COP26 مذاکرات آب و هوا در گلاسکو را در سال آینده در Nov 2021 سازمان ملل متحد تایید

توسط: اکسپرس وب میز ویرایش توسط Abhimanyu Chakravorty | دهلی نو | به روز رسانی: 29 مه سال 2020 4:04:11 pm

توسط NEWSATROPAT در 9 خرداد 1399
توسط: اکسپرس وب میز ویرایش توسط Abhimanyu Chakravorty | دهلی نو | به روز رسانی: 29 مه سال 2020 4:04:11 pm
Chandigarh: 10-day Urban fest screens movies on earth, climate change’s impact on communities COP26 مذاکرات آب و هوا خواهد بود در حال حاضر برگزار می شود در سال آینده در ماه نوامبر 2021. (بازنمودی تصویر)

26 نشست کنفرانس طرف های ذینفع (COP 26) به UNFCCC که برنامه ریزی شده بود برای دیدار در نوامبر این سال در انگلستان, گلاسکو, شرکت محل را از نوامبر 1-20, 2021 با توجه به Covid-19 pandemic, سازمان ملل متحد جمعه اعلام کرد.

تصمیم گیری در این زمینه شد و بر اساس توافق بین دولت بریتانیا در سازمان ملل آب و هوا بدن و عضو اواخر روز پنج شنبه.

توسعه می آید دو روز پس از اتحادیه اروپا (EU) پرده برداری EUR 750 میلیارد سبز طرح محرک اقتصادی برای تقویت و تضعیف اقتصاد با توجه به Covid-19 همه گیر در حالی که همچنین مطمئن شوید که 27 کشور بلوک تجاری به بی طرفی آب و هوا تا سال 2050.

COP26 جمهور Alok شارما گفت که سازمان ملل باید نه از دست دادن بینایی از چالش های تغییرات آب و هوا در حالی که به درستی تمرکز بر مبارزه شامل coronavirus. "با تاریخ جدید برای COP26 در حال حاضر توافق کردند که ما در حال کار با شرکای بین المللی ما در بلند پروازانه نقشه راه برای جهانی اقدام آب و هوا در حال حاضر و در ماه نوامبر 2021. مراحل ما را برای بازسازی اقتصاد ما خواهد شد که تاثیر عمیقی بر جوامع ما آینده پایداری انعطاف پذیری و رفاه و COP26 می تواند در یک لحظه که در آن جهان متحد پشت, تمیز, انعطاف پذیر, بازیابی" گفت Sharma.

دیگر رهبران آب و هوا مانند اروپا آب و هوا بنیاد مدیر عامل شرکت لورنس Tubiana یکی از معماران اصلی پاریس آب و هوا توافقنامه گفت که این بار اضافی باید مورد استفاده قرار گیرد به "اطمینان از آب و هوا برنامه ها بر اساس پاک و سالم بهبود جهانی". او گفت: "این خوب است که به وضوح از یک تاریخ جدید و یک نقشه راه به عنوان تعیین شده توسط بریتانیا در انتخابات ریاست جمهوری. چه نیز ضروری است که ما حرکت از "آب و هوا دیپلماسی" به یک دیپلماسی ساخته شده بر روی یک سبز و پایدار بازیابی. رهبری از چین در اینجا بسیار مهم است – پکن می تواند در نشان دادن تعهد خود را به یک جهان امن تر از طریق همکاری با اتحادیه اروپا برای ارائه یک مشترک طرح اقدام آب و هوا بعد از آن در سال 2020 است. این پیشنهاد توسط کمیسیون اروپا در سبز بازیابی ارائه می دهد یک شروع خوب است."

این COP26 است که سابقا به عنوان یکی از مهم ترین پس از سال 2015 توافق پاریس در ramping تا آب و هوا جاه طلبی. این مذاکرات طولانی در مادرید در سال گذشته تحویل یک نتیجه ضعیف و شکست خورده به حل و فصل مسائل هسته ای مانند تجارت کربن در بازارهای اعتباری و ارائه کمک های مالی به کشورهای در حال توسعه برای آب و هوا خسارت, در میان دیگران.

تایید COP26 تاریخ نیز می آید در این زمینه هشدارهای مکرر صادر شده توسط جهانی جامعه علمی در مورد عدم ضرورت در پرداختن اقدام آب و هوا در میان ملت ها وجود پنل بین دولتی تغییر آب و هوا (IPCC) هشدار داد که فراتر رفتن از 1.5 درجه سانتیگراد بالاتر از pre-صنعتی سطح معنی آوردن حتی گسترده تر گرفته و بیشتر مخرب, اثرات آب و هوا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب