Coronavirus رفتار متفاوت در چین و شمال شرقی خوشه کارشناس می گوید

توسط: رویترز | پکن | به روز شده: May 20, 2020 4:36:22 pm در این چهار شنبه, مه 20, 2020, عکس, چینی شب

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399
توسط: رویترز | پکن | به روز شده: May 20, 2020 4:36:22 pm
China coronavirus, coronavirus china second wave, coronavirus china origin, china coronavirus kind, coronavirus news china در این چهار شنبه, مه 20, 2020, عکس, چینی شبه نظامی پلیس نگهبانی در نزدیکی میدان تیان آن من و تالار بزرگ مردم در پکن. (عکس از آسوشیتدپرس)

رمان coronavirus رفتار متفاوت در بيماران در شمال شرق چین است که قرارداد آن به تازگی در مقایسه با اوایل موارد نشان دهنده آن است که تغییر آن را به عنوان گسترش برجسته دکتر گفت:.

چین که تا حد زیادی به ارمغان آورد این ویروس را تحت کنترل پیدا کرده است جدید خوشه از عفونت در مرز شمال شرقی استان جیلین و هیلونگجیانگ در هفته های اخیر افزایش نگرانی در مورد موج دوم.

کیو Haibo متخصص در مراقبتهای پزشکی که بخشی از یک ملی کمیسیون بهداشت گروه متخصص گفت: دوره کمون این ویروس در بیماران در شمال شرق طولانی تر از بیماران در ووهان مرکزی شهر که در آن ویروس پدید آمده در اواخر سال گذشته.

"این باعث می شود یک مشکل به عنوان آنها هیچ نشانه. به طوری که آنها را جمع آوری و با خانواده آنها اهمیتی نمی دهند در مورد این موضوع ما به دیدن خانواده خوشه عفونت" کیو گفت: دولت پخش دوربین مدار بسته در یک برنامه پخش اواخر روز سه شنبه.

بيماران در شمال شرقی خوشه نیز حامل این ویروس بیشتر از قبل موارد در ووهان و آنها دیگر برای بازیابی به تعریف منفی نوکلئیک اسید تست, او گفت:.

بيماران در شمال شرقی نیز به ندرت به نمایش گذاشته تب و تمایل به رنج می برند آسیب به ریه ها به جای در سراسر چندین اندام, او گفت:.

او گفت: این ویروس در شمال شرقی خوشه احتمالا وارداتی از خارج از کشور است که می تواند برای تفاوت.

او نگفت که در آن او هر چند آنها ممکن است آمده اند اما هر دو از تلويزيون و هیلونگجیانگ مرز روسیه است.

چین گزارش داد پنج جدید کروناویروس موارد در روز چهارشنبه از شش روز پیش از آن.

چهار مورد جدید بودند محلی انتقال و یکی وارد شد توسط یک مسافر که از خارج از کشور این کمیسیون در بیانیه ای گفت در مقایسه با سه وارداتی موارد گزارش شده قبلی در روز است.

چین تعداد کل coronavirus عفونت می ایستد در 82,965 در حالی که مرگ و میر 4,634.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن