Coronavirus: 5 چیز نیوزیلند درست

توسط: | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 10:56:05 am در 15 مارس زمانی که نیوزیلند تا به حال تنها 100

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399
توسط: | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 10:56:05 am
New Zealand leader carries on with TV interview during quake در 15 مارس زمانی که نیوزیلند تا به حال تنها 100 مورد تأیید و هیچ مرگ و میر ناشی از آن مرزهای خود را بسته به مسافران خارجی و مردم آمدن به خانه قرنطینه برای 14 روز. (Newshub از طریق AP)

نیوزیلند نخست وزیر Jacinda protocol wine studio او گفت: "آیا کمی رقص" زمانی که او موفق به دریافت اخبار نیوزیلند آخرین coronavirus بیمار بهبود بود.

بقیه کشور یک دلیل خوب برای جشن همراه با او. این یکی از موثر ترین در جهان پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر.

با توجه به کروناویروس مرکز منابع در دانشگاه جانز هاپکینز دانشگاه نیوزیلند تا به حال 1,504 موارد COVID-19 و تنها 22 مرگ و میر.

بخوانید| نیوزیلند حذف Covid-19: در اینجا 8 کشورهای دیگر که مهر کردن ویروس

به عنوان یک مقایسه سریع جمهوری ایرلند یکی دیگر کشور جزیره ای مشابه با جمعیت تا به حال بیش از 25 ، 000 موارد 1,679 دفاع کند گرفته شد و مرگ و میر.

پس چگونه بود نیوزیلند قادر به ایجاد یکی از مهمترین استراتژی های موثر برای ضرب و شتم COVID-19?

این مستند بود سریع و خشن

"ما باید سخت و ما باید زود" شد نخست وزیر protocol wine studio پیام.

در 15 مارس زمانی که نیوزیلند تا به حال تنها 100 مورد تأیید و هیچ مرگ و میر ناشی از آن مرزهای خود را بسته به مسافران خارجی و مردم آمدن به خانه قرنطینه برای 14 روز.

سپس 10 روز بعد از آن معرفی کامل مستند اقدامات که سخت با استانداردهای بین المللی. تنها فروشگاه های مواد غذایی و داروخانه ها بیمارستان ها و ایستگاه های گاز می تواند باز بماند خودرو سفر محدود بود و تعامل اجتماعی محدود شد به درون خانواده ها است.

بخوانید|این است چگونه نیوزیلند PM Jacinda protocol wine studio جشن پس از کشور اعلام کرد خود را Covid-19 رایگان

این محدودیت به طول انجامید بیش از یک ماه قبل از آنها بودند به آرامی کاسته دوباره. در حال حاضر تمام اجتماعی و اقتصادی محدودیت برداشته شده است و تنها مرز محدودیت ها باقی می ماند.

این مستند قوانین حیاتی آنها به عنوان "سرکوب از گسترش ویروس اولیه و خرید وقت با ارزش است که کشورهای دیگر به هدر رفته" اوکسانا Pyzik ارشد آموزش همکار در دانشگاه کالج لندن دانشکده داروسازی گفت: DW.

قوانین ارتباط برقرار شد و به طور موثر

مدت کوتاهی قبل از سخت مستند دولت فرستاده اضطراری پیام های متنی به ساکنان. "این یک پیام برای همه نیوزیلند. ما توجه شما" آن را بخوانید. "که در آن شما اقامت امشب است که در آن شما باید ماندن از حالا ... این احتمال وجود دارد [دقیقترین] اقدامات را در محل اقامت برای چند هفته."

به عنوان وضعیت پیشرفت protocol wine studio روشن بود در مورد رویکرد او می خواست به در COVID-19 مبارزه است. "ما این فرصت را به انجام چیزی است که هیچ کشور دیگری به دست آورد: حذف ویروس" او گفت: کشور در یک جلسه مطبوعاتی در مارس 16.

"دولت واقعا خوب بود در مدیریت انتظارات مردم," ساکن شهر ولینگتون گفت CNBC. "به ما گفته شد آن را به مدت دو هفته برای نشانه هایی که مستند بود و داشتن تاثیر بر اعداد. این ساخته شده است هدف از این قفل به آسانی قابل درک و قبول است."

Pyzik همچنین معتقد است دولت خود را پیام حق. "سازگار پیام در مورد اولویت بهداشت و مکرر ارتباطات و روزانه PM کنفرانس های مطبوعاتی به طور مستقیم به مردم — از جمله کودکان — کمک به رسیدن به خرید از مردم است."

کشور ramped تا آن تست ظرفیت

هفته گذشته protocol wine studio اعلام کرد این کشور می تواند روند تا 8,000 آزمون در هر روز یکی از بالاترین تست نرخ سرانه در جهان است. در کل این تست فقط تحت 295,000 مردم دوباره به آن نسبتا بالا نرخ سرانه از تست.

شان Hendy سر از ته Punaha Matatini علمی بدن ارائه مشاوره به دولت در آن COVID-19 پاسخ گفت: اخبار سایت Axios که نیوزیلند سخت مستند به معنای این کشور قرارداد ردیاب می تواند به راحتی ردیابی افرادی که نیاز به ایزوله زمانی که موارد مشخص شد.

Pyzik موافق آن موثر بوده است. "پس از این که مشاوره در اطراف توده تست و قوی تماس با ما-ردیابی شده است کلیدی برای محدود کردن تلفات," او گفت: DW.

جغرافیا بود یک مزیت

واقعیت آن است که نسبتا جزیره دورافتاده تا حد زیادی کمک کرده نیوزیلند همه گیر پاسخ. آن را بیشتر کنترل بیش از که می توانید وارد کنید از دیگر کشورهای بزرگ با مرزهای زمینی.

آن نیز نسبتا کم تراکم جمعیت به معنی این ویروس نمی تواند در سفر به راحتی از طریق مردم به عنوان افراد کمتری روبرو می شوند هر یک از دیگر.

Pyzik استدلال می کند این کمک کرده نیوزیلند. "به عنوان یک جزیره دور افتاده کشور است که جمعیت انبوه تست و بسته شدن مرزها به درایو COVID-19 خواهد بود دشوار است به تکرار و در جای دیگر به همان درجه از موفقیت" او می گوید.

اما این به آن معنا نیست نیوزیلند را نمی توان به عنوان یک معیار دیگر کشورها. "با وجود مزایای استفاده از نیوزیلند جمعیت کوچک و کنترل از راه دور محل درس که کشورهای دیگر می توانند و باید یاد بگیرند که از اطراف اهمیت حرکت سریع" او می افزاید.

آن به دنبال همه گیر کتاب راهنما به درستی

نیوزیلند دولت بود پس بهترین دستورالعمل برای برخورد با یک ویروس جدید است.

"سنگ بنای یک بیماری همه گیر پاسخ برای هر کشور باید برای پیدا کردن تست منزوی و مراقبت برای هر مورد و برای ردیابی و قرنطینه هر مخاطب می گوید:" Pyzik.

"است که هر کشور بهترین دفاع در برابر COVID-19 و این است چگونه نیوزیلند موفق به غلبه بر COVID-19."

توقف ویروس همچنین بدان معنی است که این کشور می تواند آغاز بهبود اقتصادی هر چه زودتر. Protocol wine studio گفت: اقتصاد خواهد در حال حاضر در عمل فقط 3.8 درصد کمتر از نرمال است.

"ما در حال حاضر شروع به سر در بهبود اقتصادی از آنجا که در سطح یک ما تبدیل به یکی از مهمترین و کفش, اگر نه بیشتر, باز, اقتصاد در جهان," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب