محافظه کار دولت را تضعیف ایمنی و بهداشت برای دهه

اخیر وحی است که تعدادی از انگلستان ایمنی و بهداشت بازرسان 50 درصد کاهش یافته در 10 سال گذشته نیست نقطه به خصوص

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399

اخیر وحی است که تعدادی از انگلستان ایمنی و بهداشت بازرسان 50 درصد کاهش یافته در 10 سال گذشته نیست نقطه به خصوص در یک روند جدید است. بعد از 50% سقوط در دهه گذشته. بازرسی های بسیار نادر که در حال حاضر به طور متوسط محل کار می توانید انتظار یک بازرس برای تماس کمتر از یک بار در هر 50 سال است. در واقع, شده است وجود دارد 40 سال مبارزه طولانی توسط دولتهای مختلف به تضعیف بودجه دولت ناظر بهداشت و ایمنی اجرایی است. در همان زمان حمله به اتحادیه های کارگری منجر به کاهش از اتحادیه ایمنی نمایندگان و کمیته.

حقیقت این است که انگلستان همیشه مقاومت مطابق با استانداردهای بین المللی در ایمنی و بهداشت از جمله PPE. در یک گزارش جدید راه اندازی شد در این هفته ما باید دنبال این کشور بی اعتنا نگرش نسبت به مفهوم برگشت از چهار دهه. از اوایل 1980s آن حاضر به امضای کلیدی سازمان ملل متحد سازمان بین المللی کار (ILO) پیمان ایمنی محل کار. این پیمان (ILO را 1981 ایمنی و بهداشت شغلی کنوانسیون) تصویب شده است 65 کشورها از جمله اسپانیا و برزیل و نیجریه. و هنگامی که پیمان گرفته شد تا دولت بریتانیا در زمان خاص موضوع به PPE امتناع از محدود می شود استانداردهای بین المللی است.

اگر چه ما در حال حاضر انجام – تا حد زیادی به لطف اتحادیه اروپا قوانین سختگیرانه در مورد ارائه PPE در محل کار دولت بریتانیا هنوز هم حاضر به پایبندی به قوانین بین المللی. در واقع یک تجزیه و تحلیل دقیق تر نشان می دهد که انگلستان یکی از حداقل سازگار در جهان است. این کشور را تصویب کرده است فقط 6 از 35 'به روز' ILO ایمنی و بهداشت پروتکل ها و کنوانسیون های. در جدول لیگ اتحادیه اروپا و آمریکا برای حمایت از کسانی که کنوانسیون ها و پروتکل های انگلستان نهفته 26 از 28. تنها رومانی و استونی را امضا کرده اند تا کمتر.

یک پژمرده اهانت به تمام استانداردهای ایمنی در محل کار است و نزدیک به قلب از محافظه کاری بیش از این است که به طور معمول شناخته شده است. این COVID بحران در معرض این بسیار واضح است. در روز است که خود دولت مشاوران علمی معرفی شد هشدار به مردم و نه لرزش دست بوریس جانسون افتخار در مورد انجام این کار با "همه" در یک بیمارستان که در آن وجود دارد تایید coronavirus موارد است.

او ممکن است خوش شانس بود فرار کنند. اما به دیگران بی شماری اشاره کرده اند شانس خود بود به طور قابل توجهی بهبود یافته توسط آزمایش اولیه و فوری در بیمارستان پذیرش. فقدان هر دو از کسانی که قطعا به کشته شدن هزاران نفر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب