند, ژوئیه 15 سال 2020 است. (رویترز)

در تایلند است که گزارش شده هر محلی منتقل coronavirus موارد برای هفت هفته مقامات تجدید نظر در قوانین حاکم بر بازدید کنندگان از خارج از کشور پس از شکست در غربالگری منجر به خارجی ها تست مثبت برای ویروس آسوشیتد پرس گزارش داد.

دولت سه شنبه گفت: دیپلمات ها خواسته خواهد شد که برای ماندن در دولت-نظارت قرنطینه به مدت 14 روز به جای خود-جداسازی و اضافه کرد که این تعویق به تازگی اجازه ورود برخی از بازدید کنندگان خارجی است.

بیش 29,000 جدید کروناویروس موارد در هند

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus cases, lockdown news, lockdown latest news, coronavirus today news, corona cases in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, coronavirus live news در طول قطع برق در یک Covid مرکز غربالگری در یک مدرسه دولت در Munirka دهلی نو در روز سه شنبه. (اکسپرس عکس Tashi Tobgyal)

هند گزارش 29,429 coronavirus موارد در یک روز آوردن مجموع آن شمارش به 9,36,181 روز چهارشنبه در حالی که مرگ و میر لمس 24,309 با 582 جدید مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, PTI به نقل از اتحادیه و وزارت بهداشت عنوان کرد و گفت.

تعدادی از بهبود در 5,92,031 در حالی که وجود دارد 3,19,840 فعال موارد است.

از مرگ و میر گزارش شده در چهارشنبه 213 از ماهاراشترا 85 از کارناتاکا 67 از تامیل نادو 43 از آندرا پرادش 35 از دهلی 28 از اوتار پرادش 24 از, West Bengal, 14 هر یک از گجرات و Bihar, 10 هر یک از Madhya Pradesh و Telangana.

صفر محلی موارد Covid-19 در چین

Coronavirus Global Updates, 15 July: South Africa's caseload nears 3,00,000; Italy to reopen schools in September یک Meituan را سوار ایستگاه مدیر پوشیدن یک ماسک صورت توزیع جدید ماسک صورت برای یک کارگر تحویل قبل از او شروع به کار در پکن منطقه کسب و کار مرکزی چین در ژوئیه 15 سال 2020 است. (رویترز)

چین است که بیشتر به کاهش محدودیت در گردشگری داخلی پس از گزارش جدید محلی مورد کوروناویروس در نه روز آسوشیتد پرس گزارش داد.

یک بخشنامه از وزارت فرهنگ و گردشگری گفت: گردشگری باید اجازه می دهد 50 درصد آنها روزانه بازدید کننده ظرفیت از 30 درصد و interprovince تورهای گروهی باید از سر گرفته شود.

ملی کمیسیون بهداشت گفت: شش مورد جدید گزارش شده در شنبه همه در افرادی که تا به حال وارد شده از خارج از کشور. آن را گزارش نمی شود هر گونه موارد داخلی پس از شیوع در پکن که آلوده بیش از 330 نفر قبل از آن پژمرده در اوایل این ماه.

چین گزارش کرده است 83,611 مورد تأیید و 4,634 مرگ و میر ناشی از این ویروس تا کنون. آن را شامل نمی شود افرادی که تست مثبت اما نشان می دهد هیچ نشانه در مورد آن حساب کند.

استرالیا گزارش 238 موارد جدید

ویکتوریا برتر Daniel Andrews روز چهارشنبه هشدار داد که محدودیت خواهد بود مگر اینکه افزایش اسپرد موجود در ملبورن. نظامی استرالیا است تقویت پلیس اعداد در پست های بازرسی.

رئیس بهداشت افسر برت Sutton گفت: 238 موارد جدید تشخیص داده شد در 24 ساعت گذشته اضافه کرد که این می تواند شروع یک تثبیت کننده در گسترش پس از ملبورن و بخشی از مناطق اطراف آن بودند هفته گذشته قفل شده را برای بار دوم به مدت شش هفته.

کوئینزلند بسته آن دولت مرزها برای جلوگیری از شیوع کروناویروس اما دوباره باز به همه مردم به جز ساکنان ویکتوریا دو هفته پیش. ملبورن در حال حاضر یک هفته به مدت شش هفته مستند دارای بیش از 4000 فعال موارد است.

نیوزیلند PM تشریح برنامه شامل جامعه شیوع Covid-19

نیوزیلند نخست وزیر Jacinda protocol wine studio شنبه مشخص شده او برنامه های دولت برای مهار آینده جامعه شیوع بیماری در کشور آسوشیتد پرس گزارش داد.

در این کشور ثبت نشده هر صورت جامعه گسترش Covid-19 پس از 75 روز . آن دو مورد جدید گزارش روز شنبه و تمام آن 27 فعال موارد مردم قرنطینه پس از سفر خارجی است.

Protocol wine studio گفت: یک سیستم محلی و یا منطقه ای مستندات می تواند مورد استفاده قرار گیرد اگر جامعه گسترش رخ می دهد و ملی مستند خواهد تنها به عنوان آخرین چاره.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن