Coronavirus باعث لخته شدن خون و آسیب رساندن به اندام از مغز به پا

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 7:25:28 am پزشکان درمان Covid-19 بيمار در واحد مراق

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 7:25:28 am
پزشکان درمان Covid-19 بيمار در واحد مراقبت های ویژه در بیمارستانی در رم ایتالیا در مارس 26.

تهدید دیگری از ریه ویروس است که باعث Covid-19 پدید آمده که ممکن است باعث سویفت, گاهی اوقات آسیب کشنده: لخته شدن خون.
پزشکان در سراسر جهان در حال اشاره به یک قایق از لخته شدن خون-اختلالات مربوط — از ضایعات خوش خیم پوست روی پا گاهی اوقات به نام "Covid پا" به تهدید کننده زندگی سکته و خون-انسداد رگ. Ominously اگر خطرناک لخته درمان نشده ممکن است آنها آشکار روز به ماه پس از علائم تنفسی باید حل و فصل شود.

از لخته شدن پدیده ای است که "احتمالا مهم ترین چیز که ظهور بیش از گذشته شاید ماه یا دو" گفت: Mitchell لوی رئیس ریوی مراقبت ويژه و طب خواب در وارن آلبرت دانشکده پزشکی در دانشگاه براون در پراویدنس, رود آیلند.

آن را غیر معمول نیست برای عفونت به افزایش خطر لخته شدن خون. 1918 اسپانیایی آنفولانزای همه گیر ناشی از یک رمان گونه از آنفلوانزا که به کشته شدن برخی از 50 میلیون نفر در سراسر جهان شد همچنین مرتبط به پایین ناشی از لخته شدن است که می تواند پایان زندگی به طور چشمگیری.

ویروس ها از جمله HIV دانگ و ابولا همه شناخته شده را به سلول های خونی مستعد ابتلا به تجمع. نرم افزار-لخته شدن اثر ممکن است حتی بیشتر تلفظ در بيماران مبتلا به کوروناویروس.

"چیزی در مورد این ویروس این است که اغراق آمیز است که به درجه n ام" گفت: Levy, که همچنین مدیر پزشکی پزشکی واحد مراقبت های ویژه در بیمارستان رود آیلند. "ما در حال دیدن لخته شدن خون در راه, در این بیماری که ما را دیده اند و نه در گذشته."

مشکل این است که قابل مشاهده در لخته — پزشکان آنها را thrombi — که به صورت در بيماران کاتتر شریانی و فیلترهای مورد استفاده برای حمایت از کلیه ها شکست. بیشتر خطرناک هستند لخته است که مانع از جریان خون در ریه ها باعث اشکال در تنفس.

زوال سریع

این احتمالا چه چیزی باعث بیمارانی که در غیر این صورت به نظر می رسد به خوبی به ناگهان "سقوط کردن لبه" و توسعه شدید خون-کمبود اکسیژن گفت: مارگارت Pisani استادیار پزشکی در دانشگاه ییل دانشکده پزشکی در, New Haven کانکتیکات است.

اختلالات انعقادی در Covid-19 بيمار اشاره کرد که توسط محققان در چین در ماه فوریه اما گرانش خود را از تبدیل شدن به روشن تر است. در حالی که پزشکان تا به حال فکر اکثریت قریب به اتفاق از آسیب ریه به علت ذات الریه ویروسی, آنها در حال حاضر به دنبال بیشتر از نزدیک در لخته شدن خون.

"هنگامی که شما نگاه در کالبد شکافی در حال حاضر ما در حال دیدن چیزهایی که ما انتظار ندارد" گفت: Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی که در خط مقدم آمریکا همه گیر پاسخ. انبوهی از پلاکت در داخل رگ های خونی و یا microthrombi هستند و احتمالا به همین دلیل Covid بیماران می توانند "به سرعت و به طور چشمگیری بدتر," او در مصاحبه با سی ان ان در هفته گذشته.

مطالعات جداگانه از فرانسه و هلند در بر داشت که به عنوان بسیاری از آنجا که 30 درصد از شدت بیمار Covid-19 بیماران دچار به اصطلاح آمبولی ریوی — یک برنامه به طور بالقوه مرگبار انسداد در یکی از شریان ریه ها. این اغلب زمانی رخ می دهد که بیت از لخته شدن خون از رگ در پاها سفر به ریه ها. مقایسه شیوع آمبولی ریوی شد 1.3% در بیماران بدحال بدون Covid-19 یک مطالعه نشان داد.

ایست قلبی

اگر درمان نشود زیادی شریانی ریه لخته می توانید قریب به اتفاق فشار بر روی قلب باعث ایست قلبی. حتی کوچک لخته در مویرگ های بافت ریه ممکن است قطع جریان خون تضعیف تلاش برای کمک به اکسیژن بیماران با هواکش گفت: Edwin van Beek, صندلی بالینی رادیولوژی در دانشگاه ادینبورگ ملکه موسسه تحقیقات پزشکی.

در اوایل 1990s, ون بیک به ایجاد D-dimer آزمایش خون است که استفاده می شود در سراسر جهان برای نظارت بر تشکیل لخته در بیماران از جمله کسانی که با Covid-19 و دوز آنها را با هپارین و دیگر داروها ضد انعقاد.

درمان آمبولی ریوی کشنده است در یک سوم موارد عود خواهد کرد و در یک سوم دیگر, او گفت:. در 3% تا 7% از بیماران آن را به علت پرفشاری خون ریوی, یکی دیگر از عارضه خطرناک است که می تواند باعث خستگی و تنگی نفس.

زخم ریه و لخته شدن خون-مشکلات مربوط ممکن است طولانی میراث همه گیر ون بیک گفت. Covid-19 بازماندگان که پس از آن مشکل تنفس به خصوص در اعمال ممکن است به اشتباه بر این باورند آن را عود عفونت کروناویروس هنگامی که آن را در واقع ممکن است یک "فعال از کل لخته شدن مشکل است."

"من انتظار می رود برای دیدن بیشتر از این که ما از همه گیر" او گفت:. بیماران و پزشکان به طور یکسان ممکن است آگاه از خطرات بالقوه برای درمان نیاز دارید.

انعقاد ممکن است رخ دهد به دلیل آسیب به سلول های دیواره رگ های خونی است که نتایج حاصل از هر دو ویروسی عفونت و سیستم ایمنی بدن التهاب باعث پاسخ گفت: Jean Connors یک دانشکده پزشکی هاروارد خون.

"نتیجه نمی شود اگر شما تحت درمان مناسب," او گفت:. اما "این امکان وجود دارد که مردم در حال مرگ هستند از آمبولی ریوی تشخیص داده نشده."

کارگران بیمارستان حرکت یک Covid-19 بیمار در خارج از مرکز پزشکی مونته فیور موسی پردیس در شهر نیویورک در مارس 7.

آسیب اندام

لخته ممکن است در سایر نقاط بدن به طور بالقوه آسیب رساندن به ارگان های حیاتی از جمله قلب و کلیه و کبد و روده و بافت های دیگر.

پنج مورد از سکته مغزی تحت درمان قرار گرفتند در منهتن در کوه سینا سیستم بهداشت و درمان بیش از یک دوره دو هفته ای از طریق اوایل ماه آوریل پزشکان در گزارش جدید مجله پزشکی انگلستان در هفته گذشته. بیماران که همه coronavirus بودند و کمتر از 50 تحت درمان بودند به صورت بزرگ-کشتی انسداد.

این عارضه نادر تکثير توسط "محض تعداد بيماران آلوده" Connors گفت. شهر نیویورک است گزارش در مورد 170,000 Covid-19 نفر از جمله حدود 43,000 بستری شدن در بیمارستان.

گیج کننده روشنگر

چنین یافته ها "گیج کننده" در یک دست "اما از سوی دیگر در حال روشنگر" از آنجا که آنها می توانند راه های بهتر برای درمان بیماران گفت: Fauci این NIAID رهبر.

در ایتالیا اولین کشور اروپایی گریبانگیر توسط همه گیر آن بود که پس از Covid-19 بيمار از درگذشت حاد آمبولی ریوی و لخته شدن مربوط به حوادث است که پزشکان از نقل مکان به التهاب و مسدود کردن درمان مانند توکلیزوماب فروخته شده توسط روشه برگزاری AG به عنوان Actemra گفت: فرانک Rasulo یک سر از مغز و اعصاب مراقبت ويژه در Spedali Civili بیمارستان دانشگاه در برشا.

برخی از پزشکان در حال شروع به دیدن Covid به کمتر از یک نمونه بیماری های تنفسی و بیشتر از یکی است که شامل خطرناک لخته گفت: Rasulo که همچنین یک دانشیار بیهوشی و مراقبت های ویژه. "که کاملا ترسناک زمانی که شما از آن فکر می کنم چون ما نمی دانیم که آنچه ما در برابر تا زمانی که ما در یک مرحله بعد."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن