Coronavirus جهانی به روز رسانی 03 مه: استرالیا برطرف فاصله, قوانین, بانکوک پارک های بازگشایی به عنوان محدودیت کاسته

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: مارس 3, 2020 7:32:27 pm ما همچنان باقی می ماند بدترین

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: مارس 3, 2020 7:32:27 pm
ما همچنان باقی می ماند بدترین آسیب دیده کشور با 1,133,069 موارد و بیش از 66,000 مرگ و میر. (گرگ Vigliotti/نیویورک تایمز)

به عنوان از آوریل 3 coronavirus همه گیر باعث شده 243,808 مرگ و میر و تایید موارد بالا 3.42 میلیون در حالی که تعدادی از بهبود ایستاده در 1,093,137. ایالات متحده که در آن برای اولین بار تایید کرد coronavirus مورد پدید آمده در 21 ژانویه همچنان باقی می ماند بدترین آسیب دیده کشور با 1,133,069 موارد و بیش از 66,000 مرگ و میر. به عنوان موارد همچنان به سرعت در حال افزایش در ایالات متحده بسیاری از ایالت ها به دنبال راه هایی برای بازگشایی کسب و کار به عنوان اقتصاد جهانی سقوط به عمیق ترین رکود از سال 1930. دنبال coronavirus زنده به روز رسانی.

روسیه و پاکستان گزارش خود را به بالاترین یک روز خوشه در COVID-19 عفونت در 24 ساعت گذشته. تعدادی از عفونت در روسیه عبور 124,000 و 19,000 در پاکستان در روز یکشنبه ، بریتانیا تلفات عبور 28,000 علامت گذاری و رشد شاخص نزدیک به ایتالیا برای تبدیل شدن به بدترین آسیب دیده کشور در اروپا از نظر coronavirus ناشی از مرگ و میر.

از نظر عفونت و ما به دنبال اسپانیا (216,582) ایتالیا (209,328) انگلستان (183,500) فرانسه (168,518 ) آلمان (164,967) ترکیه (124,375 ) و روسیه (124,054).

در اینجا آخرین Covid-19 تحولات از سراسر جهان:

نپال تایید 10 جدید کروناویروس موارد

نپال روز یکشنبه تایید کرد 10 کروناویروس جدید, موارد مصرف تعداد کل عفونت به 69. نپال در میان ملل که دارای حداقل موارد coronavirus. به عنوان بسیاری از 16 COVID-19 بيمار بازیافت شده است تا کنون یک هیت سخنگوی وزارت گفت. از 10 جدید کروناویروس موارد یک گزارش از پارسا منطقه و نه از Banke منطقه. بيماران در سنين 7 و 58 سال, سخنگوی, گفت:, و اضافه کرد که 13,414 coronavirus تست های انجام شده تا کنون در کشور است.

Nepal lockdown, lockdown in nepal extended, Nepal coronavirus testing, Nepal coronavirus death, Nepal coronavirus, Nepal coronavirus cases, coronavirus toll nepal, nepal coronavirus نپال در میان ملل که دارای حداقل موارد coronavirus.

روسیه به استفاده از هلیکوپتر و هواپیماهای بدون سرنشین برای نظارت بر

روسیه گارد ملی را اعزام هلیکوپتر و هواپیماهای بدون سرنشین در مسکو برای نظارت بر انطباق با مستند اقدامات در طول تعطیلات این هفته است. این نگرانی وجود دارد که بهار گرم آب و هوا و یک رشته از تعطیلات می رسم مردم در اعداد بزرگ به ترک خانه و جمع آوری در وودلند پارک.

دوشنبه و سه شنبه ها تعطیلات قانونی و شنبه علائم 75 سالگرد شکست آلمان نازی یک روز که معمولا می بیند بزرگ, هوای آزاد, تجمعات.

بنگلادش سوابق بالاترین تک-بعد سنبله در COVID-19 نفر; مجموع افزایش می یابد به 9,455

بنگلادش ثبت بالاترین تک روز افزایش coronavirus موارد با 665 عفونت های جدید در 24 ساعت گذشته, گرفتن تعداد به 9,455. بنگلادش همچنین از ثبت دو مرگ و میر بیشتر از رمان coronavirus در 24 ساعت گذشته, گرفتن مجموع تعداد مرگ به 177, PTI گزارش شده است. یکی از این مرده بودم در حالی که دیگر بیش از 60 سال است.

بانکوک پارک های بازگشایی به عنوان coronavirus محدودیت کاسته

ساکنان پایتخت تایلند لذت می برد از شهر, پارک, رزرو کوتاهی مو و ذخیره کردن بر روی آبجو و دیگر نوشیدنی های الکلی یکشنبه به عنوان آنها لذت می برد و خود را برای اولین بار بعد از کاسته محدودیت هایی که تحمیل شده بود هفته پیش برای مبارزه با گسترش coronavirus.

بالا گرفتن در بانکوک و شهر معروف آن eateries ممکن است بازگشایی رستوران. اما هنوز روشن نیست که چگونه بسیاری از آنها در واقع خدمت نشسته مشتریان دوباره پس از دستورالعمل های دقیق آن را سخت را برای بسیاری از آنها به نوبه خود سود.

رستوران را به نگه داشتن مشتریان خود را حداقل 1.5 متر (5 فوت) از هم جدا و عمل طیف گسترده ای از اقدامات بهداشتی ابتدا با در نظر گرفتن متوسط از مشتریان و کارکنان و گردش هوای تازه. رستوران های کوچک است که می تواند متناسب با 20 نفر قبل از ممکن است قادر به صندلی هشت تا 10 تحت قوانین.

Pope Francis, Pope Francis on Iraq crackdown, Iraq protest, Iraq fuel protest, Baghdad protest death toll, world news, vatican news, indian express news پاپ فرانسیس ارائه سخنرانی خود در شهدا بنای تاریخی در Nishizaka هیل در ناکازاکی ژاپن است. (AP)

پاپ فرانسیس خواستار همکاری بین المللی در پیدا کردن واکسن برای COVID-19

پاپ فرانسیس روز یکشنبه خواستار همکاری بین المللی در جستجو برای یک واکسن و درمان COVID-19.
صحبت از قصر پاپ کتابخانه پس از ارائه برکت و رحمت خود را فرانسیس بر اهمیت تضمین دسترسی جهانی به ضروری فن آوری است که اجازه می دهد هر فرد آلوده در هر بخشی از جهان برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی لازم.

چین گزارش 14 جدید کروناویروس موارد تلفات می رسد 82,877

چین گزارش کرده است 14 جدید COVID-19 نفر از جمله 12 بدون علامت آنهایی که با در نظر گرفتن تعداد عفونت در کشور به 82,877 در حالی که بیش از 4,630 مردم باید در برابر این ویروس کشنده, سلامت, مقامات گفت. ملی چین کمیسیون بهداشت (NHC) گفت: دو جدید تایید موارد گزارش شده در روز شنبه که شامل یک وارداتی و دیگر محلی منتقل می شود.

China coronavirus, China news, Wuhan, China reports on ecase, china deaths, China covid infections, world news یک کودک با پوشیدن محافظ ماسک صورت برای کمک به جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید با حباب های بعدی به یک نقاب زن به عنوان آنها راه رفتن در امتداد پیاده رو در پکن روز شنبه, مارس 28 سال 2020 است. (AP Photo/Andy Wong)

مرگ و میر باقی مانده 4,633 به هیچ عنوان مرگ و میر ناشی از coronavirus گزارش شد در روز شنبه در حالی که تعداد کل موارد افزایش یافته و به 82,877 با 531 هنوز هم تحت درمان آن گفت.

روسیه گزارش بیش از 10000 جدید کروناویروس موارد

روسیه گزارش داد بیش از 10 ، 000 مورد جدید از عفونت کروناویروس در روز یکشنبه اولین بار در کشور روزانه شمارش رسیده پنج ارقام است. بیش از نیمی از 10,633 مورد جدید گزارش شده در مسکو که در آن نگرانی در حال افزایش است در مورد اینکه آیا پایتخت امکانات پزشکی غرق خواهد شد. روسیه به ثبت بیش از 134,000 coronavirus عفونت های کلی و 1,420 مرگ و میر.

صدها نفر در اعتراض به ماندن در خانه سفارشات در اورگن

صدها مخالف دولت ایالات متحده Oregon اقامت در خانه نظم شنبه با بیرون آمدن و اعتراض در خیابان ها به عنوان مقامات بهداشتی اعلام کرد حداقل 12 مورد جدید و 5 مرگ و میر در کشور به علت COVID-19.

بسیاری از معترضان نمی پوشیدن ماسک صورت, اما آنها دست تکان دادند و پرچم آمریکا و تهمت کمپین علائم در باران. نشانه های دیگر به عنوان خوانده شده "بازگشایی اورگان" و "به من اجازه دهید کسب یک زندگی".

مردم نگه نشانه اعتراض اورگان دولتی کیت براون اجرایی جهت است که تعطیل از حد دولت در اقتصاد و تحمیل اجتماعی فاصله در تلاش برای جلوگیری از گسترش این coronavirus تجمع در خارج از Oregon State Capitol در سالم سنگ., روز شنبه, آوریل 2 سال 2020 است. (AP Photo/اندرو Selsky)

مقامات بهداشت عمومی می گویند stay-at-home سفارشات ضروری برای کاهش انتقال رمان coronavirus. اما اعتراض سازمان گفت: usf football/OregonLive که آنها از نظر اجتماعی فاصله حکم صادر شده توسط رژیم صهیونیستی است. کیت براون به عنوان دولت نفس بیش از حد.

از اواسط ماه مارس براون سفارشات بسته اند بسیاری از کسب و کار قرار داده و برخی از پارک ها و اردو از حد و مورد نیاز مدارس دولتی به اتخاذ برنامه آموزش راه دور.

بخوانید| سلامت رسمی می گوید ما از دست رفته برخی از شانس آهسته coronavirus

چین گزارش جدید مرگ و میر همچنان به روند نزولی خود را, روند

در همین حال چین فقط تایید دو خبر coronavirus موارد شنبه ادامه آن روند نزولی پس از دولت مصرف شده است اقدامات لازم برای برش خارجی عودت. یک مورد جدید در داخلی شانشی استان غرب پکن و وارد یکی در شانگهای. چین رسمی مورد تایید شده تعداد غرفه در 82,877 با 4,633 مرگ و میر. بسیاری از بیماران بهبود یافته اند و از بيمارستان مرخص شده از بيمارستان ،

فرانسه برای تحمیل یک دو هفته ای قرنطینه اجباری برای مسافران

Coronavirus global updates, April 26: Boris Johnson to join work, Spain allows outdoor exercise from May 2 مردم خرید میوه ها و سبزیجات در انبار کشاورز پیر Rigault در Groslay شمال پاریس در سراسر کشور حبس اقدامات برای مقابله با Covid-19 روز شنبه, مارس 25 سال 2020 است. (AP Photo/Thibault کامو)

مسافران به فرانسه و از جمله دولت فرانسه از بازگشت به خانه را اجباری 14 روز در قرنطینه و امکان جداسازی زمانی که آنها می رسند در این کشور فرانسه, وزیر بهداشت گفت شنبه. این کشور تصمیم گرفت تا به تدریج آسانسور پایین مستند اقدامات پست 11 مارس.

"این قرنطینه خواهد بود تحمیل شده بر هر فرد از بازگشت در خاک" وزیر بهداشت Olivier Veran گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از بارگیری در این هفته در جلسه هیئت دولت.

بخوانید| به عنوان coronavirus مستند برطرف ایتالیایی ها ترس از آینده تاریک و دلگیر

او گفت: در این مدت و شرایط قرنطینه برای افراد بدون علامت و انزوا برای کسانی که به نشان دادن علائم COVID-19

جدید قوانین قرنطینه گذاشته خواهد شد در یک لایحه که تمدید وضعیت اضطراری تا 24 جولای یک حرکت که به دولت اجازه می دهد برای محدود کردن آزادی حرکت.

آب و هوای گرمتر تساوی مردم در آمریکا

فصل بهار در سراسر ایالات متحده و اروپا روز شنبه در جلب مردم پس از اینکه در داخل خانه هفته برای خیس کردن خورشید. در شهر نیویورک مرکز از کروناویروس در آمریکا پلیس و مقامات پارک بودند پخش و ارسال بیش از 1000 ماموران برای به اجرا درآوردن اجتماعی فاصله در گرمترین روز پس از اواسط ماه مارس.

اما آنها احتمال بیشتری برای شکستن گروه های بزرگ ترک آزار دهنده اجتماعی فاصله و حلق آویز کردن با خیال راحت خارج به نیروهای جدید خود را.

مردم با پوشیدن ماسک عبور از خیابان در Langston Hughes محل در هارلم در طول coronavirus همه گیر در نیویورک است. (AP Photo/علامت Lennihan)

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو گفت: مردم نیاز به رفتن به خارج و لذت بردن از آب و هوای گرم. شهر نیویورک بازار کشاورز اجرا آشنا 6 فوت (2 متر) از فضای بین انتظار مردم برای خرید گل بهار.

بخوانید| تهمت امید COVID مرگ و میر خواهد شد زیر 100000

در ضمن جت های جنگنده از US Navy Blue Angels and US Air Force Thunderbirds جلب مردم در خارج به عنوان آنها پرواز بیش از آتلانتا بالتیمور و واشنگتن به افتخار کارکنان مراقبت های بهداشتی. در برخی از مناطق ایالات متحده بازگشایی بودن خواست به سهولت خاموش کردن کسب و کار است که سقوط اقتصاد جهانی به عمیق ترین رکود از سال 1930 .وب کم نشان داد ده ها تن از مردم در ساحل شنبه اما استخرهای هنوز بسته است. کارولینای جنوبی نیز نشده بازگشایی شد ناهار خوردن در رستوران بر خلاف همسایه گرجستان است.

مکزیکی, خانواده اعتراض در بیمارستان برخورد با کروناویروس

خانواده ها در شهر های ماهواره ای از مکزیک پایتخت با یکی از این کشور بالاترین برگه از coronavirus را به صحنه اعتراض به تقاضای اخبار از بیمار و بستگان و بازگشت از اجساد مردگان پس از ویدئوها ظاهر نشان دادن جسد انسان در یک بیمارستان است.

یک ویدئو از Las Americas, بیمارستان عمومی در اکاتپک ٬ استادو د مخیکو که نوشته شده بود به رسانه های اجتماعی نشان داد که چندین صعود بدن بر روی برانکار برخی در یک اتاق کوچک و دیگران در خارج از صف در برابر یک دیوار حیاط.

بخوانید| شورای امنیت سازمان ملل رئیس جمهور استونی خواستار شورای امنیت را از دست داده و COVID-19 "شرم"

با آمریکا تنظیم برای بازگشایی بسیاری حاضر به تست

در جلسه از دوشنبه آمریکا به خطرات بازگشت این ویروس اما رهبران کنگره در حال تبدیل کردن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را ارائه سریع coronavirus تست مورد استفاده در کاخ سفید است.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل تصمیم به تشکیل 100 سناتور در کنگره در طول یک بیماری همه گیر می دهد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصاویر او می خواهد از امریکا برگشت به کار با وجود نگرانی سلامت و عدم تست.

مک کانل و مجلس نانسی پلوسی در بیانیه ای گفت که آنها را با احترام رد این پیشنهاد و به جای آن منابع مستقیم به خط مقدم که در آن آنها می توانند انجام بسیاری از خوب است.(AP Photo/J. Scott Applewhite)

سناتور جمع آوری برای اولین بار از ماه مارس خطرات قانونگذاران آشپز, پاک کننده نیروی پلیس و دیگر کارگران مشغول به کار در کنگره پیچیده زمانی که واشنگتن در منطقه همچنان تحت ماندن در خانه ،

اگر چه برگ برنده خود را ارائه کنگره دسترسی فوری ویروس سیستم تست استفاده می شود به صفحه نمایش بازدید کنندگان به کاخ سفید اما در مواقع فوق العاده ای رد مک کانل و مجلس نانسی پلوسی در بیانیه ای گفت که آنها را با احترام رد این پیشنهاد و به جای آن منابع مستقیم به خط مقدم که در آن آنها می توانند انجام بسیاری از خوب است.

سناتور صورت چند قوانین جدید برای عامل در همه گیر فراتر از توصیه هایی است که آنها با پوشیدن ماسک های آبی پوشش صورت در دسترس خواهد بود برای نگه داشتن فاصله خود را ترک کنید و بیشتر کارکنان در صفحه اصلی ضد عفونی کننده دست در انبار, اما دسترسی محدود خواهد شد از جمله در جلسات عمومی کنگره خود باقی می ماند بسته به بازدید کنندگان و تورهای.

استرالیا دعوا ویروس خوشه به عنوان کشور برطرف فاصله قوانین

استرالیا, خارجه ویکتوریا دیدم بالاترین افزایش در coronavirus موارد در هفته در روز یکشنبه و, New South Wales, دولت تلاش می کند با مجموعه ای از عفونت در یک مرکز مراقبت از سالمندان به عنوان بخش هایی از این کشور آغاز شد, کاهش, فاصله, قوانین.سیزده موارد جدید ثبت شد در ویکتوریا در روز یکشنبه مقامات بهداشت گفت: با شش از موارد مرتبط با یک عفونت کلاستر در پردازش گوشت تسهیلات در ملبورن.

استرالیا و همسایه خود نیوزیلند که بسته اند مرزها و اعمال مستندات و محدودیت های اجتماعی شده اند مورد ستایش قرار داد به صورت حاوی COVID-19 شیوع بیماری های, اما این اقدامات به فشار هر دو اقتصاد به رکود است.

چین گزارش سنبله در مردم هدف قرار دادن جاده

چین پرجمعیت ترین شهرهای دیدم سنبله در خروجی مسافران و گردشگران و روز معلق در مارس 1, برای اولین بار بعد از یک تعطیلات طولانی آخر هفته, رهبری ووهان کانون coronavirus بیماری همه گیر است که برای اولین بار رخ داد این کشور در اواخر سال گذشته.

تعداد زیادی از مردم به مسافرت خارج از خانه خود را در شهرستانها شروع به پریدن کرد و نزدیک به 50% در شروع کار در شب های آخر هفته در مقایسه با اولین روز از آرامگاه جارو تعطیلات در مارس 4, رویترز گزارش داد.

افزایش در خروجی سفر در طول پنج روز تعطیلات یکی از چین اوج گردشگری دوره در هر سال خواهد کمک به بلند کردن سفر و مهمان نوازی بخش های که ضربه سخت با اختلال از coronavirus بیماری همه گیر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن